Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista olisi työskennellä työvoimaneuvojana?

Vierailija
19.04.2008 |

Siis tiedän kyllä mitä he tekevät; olen itsekin nyt työttömänä vieraillut heidän juttusillaan. Mutta millaista olisi itse työskennellä ko. hommassa? Kokemuksia kellään?

Palkka ei kyllä päätä huimaa ja olen vähän ylikoulutettukin hommaan, mutta alkaa tämä työttömyys jo tympiä. Siksi harkitsen hakisinko... Sataakohan pelkkää paskaa niskaan vai onko työ pääasiassa mukavaa hommaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa jotain lisää työstäsi? Suositteletko?

Vierailija
2/7 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siis laittavat ihmisiä turhille kursseille tyyliin: osallistu tälle tai työttömyysturva katkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lue muutama sivu. Muistaakseni mollin sivujen kauttakin löytyy. Jos edelleen kiinnostaa sen opiskelu ja voit kuvitella selittäväsi sitä asiakkaalle, joka ei halua ymmärtää, että laki todella koskee kaikkia eikä sitä voi valtion virkamies soveltaa oman päänsä mukaan, niin kannattaa hakea paikkoja!

Vierailija
5/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä pitää mua idioottina. ei muuta.

Vierailija
6/7 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssittavat työttömiä aivan tyhjänpäiväisillä kursseilla, mikä on lähinnä aikuisten ihmisten pilkkaamista ja vähättelyä.

Vierailija
7/7 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työ on mielekästä, jos pitää sosiaalisesta työstä. Tietysti aina löytyy myös huonoja hetkiä ja hankalia asiakkkaita(ja välillä myös niitä uhkaaviakin asiakkaita), mutta paljon on itsestä ja omasta suhtautumisesta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän