Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis minkälainen nainen olettaa ja vaatii, että mies käy kaupassa?

Vierailija
28.03.2009 |

.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opiskelijamiehen rahat loppu aina ja pakkohan sitä on itse aina asia hoitaa.

Vierailija
2/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokanen käy kaupassa?

Onpa urvelo mies jos tarttee alkaa vaatimaan erikseen.

Sen tajuan jotenkin että mies hoitaa perheen raha-asiat, mutta kyllähän molemmat käy kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pitää miestä vertaisenaan. Tällaisissa perheissä miehet osallistuu ruuanlaittoon ym. kotitöihin siinä missä vaimokin.

Vierailija
4/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokanen käy kaupassa?

Onpa urvelo mies jos tarttee alkaa vaatimaan erikseen.

.

Tunnen mä kyllä yhden miehen, joka ei muka osaa käydä kaupassa. Vaimo hoitaa sitten kaiken koska mies osaa ostaa vaan jotain leipää ja maitoa. En voi ymmärtää, mutta eipä tarvitsekaan.

Vierailija
5/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan isoja marketteja, enkä niissä käy. Lihaa, kalaa, leipää, juustoja jne käyn kyllä ostamassa pienistä erikoismyymälöistä/hallista. Lähikaupassa käy se, joka ehtii.

Mutta siis: koskaan en ole miestä ostoksille vaatinut, eikä hänkään minua. Hyvin on saatu silti ruuat pöytään.

Vierailija
6/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan sanon, että käypä kaupassa jos kaupasta tarvitsee jotain ekä itse kerkiä/pääse. Meillä molemmat hoitaa kauppareissuja, eli se joka ehtii, samalla periaattella laskut maksaa se jolla on rahaa ja lapset hoidetaan tasapuolisesti, sekä kotityöt tekee se joka kerkiää.

Ei ainakaan meillä ole mun tai sun työt vaan molemmat tekee. Viimeksi eilen, mies teki ruokaa ja leikki lasten kanssa kun minä irrotin wc-pytyn ja poistin tukoksen ja saumasin pytyn takas paikoilleen.

Viimeksi osat oli toisinpäin. Kumpikaan ei olla tumpeloita vaan molemmat tekee kaikkea.

Vierailija
7/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne rahatkin oo yhteisessä taloudessa yhteisiä? Se hoitaa kuka ehtii ja viitsii. Koska kyllähän te jokainen tuotte taloon rahaa samanverran kuin miehenne? Ei kai kukaan enää nykyaikana suostu elätiksi?

Vierailija
8/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sektiosta toipuva, ainakin 4 ekaa viikkoa...

Vierailija
9/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on poikkeuksellisen rankka työviikko takana ja joka on valvonut viime yön kipeän lapsen kanssa. Paitsi, että ei tarvinnut sen enempää olettaa tai vaatia kun mies sanoi että menee kauppaan. Ne tuli sieltä tytön kanssa ihan lumiukkoina takaisin! :) Normaalioloissa käydään koko porukalla tai joko mies tai minä, ihan miten sattuu sopimaan.

Vierailija
10/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan lähde kävellen tai polkupyörällä hakemaan 10litraa maitoa keskustasta, kun asutaan maaseudulla ja kauppaan on matkaa. Että meillä mies tekee ostokset autolla tai sitten lähdemme kaikki yhdessä.

Typeriä kysymyksiä. Kaikki eivät elä niin kuin te,

Vierailija
11/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten käymme kaupassa usein. Koko viikon ostoksia ei saa tuotua kerralle. Usein kävelemme kauppaan yhdessä, tai sitten mies menee. Mies kantaa aina kauppakassit.

Vierailija
12/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti kaupassa :) Ja osaa ostaa tarvittavan. Kunhan teen hyvän listan :D

Ja ei kaikissa talouksissa ole yhteiset rahat :)

Vierailija
13/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kaupassa ja tekee itse listan jos kerran menee, miettiipä vielä ruoatkin ja tekee ne. Hoidamme kummatkin kotiasioita, mitään sopimusta ei ole mutta kait ne noin puoliksi menevät.

Vierailija
14/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olettaa että meis käy aina kaupassa, sanoisin että nainen on outo ellei ole erittäin pahasti sairas/liikuntavammainen. Jos vaatii että mieskin käy kaupassa välillä, niin normaali. Se miten usein miehen "pitäisi" käydä kaupassa riippuu ihan tilanteesta (mm. töistä, terveydentilasta, onko toinen vanhemmista kotona lasten kanssa jne).

Vierailija
15/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei käy kaupassa? Uskomatonta!!! Miksi ei?Ilmeisesti ei siis laita myöskään ruokaa, eikä varmaan siivoa, entä lasten hoito? Voi elämä minkälaisia parisuhteita...

Vierailija
16/16 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootin miehekseen saanut joutuu vaatimaan tämän kaupassa käyntiä.