Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi ylipainoinen?

Vierailija
27.03.2009 |

Paljonko hän painaa ja rehellinen mielipiteesi asiasta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä paljonko painaa.... saisihan tuo vähän treenata! Itse kun olen ihan timmissä kunnossa!

Vierailija
2/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa on tullut pikkupömpiksen verran seurusteluajoista muttei haittaa yhtään.

Vaatteet päällä mahaa ei näy mutta ilman vaatteita huomaa että on pieni elintasorengas ;D

Rehellinen mielipiteeni:

Tuo pikkuvatsa ei haittaa miehellä koska on muuten harteikas, kiinteät käsivarret ja hyvänmallinen peppu.

Jos mieheni alkaisi lihoa yli 90kg niin eka ajatus olisi huoli terveydestä ja vasta toisena ulkonäkö.

Mieh itse ottaa kauheita paineita koska painoa on tullut 5v avioliittomme aikana 10kg..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin pitäisi saada painoa pois tosi paljon, ja nyt olemmekin yhdessä yrittäneet aloitella karppausta. Eli miehen painosta kai turha sanoa mitään mielipiteitä, kun omassa on varmaan enemmänkin sanomista. Sehän on kai kaikille selvää, että ylipaino on terveysriski!

Vierailija
4/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

189 cm ja painaa 78 kg.

Vähän enemmänkin saisi painaa minun mielestäni mutta kaikki "lihottamisyritykset" päätyy siihen, että minä lihon (kun samaa ruokaa kuitenkin syödään) mutta mies ei

Vierailija
5/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti ole itsellänikään. En edes tajua miten tässä voi saada liikakiloja, kun koko ajan olen noiden lasten kanssa johonkin menossa tai jostain tulossa (liikun aina kävellen, jos mahdollista) ja sitten vielä koiralenkit päälle. MIehellä taas on fyysisesti rankka työ, joten voi syödä aika surutta, eikä paino nouse.

Vierailija
6/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat halutaan pitää huolta ulkoäöstämme ja terveydestämme. Ihmettelen suuresti, jos joskus antaa painonsa repsahtaa ihan laiskuuttaan. Olen ylpeä miehestäni!

Vierailija
7/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme seurustellet melken kolme vuotta ja tämän aikana hän on lihonnut 25kg, syy tähän on hyvin yksinkertainen MINÄ syön joka päivä karkkia ja kaikkea muuta paskaa ja täytyy myöntää että leivon myös paljon,itse en lihoa ollenkaan,en siis ole ylipainoinen,raskauden jälkeen jäi kiloja niin pääsin vihdoin normaalipainoon...

Asia on ongelma miehelleni mutta ei minulle, koska tykkään isoista miehistä ;)

Vierailija
8/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: edellinen

Vierailija
9/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70kg painaa ja mielestäni on liiankin hoikka. Ei ole koskaan ollut mikään kulinaristi. Syö elääkseen.

Vierailija
10/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

183cm ja 96kg

Vierailija
11/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on valitettavasti alipainoinen.

Vierailija
12/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

181 ja 73

Minä sen sijaan olen ylipainoinen.

Vierailija
13/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahaa, urheilee paljon. On myös ns. läpipasko ja saa syödä mitä haluaa milloin vain.

Vierailija
14/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilee silti jonkin verran ja lihaksiakin löytyy. Ylipaino ei mua haittaa. Enemmän haittaisi, jos olisi ruipelo. Reilut !00 kiloa painaa mieheni ja pituutta on lähes 190 senttiä.

Vierailija
15/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän. Vatsaan on yhdessäoloaikana kertynyt aikamoinen vararengas. Pidän isoista miehistä ja varmasti painoindeksin mukaan mieheni oli ylipainoinen jo tavatessamme. Se ei minua haitannut. Mutta nyt tuo vatsa on niin iso, että roikkuu. Ja se on ällön näköistä. Toinen ongelma on vaatteet: Olisi kiva jos mies pukeutuisi trendikkäästi, mutta kun useimmissa merkeissä loppuu koot kesken...

Ylipainoinen olen kyllä itsekin, joten ei ole varaa valittaa...

Vierailija
16/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa reilut 90 kg, 182cm pitkä. Áinaki minun mielestäni silti ok.

Vierailija
17/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei alkaisi läskiä katsomaan, enkä minä.

Vierailija
18/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, sellaista maratonari-tyyppiä.

Vierailija
19/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski mikä läski...

Vierailija
20/22 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaan tiedä, painaa reilut 100 kg / 178cm. Ei haittaa minua mitenkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän