Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tästä miehestä pitää kiinni?

Vierailija
28.03.2009 |

Mulla ei ole juuri mitään tunteita enää avomiestäni kohtaan. Pääosin tunnen vihaa ja katkeruutta häntä kohtaan. Meillä on 8 kk ikäinen lapsi jonka saimme tänään yökylään ja luulin että meillä olisi taas pitkästä aikaa ollut aikaa toisillemme, mutta... Mies on sanonut mulle vain pari lausetta illan aikana, saunassa olimme varmaan minuutin verran yhdessä ja nyt se nukkuu sohvalla kaljatölkki kädessä eli se siitä yhteisestä illanvietosta. Tosin meillä on aina tällaista joka päivä viikonloppuisin eli ei ole sinänsä mitään uutta, mutta kun lapsikin on hoidossa.... Kai sitä saa sit lähteä nukkumaan itekin ja jäädä odottelemaan sitä seuraavaa kertaa kun saadaan lapsi hoitoon. Jos sitä sitten olis vaikka sitä seksiäkin vaikka pitkiin taukoihin tässä on jo ehtinyt tottua kun vuoden aikana on tainut olla seksiä "peräti" kuusi kertaa...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko yrittänyt puhua miehellesi näistä asioista jotka häritsevät? joskus jopa miehet tajuaa kun niille rauhassa kertoo miltä tuntuu ja mitä haluaa. ja kuuntelee myös miestä.. jos tilanne kaikkien yritysten jälkeenkin näyttää toivottomalta niin sitten ei kannata raastaa itseään rikki suhteessa joka ei toimi millään tasolla...

Vierailija
2/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla kuinka baarissa ja erityisesti discossa käyminen on ihan homojen hommaa, paitsi tietenkin silloin kun hän itse sinne sattuu eksymään pari kertaa vuodessa... Ja ei siellä baarissa taitais kovin hauskaa yksinään olla kun lähimmät kaverit asuu niin kaukana ettei saa ketään mukaankaan.

Vituttaa vaan kun kattelen tollasta kaljaa kittaavaa itsekästä paskiaista joka luulee oikeesti että maailma pyörii hänen ympärillään. Mä oon niin kypsä tohon mieheen ja sen käytökseen. Voiskohan mun hiusten pituus olla syynä siihen ettei meillä ole seksiä, kun miehen mielestä lyhyet hiukset on vain lesboilla? Ennen kuin pätkäisin hiuksistani 30 cm pituudesta pois, mies uhkasi ettei kulje sitten julkisella paikalla minun kanssa jos sellaisen lepakkotukan leikkautan. Miehen uhkailuista huolimatta hiukset lyheni ja kun sanoin sitten myöhemmin hänelle että oli sanonut aika ilkeästi mulle, kuittas sen vaan että oonhan sun kanssa kulkenut julkisilla paikoilla. Miks sen pitää tollasia kommentteja heitellä jos se sitten kuittaa ne myöhemmin vaan tyyliin et kunhan on vaan sanonut...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähde itse pitämään hauskaa johonkin baariin! ;)

Vierailija
4/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko yrittänyt puhua miehellesi näistä asioista jotka häritsevät? joskus jopa miehet tajuaa kun niille rauhassa kertoo miltä tuntuu ja mitä haluaa. ja kuuntelee myös miestä.. jos tilanne kaikkien yritysten jälkeenkin näyttää toivottomalta niin sitten ei kannata raastaa itseään rikki suhteessa joka ei toimi millään tasolla...

Olen yrittänyt puhua asioista, mutta mieheltä ei saa vastaukseksi kuin sanan tai kaksi tai sitten se vaihtaa kokonaan puheenaihetta. Toisinaan kun olen suutuksissa niin alkaa haukkumaan kiukuttelijaksi ja uhkaa heittää minut tai tavarani pihalle tästä talosta. Ja näitä uhkailuja on ehtinyt tulla jo useita. Mies ei yksinkertaisesti osaa puhua mitään. Joskus mies alkaa itkemään mutta ei edelleenkään sano sanaakaan. Jos minä itken, ei sano mitään. Toisinaan jos sanon jostain asiasta, esim,. että musta tuntuu että mua ei tarvita täällä ja se ei arvosta mua, niin saattaa suuttua ja lyödä vaikka puukolla ovesta läpi...

ap

Vierailija
5/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostusta pitäis olla ja tasa-arvoa että suhde voi toimia.

Vierailija
6/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies rakastaa minua. Voihan näin olla, mutta kyllä mun tunteet on täysin kuollut miestä kohtaan sen sanomisten ja tekemisten jälkeen. Ei todellakaan huvita olla miehelle mieliksi kun koko ajan on mielessä sen sanomiset.

ap

Vierailija
7/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. onneks löytyy vielä muutamia hyviäkin, itselläni kävi onni kun tapasin nykyiseni, koskaan aikasemmin kukaan ei oo kohdellu näin hyvin, enkä uskaltanu paremmasta aikasemmin uneksiakkaan. toivoa on vielä jokaisella onnettomalla sielulla tällä pallolla..

Vierailija
8/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä on kanssa kokemusta samankaltasista asioista. tosin arvostelu kohdistu painoo. vaikken ole mikää lihava, sain kuulla päivittäin että olen. en saanu syödä normaalisti ("älä syö noin paljon ettet liho") ja tän takia ruokahalu katos oikeesti ja painoa tippu noin 6kg muutamassa kukaudessa. painon tippumisen jälkeen painoin 54kg. lopulta kyllästyin kuuntelemaan sellaista ja kyllästyin "laiminlyöntiin" mitä ilmaantui esim läheisyys asioissa ja lähdin. nyt olen onnellisempi ku silloin, syön ja nautin elämästä omin ehdoin.

Vierailija
9/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ihme jos hän kokee ettei häntä arvosteta ja sulkeutuu/vetäytyy.

Ihmissuhteet ovat kaksisuuntainen tie, jos et anna et voi saadakkaan.

Miksi leikkasit hiuksesi jo tiesit ettei hän pidä lyhyestä tukasta naisella?

Minusta tälläisissakin asioissa tulee ottaa puoliso huomioon.

Vierailija
10/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntematta sinua ja miestäsi?! niin helppoa tuntematta tapausta...

tämä vain sinun yksipuolinen kuvaus tilanteesta ja miehestä

täällä paljon yh= miestenvihaajia ja vastaukset sen mukaisia

Vierailija
11/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasti...

Hiusten pidennys, 100 euroa

Uusi garderobi ja 10 x nätti nakuna sarjan katselmus

Kuntoilusuoritus, kaljat piiloon ja kevyt illallinen ja miehensiloituskeskustelua.

Vai mitä haluat? Syitä lähteä kävelemään? Aina ei voi rakastaa, mutta tahtotila pitäisi löytyä!! Mikä miestäsi painaa, onko lomautusuhka päällä tai muuta synkkää? Kesä lähestyy. Valon myötä miehellä alkaa parta kasvaa kiivaammin ja jotain muutakin elonmerkkiä näkyy paremmin.

Vierailija
12/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoitko lähdetäänkö elokuviin? Halasitko sitä? osoititko mitenkään että sinulla olisi haluaja johonkin? Puhuitko sinä miehellesi?

Jos et niin, onko miehesi hyväkin ennustaja? Hänhän voisi toimia täällä näkijänä.

Sun miehes on voinut ajatella ohan samaa pienessä päässään, ei tuo vaimo enää välitä, se ei puhu mulle, se ei katso mua ja nyt se vaan istuu tietokonneella

Vierailija
13/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies alkaa itkemään mutta ei edelleenkään sano sanaakaan. Jos minä itken, ei sano mitään. Toisinaan jos sanon jostain asiasta, esim,. että musta tuntuu että mua ei tarvita täällä ja se ei arvosta mua, niin saattaa suuttua ja lyödä vaikka puukolla ovesta läpi...

ap

Sun miehelläs on ongelmia eikä se uskalla puhua niistä, pyydä miestäsi pariterapiaan.

Vierailija
14/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierräykseen vaan

Vierailija
15/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ihme jos hän kokee ettei häntä arvosteta ja sulkeutuu/vetäytyy.

Ihmissuhteet ovat kaksisuuntainen tie, jos et anna et voi saadakkaan.

Miksi leikkasit hiuksesi jo tiesit ettei hän pidä lyhyestä tukasta naisella?

Minusta tälläisissakin asioissa tulee ottaa puoliso huomioon.

Eli miks mulla pitäis olla pitkät hiukset vain sen takia että mies niistä tykkää??? Ite en ole koskaan pitänyt pitkistä hiuksista sillä mulle pitkät hiukset ei yksinkertaisesti sovi ja mun mieluisin kampaustyylini on ollut senti sänki. Ei kai se oikeuta miestä uhkailemaan vaikka millä (esim. että saan etsiä itselleni uuden osoitteen tai mun pitää ottaa sit hiustenpidennys oli mulla varaa tai ei, tai että mun pitää alkaa maksamaan sille lisää vuokraa) jos vain leikkautan hiukseni? Ne on mun hiukset, ei sen. Pitää varmaan mun alkaa sit kans uhkailemaan sitä miestä vaikka millä että sais sen kaljamahansa pienenemään. En mäkään tykkää kaljamahaisista miehistä... Onko sit sama tilanne? Ja mä kun tyhmänä luulin että se mies rakastaa mua eikä mun hiuksia. Eiks sen pitäis olla ihan sama vaikka olisin kalju, niin se silti tykkäis musta.

ap

Vierailija
16/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasti...

Hiusten pidennys, 100 euroa

Uusi garderobi ja 10 x nätti nakuna sarjan katselmus

Kuntoilusuoritus, kaljat piiloon ja kevyt illallinen ja miehensiloituskeskustelua.

Vai mitä haluat? Syitä lähteä kävelemään? Aina ei voi rakastaa, mutta tahtotila pitäisi löytyä!! Mikä miestäsi painaa, onko lomautusuhka päällä tai muuta synkkää? Kesä lähestyy. Valon myötä miehellä alkaa parta kasvaa kiivaammin ja jotain muutakin elonmerkkiä näkyy paremmin.

Ei miestä mikään paina, se vaan on meillä tällaista joka ikinen viikonloppu. Heti kun työt on päättynyt perjantaina, ensimmäinen kaljatölkki sihahtaa auki kun on ehtinyt olla kotona pari minuuttia. Ja sitä sitten sihautellaan sunnuntai-iltaan asti. Nyttenkin se nukkui molemmat yöt olohuoneen sohvalla tai toisin sanoen se oli sammunut perjantai iltana ja eilen illalla sohvalle kaljatölkki kädessä ja nukkui sitten yönsä siellä. Kun meillä olisi kerrankin ollut yli kuukauden tauon jälkeen mahdollisuus esim. herätä aamulla rauhassa sängyssä ja viettää vaikka kahdenkeskistä aikaa kun lapsikin oli hoidossa, niin mies nukkui yönsä sohvalla. Haluaisin että olisin miehelleni jollain tavalla tärkeä, mutta tuntuu että mies on kaikkein onnellisin istuessaan viikonloput pimeässä saunassa kaljatölkin kanssa.

Ja eniten ottaa päähän se että mies ei tee kotitöitä yhtään, ei siis mitään muuta kuin vie ehkä matot pihalle kahdesti vuodessa. Koko raskausajan ja nyt kun muksu pyörii jo jaloissa, minä olen ainoa tässä talossa kuka on imuriin koskenut, tiskannut, pyyhkinyt pölyjä, pessyt pyykkiä, silittänyt vaatteita, hoitanut koiraa ja oma-toimisesti, ilman sanomista ja pyytämistä hoitanut lasta öisin ja päivin. Mies elää elämäänsä koko ajan ihan samalla tavalla kuin ennen lapsen tuloa. Menee nukkumaan vaikka puoli yhdeksältä illalla jos väsyttää eikä ollenkaan ajattele että minäkin voisin joskus haluta mennä nukkumaan aikaisin. Koko 8 kuukauden ajan olen ollut ainoa joka on mennyt nukkumaan vasta kun on saanut lapsen nukkumaan ja on herännyt kun lapsi on herännyt. Mies nukkuu just silloin kun sitä huvittaa ja niin pitkään kun huvittaa. Ja kotitöistä mies sanoi, että täällä ei tarvii siivota eli hänen puolestaan saisimme asua roskan ja lian keskellä. Mies ei ollut viitsinyt edes tiskata sinä aikana kun olin sairaalassa viisi päivää ja kun tulin sitten kotia lapsen kanssa, sain ensimmäisenä alkaa tiskaamaan...

Mies ajattelee koko ajan vain itseään ensin. Lapsi saa kuulemma odottaa ruokaansa kun hänellä on nälkä, eli mies syö itse ensin ja sitten vasta lapsi. Jos lapsi on väsynyt ja pitäisi pistää nukkumaan iltapesujen jälkeen, mies saattaa vain lähteä tyynesti lämmittämään itselleen saunaa, kun kerta haluaa sinne eli lapsi saa odottaa jälleen.

ap

Vierailija
17/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i (esim. että saan etsiä itselleni uuden osoitteen tai mun pitää ottaa sit hiustenpidennys oli mulla varaa tai ei, tai että mun pitää alkaa maksamaan sille lisää vuokraa) jos vain leikkautan hiukseni?

ap

En maksaisi vuokraa miehelleni, enkä kyselisi onko mun hiukset oikean mittaiset.

Kun ollaan parisuhteessa rahat ja koti on yhteisiä

Vierailija
18/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoitko lähdetäänkö elokuviin? Halasitko sitä? osoititko mitenkään että sinulla olisi haluaja johonkin? Puhuitko sinä miehellesi?

Jos et niin, onko miehesi hyväkin ennustaja? Hänhän voisi toimia täällä näkijänä.

Sun miehes on voinut ajatella ohan samaa pienessä päässään, ei tuo vaimo enää välitä, se ei puhu mulle, se ei katso mua ja nyt se vaan istuu tietokonneella

Ei mies lähde elokuviin, kun se ei pysty olemaan niin kauan ilman olutta. Itse se on niin sanonut, kun joskus sanoin että olis kiva mennä kattomaan joku leffa ihan teatteriin asti, niin se vaan sanoi että odottaa että elokuva tulee DVD:lle ja kattoo sit kotona, kun leffateatterissa ei saa juoda olutta niin ei voi olla olla elokuvan pituista taukoa ilman kaljaa... Nyttenkin se tuli jostain just kotia ja on ollut kotona 10 minuuttia ja jo toinen kalja on menossa... Eli siinä on mun miehen rakas, olut!!!

Ei sitä luulis tarvitsevan osoittaa mitenkään, että olis haluja johonkin, kun normaalisti kun lapsi on kotona niin mihinkään ei ole mahdollisuutta. Nyt lapsi on hoidossa, niin äijä tosiaan nukkui yönsä sohvalla. Yksin sain sitten herärä aamulla sängystä.

Ja tuosta puhumisesta. Mä olen puhunut miehelle, mutta se ei koskaan edes vastaa mulle mitään, Toisinaan olen puhunut vaikka mitä ja kysynyt sit et mitä just sanoin, niin mies ei tosiaan tiedä mitä olen puhunut kun ei se mua koskaan kuuntele edes. Se ei puhu mulle yhtään mistään, ei siis mistään. Yleensä se on päässyt töistä neljän aikaan, mutta nyt se on yhtäkkiä alkanut tulemaan töistä viikolla vasta kuuden jälkeen ja mitään se ei ole sanonut syyksi. Ja jos mä olen esim. viikon sukulaisten luona toisella paikkakunnalla, koko viikon aikana se ei kertaakaan mulle soita, pari tekstaria saan ehkä viikonloppuna kun se saanut ne oluet aloitettua.

Eilen mies meni sinne saunaan ja mä menin sitten myöhemmin perässä, niin oltiin ehkä minuutti siellä yhtäaikaa, kun mies lähti sitten hakemaan uutta olutta. Istuin siellä saunassa yksin ainakin puoli tuntia, peseydyin ja menin kattomaan missä se mies on. Siellä se nukkui sohvalla kaljatölkki kädessä eli se siitä yhteisestä saunareissusta. Ja sit vasta tulin tänne koneelle kun mies tosiaan nukkui sohvalla...

ap

Vierailija
19/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti avomiehenä. Ei se aina ole ollut tuollainen, mutta pikku hiljaa vaan pahenee ja pahenee. :(

En mä oikeen tiedä, mitä tässä voi tehdä. Kun itse yrittää vaikka mitä ja toinen ei laita tikkua ristiin parisuhteen vuoksi, vaan tarttuu aina johonkin pikkujuttuun. Tekosyitä kai, että voi sitten hyvällä mielellä linnoittautua juomaan kaljaa, kun häntä niin kaltoin kohdellaan? On se niin kauheeta varmaan, kun avovaimo haluaisi läheisyyttä tai seuraa joskus ja ehkä kerran vuodessa omaa aikaakin. Lapsetkin tykkäis varmaan joskus olla isän kanssa.

Minä olen ehdottanut terapiaa ja pariterapiaa, olen yrittänyt keskustella, olen huutanut ja raivonnut, olen kirjoittanut kirjeitä ja vaikka mitä, mutta millään en saa yhteyttä mieheen ja aina mussa on jotain vikaa. Tuttuja lausahduksia mieheltä ovat mm.

- ei nyt

- huomenna

- illalla

- kohta

- myöhemmin

Aina sillä on se-ja-se juttu ja sit vielä se ja pitää saada olla vielä rauhassa koneella. Sit täytyy käydä vielä tupakalla ja kakalla ja suihkussa ja ai niin, oli vielä se-ja-tämä juttu ja sit väsyttää ja se menee lukemaan kirjaa ja ei saa häiritä ja sitten se meneekin nukkumaan. Ja tämä kaikki kaljatölkki kädessä.

Aina saan lapset yksin hoitaa. On se perkele, kun ei mies voi paria minuuttia lastaan hoitaa, jotta saisin kerran viikossa edes paskalla käydä rauhassa. Ei voi, kun hän haluaa just nyt jotain, niin lapsistakaan ei väliä.

Vierailija
20/51 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista on. Kerran ehdotin, että mentäiskö koko perhe yhdessä HopLopiin, niin ei voinu lähteä, kun siellä ei saa juoda kaljaa. Huoh!

Ja munkaan mies ei kuuntele mua. Joskus saa monta kertaa toistaa asian, eikä se silti kuule.

Mulla vielä lisäks semmonen ukko, että saattaa lähteä vaan baariin ja tulee seuraavana päivänä takaisin, vaikka lupaa tulla samana iltana. Vaikka sama se kai on missä se juo, kun silloinkin, kun se on kotona, niin on ihan sama kuin ei olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi