Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tästä miehestä pitää kiinni?

Vierailija
28.03.2009 |

Mulla ei ole juuri mitään tunteita enää avomiestäni kohtaan. Pääosin tunnen vihaa ja katkeruutta häntä kohtaan. Meillä on 8 kk ikäinen lapsi jonka saimme tänään yökylään ja luulin että meillä olisi taas pitkästä aikaa ollut aikaa toisillemme, mutta... Mies on sanonut mulle vain pari lausetta illan aikana, saunassa olimme varmaan minuutin verran yhdessä ja nyt se nukkuu sohvalla kaljatölkki kädessä eli se siitä yhteisestä illanvietosta. Tosin meillä on aina tällaista joka päivä viikonloppuisin eli ei ole sinänsä mitään uutta, mutta kun lapsikin on hoidossa.... Kai sitä saa sit lähteä nukkumaan itekin ja jäädä odottelemaan sitä seuraavaa kertaa kun saadaan lapsi hoitoon. Jos sitä sitten olis vaikka sitä seksiäkin vaikka pitkiin taukoihin tässä on jo ehtinyt tottua kun vuoden aikana on tainut olla seksiä "peräti" kuusi kertaa...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin tänne miehen luo, niin sovittiin että mä maksan meidän sähkölaskun ja nettilaskun joka kuukausi, yhteensä n. 200 euroa kuukaudessa. Mies kutsuu sitä "vuokraksi". Asia oli ihan ok kun olin töissä, mutta sitten kun jäin äitiyslomalle ja tuloni tippuivat alle puoleen, joudun edelleen maksamaan tuon saman 200 euroa kuukaudessa, vaikka se on melkein puolet kuukauden tuloistani. Jos joskus en ole sitä pystynyt maksamaan ja mies on joutunut maksamaan laskun, olen sitten jäänyt miehelleni sen verran sitten "velkaa" joka pitäisi maksaa sitten seuraavassa kuussa. Ja se tosiaan sanoi, että ei riitä enää pelkän sähkö- ja nettilaskun maksu, jos hiukseni leikkautan, eli vuokra nousee. Meillä ei tosiaan ole yhteiset rahat, sillä mä olen vanhempainrahalla ja mies käy töissä. Mä pääsen miehen mielestä niin halvalla täällä hänen luonaan asuessaan, kun en tosiaan maksa kuin nuo pari laskua (plus tietenkin omat lainanlyhennykset, puhelin-, lehti- ym. laskut) kuukaudessa ja teen vain "jotain pientä" täällä kämpässä (eli olen ainoa joka tekee kotitöitä ja hoidan lasta ja koiraa ja hamsteria 24/7).

ap

[i (esim. että saan etsiä itselleni uuden osoitteen tai mun pitää ottaa sit hiustenpidennys oli mulla varaa tai ei, tai että mun pitää alkaa maksamaan sille lisää vuokraa) jos vain leikkautan hiukseni?

ap

En maksaisi vuokraa miehelleni, enkä kyselisi onko mun hiukset oikean mittaiset.

Kun ollaan parisuhteessa rahat ja koti on yhteisiä

Vierailija
22/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin tänne miehen luo, niin sovittiin että mä maksan meidän sähkölaskun ja nettilaskun joka kuukausi, yhteensä n. 200 euroa kuukaudessa. Mies kutsuu sitä "vuokraksi". Asia oli ihan ok kun olin töissä, mutta sitten kun jäin äitiyslomalle ja tuloni tippuivat alle puoleen, joudun edelleen maksamaan tuon saman 200 euroa kuukaudessa, vaikka se on melkein puolet kuukauden tuloistani. Jos joskus en ole sitä pystynyt maksamaan ja mies on joutunut maksamaan laskun, olen sitten jäänyt miehelleni sen verran sitten "velkaa" joka pitäisi maksaa sitten seuraavassa kuussa. Ja se tosiaan sanoi, että ei riitä enää pelkän sähkö- ja nettilaskun maksu, jos hiukseni leikkautan, eli vuokra nousee. Meillä ei tosiaan ole yhteiset rahat, sillä mä olen vanhempainrahalla ja mies käy töissä. Mä pääsen miehen mielestä niin halvalla täällä hänen luonaan asuessaan, kun en tosiaan maksa kuin nuo pari laskua (plus tietenkin omat lainanlyhennykset, puhelin-, lehti- ym. laskut) kuukaudessa ja teen vain "jotain pientä" täällä kämpässä (eli olen ainoa joka tekee kotitöitä ja hoidan lasta ja koiraa ja hamsteria 24/7).

ap

[i (esim. että saan etsiä itselleni uuden osoitteen tai mun pitää ottaa sit hiustenpidennys oli mulla varaa tai ei, tai että mun pitää alkaa maksamaan sille lisää vuokraa) jos vain leikkautan hiukseni?

ap

En maksaisi vuokraa miehelleni, enkä kyselisi onko mun hiukset oikean mittaiset.

Kun ollaan parisuhteessa rahat ja koti on yhteisiä

Mä joudun kanssa maksamaan puolet yhteisistä laskuista ja lisäksi omat laskuni, vaikka olen vanhempainrahalla. Saan kyllä lapsilisät itselleni (ne tosin menee sitten lasten kuluihin, mies ostaa lapsille ruokaa/vaatteita vain sillon kun huvittaa).

28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista on. Kerran ehdotin, että mentäiskö koko perhe yhdessä HopLopiin, niin ei voinu lähteä, kun siellä ei saa juoda kaljaa. Huoh!

Ja munkaan mies ei kuuntele mua. Joskus saa monta kertaa toistaa asian, eikä se silti kuule.

Mulla vielä lisäks semmonen ukko, että saattaa lähteä vaan baariin ja tulee seuraavana päivänä takaisin, vaikka lupaa tulla samana iltana. Vaikka sama se kai on missä se juo, kun silloinkin, kun se on kotona, niin on ihan sama kuin ei olisi.

Joo, ei meilläkään kaydä missään, missä ei voi juoda olutta. Eli parempi jäädä kotiin kun lähteä mihinkään kattomaan sitä kaljan kittamista. Reilu kuukausi sitten lapsi oli edellisen kerran yökylässä ja lähdimme sitten keilaamaan. Mies oli jo aika tuiskeessa jo lähdettäessä ja kun miehen kaveri tuli mukaan, olisi ollut ihan sama vaikka minä en olisi mukana ollutkaan. Aina kun miehellä on kaljaa ja kavereita, mies ihan kuin unohtaa että mä olen myös olemassa. Koko ajan siellä keilahallilla, mies tuskin puhui mulle mitään, jutteli ja vitsaili vaan kaverinsa kanssa ja mä sain istua hiljaa itekseni. Kaljaa kiskottiin tietenkin kaksin käsin. Tämän jälkeen mentiin baariin, jossa sain sitten yksin kuljeskella ympäriinsä kunmies vaan jutteli kaverinsa kanssa ja mulle ei puhunut tuskin sanaakaan.

Ja ihan joka viikonloppu olen huomannut sen että ei mun miehellä ole mulle oikeasti mitään puhuttavaa. Jos mä en puhu mitään, mies ei puhu mulle välttämättä sanaakaan moneen tuntiin illan aikana, mutta samana aikana se on ehtinyt lähettää 30 viestiä kaverinsa kanssa. Tuntuu vaan siltä, että miks mä täällä olen kun olen kuin ilmaa hänelle. Kaverille kyllä viestitellään mutta muijalle ei sanota sanaakaan koko aikana. Ja jos kaveri tulee kylään, niin johan on puhetta ja juttua ja mies on koko ajan äänessä. Oonkohan ihan väärässä kun luulin että kun ollaan yhdessä jonkun kanssa, niin sen kanssa keskustellaan, jutellaan, puhutaan ja vitsaillaan ihan vaikka mistä asioista? Jos näin on, mun mies tai olla yhdessä sen kaverinsa kanssa, ei mun...

ap

Vierailija
24/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaadi ehdottomasti yksinhuoltajuus, sillä et mitenkään voi antaa lasta tuollaisen itsekeskeisen ja laiskan juopon hoitoon edes satunnaisesti!

Vierailija
25/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautonut suunnitelmia romanttisesta viikonlopusta kun lapsi on hoidossa, VOI olla mahdollista, että miehesi ei olekkaan ajatustenlukija...

Kannattaisi ehkä sille miehellekkin kertoa että mitä haluaa, eikä luottaa ajatustenluvun maagiseen voimaan.

Vierailija
26/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaan lesboilla on lyhyt tukka...

Aika paljon homo-viittauksia miehesi puheissa... Olisiko kaappihomo?

Vierailija
27/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 jatkaa.

Aamupäivällä pyysin miestä olemaan vauvan kanssa, jotta saisin käydä suihkussa rauhassa. Hän sanoi, että hän menee kyllä itse ensin suihkuun ja sitten oli vielä muita juttuja, mitä hänen "piti" tehdä, että n. tunnin päästä pääsisin. No, sitten olikin ruoka-aika ja ruoan jälkeen lähti taas tietokoneensa ja kaljansa ääreen. Kun vihdoin ehti tulla tänne luoksemme, ilmoitti menevänsä pikku päiväunille, kun häntä niin väsyttää. Kysyin et mites se suihku (johon mun piti päästä pari tuntia sitten), niin vastasi, että katotaan sitten tunnin päästä, kun (jos) hän herää. Esikoinen olisi halunnut isin mukaan leikkimään, niin ei voinut ottaa, vaikka toinen surkeana itkee.

Ihan mahdoton tapaus. Vaikka lapsilla olisi nälkä, niin ruokaakaan ei tehdä, jos mies ei ole nälkäinen/jos miehellä on muita suunnitelmia...

Vierailija
28/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan itseään kunnioittava nainen ryhtyy suhteeseen tuollaisen miehen kanssa? Ja vielä tekee lapsia sen kanssa?

Ootte te aikamoisia... Pitää sitten oikein perhe perustaa itsekeskeisimmän paskiaisen kanssa mitä löydätte? No omapahan on elämänne...

Vierailija
29/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittakaa itseänne sen verran että jätätte tollaset paskiaiset. Täysin surkealta ja toivottomalta toi kuulostaa.

Vierailija
30/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin tuollaisista isukeista kärsivät puhumattakaan teistä! Alkoholismi ja itsekeskeisyys tulee vain iän myötä pahenemaan. Lähtekää, ennen kuin väkivaltaa alkaa ilmetä.

Vierailija
31/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen koti.

Sanot "Mä pääsen miehen mielestä niin halvalla täällä hänen luonaan asuessaan, kun en tosiaan maksa kuin nuo pari laskua."

Eli välittyy tunnelma kuin olisit parin kuukauden seurustelun jälkeen muuttanut lapsesi kanssa jonkun miehen luokse. Ette ole tunnetasolla perustaneet perhettä vaan olet kuin väliaikaisesti sisään muuttanut nainen lapsineen. Ainakin näin miehesi varmaan ajattelee. Ei tuon miehen silmiä kukaan aukaise, tlilanne vain pahenee. Ellei hän suostu pari- tai perheterapiaan,niin jätä tuollainen mies.

Vierailija
32/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti perääsi itke, itsekäs paska.

Vierailija
33/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tollasia lapasia olla edes olemassa? Hävetkää naiset.

Vierailija
34/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millaista elämänne oli ennen lapsen/lasten syntymää? Keskustelitteko silloin? Millaista oli miehen alkoholin käyttö? Onko jokin muuttunut perheen perustamisen myötä? En voi käsittää tuollaisia parisuhteita, joissa esim. rahat eivät ole perheen yhteisiä tai lapsi/kotityöt eivät ole yhteisiä. Lisäksi ap:n miehen alkoholinkäyttö on tosi runsasta. Täyttää kyllä taatusti suurkulutuksen rajan ja minä sanoisin heppua alkoholistiksi, jos ei voi leffan ajan olla ilman kaljaa. Jos mies ei keskustele eikä teillä ole seksiä, mitä yhteistä teillä siis on? (Jos sinä hoidat kodin ja lapsen?) En kertakaikkiaan ymmärrä...

Vierailija
35/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämme oli todella ihanaa ennen lasten saamista. Keskustelimme paljon ja olimme toisemme parhaat ystävät. Mies joi kohtuudella, minä myös. Seksielämä oli loistavaa molempien mielestä. Olimme onnellisia, vietimme aikaa yhdessä. Teimme juttuja yhdessä, käytiin elokuvissa, matkusteltiin. Meillä itse asiassa se oli mies, joka teki enemmän kotitöitä. Tykkäsi itse kun oli siisti koti.

Kun saimme ensimmäisen lapsen, tilanne muuttui. Olin todella väsynyt. Itse luulin sen olevan vain normaalia vauva-arkea. Pikkuhiljaa miehen alkoholinkäytö on pahentunut. Ensimmäistä lasta vielä hoiti pikkuisen, mutta kun tämä toinen syntyi, on mies pistänyt täysin pillit pussiin.

Hän on nykyään kuin toinen mies. Ennen oli ihana, huomaavainen, kiinnostava, älykäs, kiva, mukava, hauskaa seuraa, hyvä juttukaveri, oikea sielunveli. Meille kommentoitiin, että eipä ole ennen nähty näin rakastunutta ja onnellisen näköistä paria. Nykyään on kaikki toisin. Hän on vain itsestään välittävä kaljaa kittaava ukkeli tuolla toisessa huoneessa.

Vierailija
36/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kaikki muut naiset välttyvät heiltä.

Vierailija
37/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin ennen tuollaista, mutta nyt ei enää.

EROSIN.

Vierailija
38/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoa, että mies olisi taas sama kuin ennen. Sitä paitsi, en minäkään ole täydellinen. Kun vaan voisi tietää, että muuttuuko se mies taas samaksi vai ei ja milloin. :( Olen todella surullinen. :(

28

Vierailija
39/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja 28, miestenne muuttunut persoonallisuus johtuu siitä että kuningas alkoholi on ottanut heistä niska-perse otteen.

Oikea paikka heille ei ole pariterapia vaan AA-kerho.

Vierailija
40/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää sitä pellolle kun tämä on sen talo... Eli jos joku lentää pellolle, se olen minä.

ap

Heitä nyt jumakekkuli pellolle tuollainen ihramaha, eihän siitä ole muuta kuin harmia. Ei varmasti perääsi itke, itsekäs paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän