Osaako joku tulkita unia? Mitä tarkoittaa putoava lentokone?
Olen nähnyt samanlaisia unia jo yli 10 vuoden ajan.
Olen ulkona (seuralainen vaihtelee, samoin paikka), katson taivaalle ja näen, miten lentokone syttyy tuleen ja putoaa. Toinen versio on sellainen, että katson taivaalle ja näen lentokoneen putoavan ja siitä seuraa hirveä räjähdys. Lentokoneet ovat aina isoja matkustajakoneita.
Joskus näen näitä unia muutaman melko lähekkäin ja sitten taas on monen kuukauden tauko. Saattaa olla, että jossain vaiheessa on ollut jopa vuosien tauko, en muista niin tarkkaan. Joka tapauksessa olen nähnyt samankaltaisia unia monta ja ensimmäisen jo yli 10 vuotta sitten.
Mitä ihmettä nämä unet tarkoittavat vai tarkoittavatko yhtään mitään?
Kommentit (9)
Ei välttämättä omat asiat, ehkä sinulla on joku jonka tunnet kenestä kannat huolta ja tunnet voimattomuutta kun et voi auttaa.
on toistuvasti unia, joissa itse olen lentokoneessa ja lentokone putoaa. Teen luovaa työtä ja otan tiettyjä riskejä työssäni, joten uskoisin lentämisen kuvaavan työtäni. Ja koneen putoamisen epäonnistumisen pelkoa.
Sinä et koskaan itse olen lennolla mukana? Koetko, että elämästäsi puuttuu jotain, tai pelkäätkö jonkun toisen puolesta?
Ja itse olen noissa unissa aina nimenomaan sivustakatsojana, en ole koskaan ollut mukana lentokoneessa.
-ap
edellisestä ei ole kuin pari viikkoa. Katsoin unessa taivaalle ja näin kuinka finskin kone putosi suoraan maahan, aivan pystyasennossa keula edellä. Ns. katastrofiuni. Itse lennän tosi harvoin, edellisestä kerrasta vuosia aikaa. En tiedä mitä nuo unet heijaistelevat. Pelkoja, ahdistusta?
Minulla on myös vastaavia unia. Tuo selitys, että huoli toisesta ja kyvyttömyys auttaa olisi kyllä aika looginen, vaikka en nyt muista niitä sen ajan tilanteita kun olen noita unia nähnyt, mutta käy järkeen
Viime yönä näin unta, että iso matkustajakone putosi ja kyydissä oli sukulaisia, joita olin varoitellut lähtemästä matkalle.
Itse näin unen jossa olin sivustakatsojana, kun matkustajakone putosi nousuvaiheessa.
Kävelen seureueeni kanssa onnettomuuspaikalle ja kone makasi ison tavaratalon vieressä ehjänä ja matkustajat kömpivät koneesta ulos.
Tavaratalolle eikä koneelle käynyt kuinkaan.
Ja esim tavaratalossa olleet ihmiset eivät olleet huomanneet / tajunneet lentokoneen putoamista. Kaikki oli ihan rauhallista onnettomuuskoneen ympärillä.
Se tarkoittaa että kilttis tähtäilee emättimeesi 7cm kikkelillään mutta on niin kömpelö ja kokematon että erektio lopahtaa.
Ajattelin että on jäänyt jotenkin alitajuntaan...