Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette valinneet miehellenne kevätpuvun?

Vierailija
27.03.2009 |

Valitsitteko kaksiosaisen vai haalarimallin?

Me ostettiin se haalarimalli,ettei ole selkä paljaana kun hiekkalaatikolla möyrii tuo miehen vonkale...koko oli 198 cm.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämään. Kaverit töissä kuulemma nauraa, eikä kellään muulla ole enää haalaria. Päädyin siis Reinotecciin minäkin. Löysin huutiksesta siistin käytetyn. Ei tarvii sitten hiostavia kuriksia laittaa.

Vierailija
122/156 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa olette kertoneet miehellenne, että pikku-ukkonen on tulossa? Mä ajattelin henkisesti totuttaa ajatukseen niin, että selailen avoimesti treffipalstoja, flirttailen muille ja hillun baareissa joka viikonloppu. SItten kun pikku-ukko tulee, niin shokki ei oo niin suuri.

Alussa ehkä tulee kateutta, kun joutuu omaan sänkyyn ja saattaa tulla öisin väliin. Mutta pitää vaan sitkeästi taluttaa se omaan petiin ja pitää ne rutiinit. Olen yrittänyt myös sanoa tyttökavereilleni, että kun tulevat katsomaan uutta tulokasta, jotenkin huomioisivat myös ekaa, vaikka tupakka-askilla tms pienellä.

Missä kohtaa olette uskaltaneet lähteä molempien kanssa kaupungille? Vai pystyykö kahden kanssa esim. marketissa tekemään ostoksia?

Vierailija
124/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imee vasta tissiä enhän mä oo tohtinu viel imetystäkään lopettaa:(

ootte te onnekkaita jotkut joilla on jo melkein pihalle yksin päästettäviä.. mutta kyllä valjaiden kanssa jo vähän kokeiltiin ulkoilemistakin. oli tosi innoissaan silmät vaan säkenöi:) voi sitä katsetta!

Vierailija
125/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimouteen pitää valmistautua ja siihen pitää panostaa. Ei se riitä, että ostaa ne ReinoTecit tai Ticket-to-Hellit, vaan miehen kanssa on leikittävä, vaikka ei itseä juuri huvittaisikaan. Oltava läsnä, kuunneltava ja pidettävä rajat.

Nämä unohtuu niin monilta ja sitten tuloksena on niitä katkeria ja happamia eläkeläispappoja, joita uhkaa helposti sairaalakierre. Asioihin pitää tarttua ajoissa, jos meinaa saada miehistään kunnon vanhuksia.

Vierailija
126/156 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko hankkineet tuplarattaat vai seisomalaudan sille vanhemmalle miehele?

Vierailija
127/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muhun iana tässä kevään korvalla!

Kaupungilla kävellessä tuntuu, että kaikilla on joku ihana pikku-ukko mukna, ja katseet kiinnittyy niihin. Voih!

Mutta koska tän yhdenkin kanssa on näin vaikeaa, yritän pitää intoni kurissa, ja vain katsella kaukaa! Koskeakaan ei uskalla. Kaipaan niin sitä pienen miehen tuoksua!

-76-

Vierailija
128/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Pasi on nyt 39 v. ja kyllä sitä ainakin täytyy vielä vahtia. Viime viikolla jätin 10 miuutiksi pihalle ilman vavontaa, ja heti se oli ennättänyt karata lähipubiin. Hiukan minua nolotti kun olin laittanut sille päälle vanhan teekkarihaalarinsa, joka nykyään palvelee miehellä remontihaalarina, kun en ajatellut, että mihinkään ihmisten ilmoille lähdettäisiin. Naapurit vielä näki sen kun se pubista kotiin hoippuessaan kellahti meidän orapihlaja-aitaan siinä kamalassa rähjähaalarissa. Olisi edes ollut jotain nätimpää päällä.

Minkäikäisenä ootte muuten antaneet miestenne leikkiä pihalla ilman valvontaa?

[/quote]

Vierailija
129/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on koko ajan näköyhteys ikkunasta. Lisäksi alue on aidattu eli turvallinen.

Josko sille Pasille olis apua sellasesta kasattavasta verkkoaitauksesta?

Vierailija
130/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua jurppi viime syksynä ostella jo 4. parit Reinotecin tosi kalliita välikausihanskoja kun meidän pikku-Tapio 43v oli jälleen kerran hukannut kalliista välikausihanskoista toisen eikä sitä löytynyt vaikka kaikki paikat naapurin Penan kotia myöten haettiin.

Nyt uhkasin pikku-Tapiolle, että jos hanskat eivät pysy tallessa, laitan ne Tapion purjeveneen köydellä kiinni toisiinsa ja ne hanskat pysyy sitten tallessa kun naru kierretään niskan takaa ja hanskat roikkuvat hihansuilla, kuten imeväisikäisllä miehillä.

Saa nähdä tepsiikö, vaippahakaneulat ei meilllä ainakaan riittäneet pitämään hanskoja tallessa.

Vierailija
131/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kokeilin jo sitä kasattavaa aitausta, mutta Pasi on niin näppärä sormistaan, että saa räplättyä hakasen auki. Ja kunnon munalukkokaan ei auta kun Pasilla on kokoa sen verran (192cm), että ylettyy kiieämään aidan yli. Ajattelinkin kokeilla jäähypenkkiä jos karkaa ja hymynaamamerkkien keräilyä jos onnistuu olemaan kiltisti vaikka päivän.Viidestä merkistä voisi antaa vaikka tissiä palkkioksi. Auttaisikohan tämä, mitä mieltä olette te kokeneemmat vaimot?

i]mutta mulla on koko ajan näköyhteys ikkunasta. Lisäksi alue on aidattu eli turvallinen.

Josko sille Pasille olis apua sellasesta kasattavasta verkkoaitauksesta?

[/quote]

Vierailija
132/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin vapaampaa, kun sen ei tarvii kangistua johonkin kaavoihin.

Tuolla se nyttenkin tiskaa ja laittaa ruokaa koko perheelle vaaleanpunainen essu edessä! Näin meidän perhe on välttynyt näiltä iän ikuisilta autotalli-leikeiltä!

Suosittelen lämpimästi muillekin!!!

Vierailija
133/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tätä viestiketjua lukenut niin ei voi kyllä kuin ihmetellä

*MITEN IHMEESSÄ OLETTE SAANEET MIEHENNE VIEROITETTUA TISSISTÄ???*

Meillä ei ole vieläkään onnistunut vaikka mies lähentelee jo neljääkymppiä. Mies tuntuu olevan edelleen todella kiinni etenkin iltatissittelyssä. Yhtään ei voi olla kotona ilman paitaa kun on heti tisseissä kiinni.

Vierailija
134/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen, se on hvyä alku. Vaikka tissit muuten kiinnostaisi, alkaa mukaan tulla uusiakin kohteita, ja niin ne pikkuhiljaa unohtuu. Eivät varmaan ikinä ihan kokonaan, mutta eivät ole enää pakkomielle.

Varoitus! Liian nopea ja raju vierottaminen saa miehen vain kiinnostumaan lisää, mahdollisesti myös muitten tisseistä! Hiljaa hyvä tulee!

Vierailija
135/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kiinnostuksen muidenkin tisseihin. Välillä jää tuijottamaan niin pitkäksi aikaa että mua ihan nolottaa ja koitan viedä miehen huomion muualle. Joskus kattelee ihan parikymppistenkin tissejä kun ei raasu tajua ettei niistä maitoa tule.

Vierailija
136/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaivan tän ni johan repee!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
137/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle luukkuhaalarin koska se on helppo tuolla kammarinkin puolella:)

Vierailija
138/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meirän Raipe on jo iso poika, mutta ei me pystytä saunan lauteillakaan vierekkäin istumaan, heti jos näkee mun rinnat paljaina, niin tissiähän sen tekee heti mieli :(. Enkä hennois kieltää, mutta on jo pari nuorempaakin pikku-ukkelia tässä, niin on jo Raipen aika luovuttaa. Paidan alta se silti kaivelee, ja näkee kyllä, että mieli tekee...

Tuo karkailu on sitten kanssa toinen juttu, heti kun naapurin pikkumies sattuu yhtäaikaa pihamaalle, niin ei mee kuin hetki, niin pullollehan ne pojat on menossa! Huh! Ainakin tietää mistä Raipen ja Reiskan löytää, ja lähibaarin täti osaa kyllä jo palauttaa pojat ovelta takasin, jos näkee, että päivän pullokiintiö on täysi.

Raipella voi olla sellasta pientä mustasukkasuutta noista meirän pikku-ukkeleista, aina protestoi, kun Repe ja Roope pääsee äidin viereen ja Raipen pitäis pysyy siellä omassa sängyssään.

Vierailija
139/156 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kylla on maailman paras ketju! Pelasti illan! Miestensuojelu ja Ticket to Hell!!!

Vierailija
140/156 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ot, mut siis onko kenenkään miehellä sellainen kausi menossa, että aina pitäis olla päällä vaan ne samat vanhat kalsari ja t-paita? Vaikka ois yhdessä ostettu uudet sellaiset joista tykkäis! Oon yrittänyt ehdottaa että annettais vanhat kalsari pikkuoraville kun meidän Make on jo aika iso poika kuitenkin (35). Ei meinaa onnistua ollenkaan vaan aina ne on haettu pyykkikorista ja pistetty päälle kun mä en ole vahtimassa. Mun äiti sanoi et toi vaihe voi kestää pitkäänkin, et jotkut miehet jotenki hakee niistä turvaa itelleen. Kyllä mä ymmärrän senkin et siksi noi kalsarit on varmaan niin rakkaat kun mä en voi olla koko aikaa kotona Maken kans vaan mun on vietävä se töihin kuitenkin aamuisin. Sinne se jää raukka itku silmässä mutta kuulemma reipastuu kun mä lähden ja ihan kivasti muitten kanssa sitten touhuaa.

Mä ottaisin kaikki vinkit ihan tervetulleina vastaan koska Makella on muutenkin toi oma tahto nostamassa päätään ja joka päivä me joudutaan keskustelemaan esim. tuosta pleikkarin käytöstä, kun ne pelit on niin rajuja eikä varmasti hyväksi kehitykselle. Sitten jos otan väkisellä pois ton pelin niin saa hirveät raivarit enkä mä enää oikein jaksa sitä kantaa jäähylle kun Make on ikäisekseen aika pitkä (190) ja tappelee kovasti vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä