Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa mielipiteenne, pettääkö mun mies?

Vierailija
02.03.2009 |

Ollaan oltu yhdessä vajaa 4 vuotta. Lapsia 4v (minun aiemmasta suhteesta) ja yhteinen 2v, kolmas tulossa, laskettu aika kuukauden päästä. Olen nyt reilu puolivuotta epäillyt että miehellä on jotain säpinää yhden työkaverinsa kanssa.

Mies ajaa rekkaa firmassa missä ajetaan n.12h työvuoroja. Ei siis mitään pitkiä reissuja. Tämä nainen on ajaa myös rekkaa samassa firmassa.

Alunperin ihmettelin kun tämä työkaveri soitteli miehelleni että milloin on lähdössä ajoon tai mihin on viemässä kuormaa jne.

Kysyin mieheltä että mitä ihmettä, johon vastasi ettei tiedä miksi nainen soittelee hänelle.

Jonkin ajan kuluttua kysyin melko suoraan onko heillä jotain peliä, johon mies vastasi ettei todellakaan ja että työkaveri on vanhempi ja antoi sen kuvan että on tosiaan reilusti miestäni (29v) vanhempi eikä mitenkään hyvännäköinen...

Työpaikan pikkujouluissa sitten näin tämän naisen joka oli n.30v, hoikka ja kaunis nainen. Tuli samaan pöytään minun ja mieheni kanssa istumaan kun minä olin kääntyneenä juttelemaan vierustoverin kanssa. Kun sitten tajusi että olen mukana meni tunnelma jotenkin vaivaantuneeksi. Pysyi kuitenkin meidän pöydässä. Mieheni myös päättikin sitten juoda, vaikka alunperin oli sanonut olevansa illan selvinpäin ja muutenkin juo äärettömän harvoin. (Alle 5 kertaa on ottanut koko yhdessä olomme aikana.)

Pikkujoulujen jälkeen on ollut omituisia juttuja. Esim. menee lämmittämään saunaa alakertaan, ottaa puhelimen mukaan ja viipyy tunnin. Töissä ollessa akku loppuu tasaisin väliajoin puhelimesta enkä saa tunteihin miestä kiinni. Aika usein jättää myös vastaamatta ja monen tunnin päästä soittaa takaisin ja sanoo olleensa kahvilla yms. Yhtenä päivänä soitin miehelle yhden aikaan ja sanoi silloin että on ajamassa kotiin päin, menee 2h. Viideltä tuli ja kun kysyin missä olit niin "kävin tankaamassa".

Töissä aina "sattuu" kaikkea ikävää minkä takia työpäivät venyy ja venyy.

Minua kohtaan on ollut kylmä ja etäinen, ei seksiä, ei pusuja/halauksia. Ei nyt normaalistikaan ole mitenkään kovin hempeilevä mies, mutta nyt ei tosiaan edes töihin lähtiessä anna suukkoa niinkuin aina ennen.

Jotenkin tuntuu siis sille että ainoa looginen selitys on että pettää. MUTTA...

kun mies on sellainen hissukka mistä ei ikinä uskoisi että tekee mitään. Seksikumppaneita 4, minut mukaan lukien. Koulussa kiusattu rassukka, kukaan ei ikinä voisi kuvitella että tekisi mitään.

Voisiko se... Vai vältteleekö vaan minua ja kotiarkea vai mitä tästä nyt pitäisi ajatella...?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla saunan lämmitysreissuillaan. Rakkaudessa kaikki sallittua.. ota ja tutki ensi alkuun puhelin!

Oudolta kuulostaa tuo, ettei vastaa puheluisi eikä tule ajoissa kotiin.. itse olisin samaa mieltä kuin sinä.. epäilisin vahvasti, että pettää.. koeta saada todisteita!

Voimia sinulle ja halaus!

t. petetyksi tullut

Vierailija
2/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään sutinaa on :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla pettämistä mutta voi johtua myös siitä että teille on uusi lapsi tulossa ja huolehtii ja stressaa siitä asiasta. Mikä on rahallinen tilanteenne? Siinä voi olla yksi huolen aihe. Jos rahaa ei ole ja nyt olisi vielä yksi suu lisää tulossa ruokittavaksi.

Vierailija
4/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saattaa olla että tämä "toinen nainen" on vain hyvä ystävä, uskottu jolle hän purkaa huoliaan.

Itse epäilisin että hän pettää, mutta sinun on otettava huomioon kaikki muut asiat mistä saattaisi olla kyse.

Vierailija
5/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimen mukaan saunanlämmitykseen, tai miksi kestää niin jumalattoman kauan?

Vierailija
6/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet ihan normaali tervejärkinen ihminen ja tuommoista olet ruvennut miettimään, niin vastaus on varmasti, että pettää. Ei normaalit naiset edes mieti, että mies pettäisi, joten jos moinen pälkähtää päähän, niin silloin pettää.

Vierailija
7/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä, että jokin nyt mättää :( Mä hiippailisin kuunteleen saunalle, että mitä se puhuu puhelimessa..siitä varmaan saisi jo jonkinlaisen kuvan, jos siellä puhelimen toisessa päässä on nainen.

Tai sitten se vaan stressaa tulevaa vauvaa..

Vierailija
8/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää se, aivan varmasti.

Vierailija
9/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nimittäin on kerrassaan mainio esimerkki siitä, että pettää. Minulle on käynyt niin ja tutuille myös.

Yksi kundikavereistani oli juuri tuollainen hiljainen hissukka. Kysyin minulta, ekalta tytttöystävältään, että miten te tytöt haluaisitte tulla isketyiksi. Kerroin sitten, kun minusta oli jotenkin niin suloista. Ajattelin, että haluaa minuun tehdä vielä suuremman vaikutuksen. Otti oppini onkeensa ja meni iskemään opiskelukaveriani... Olimme olleet yhdessä jo kuitenkin pidemmän aikaa ja asuneetkin yhdessä pari vuotta.

Joten kyllä ne hiljaisetkin hissukat osaavat. Hänellä on varmasti itsevarmuus kasvanut perheen ja puolison myötä.

Toivon, että tilanne selviää. Se on raskas niin sinulle kuin koko teidän perheelle.

Vierailija
10/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisia äänestä aktivoituvia sanelukoneita, jotka siis aloittaa nauhoittamisen kun jotain ääntä alkaa kuulua. Järkkää sellainen teidän saunalle, tai jos saunasta kuuluu puhe jonkin ilmanvaihtohormin kautta kuuntele.

Mä narautin mun miehen pettämisestä salakuuntelemalla, autotallin ilmanvaihtohormista...

Vierailija
11/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vain on, että jos tuollaisia epäilyksiä mielessä pyörii, niin taidat jo asian tietääkin. Varma tapaus ja sen naisenhan olet jo nähnytkin.

Vierailija
12/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän usein omat epäilyt pitävät paikkansa. Olen itse jäänyt pettämisen vuoksi aikanaan kolmatta lasta odottaessani yksin. Kaikesta on kuitenkin selvitty. Tilanteesi tuntien tiedän kuinka vaikeaa on aluksi edes päättää haluaako tietää totuutta, kun toinen vaihtoehto on että jää yksin kolmen alle kouluikäisen kanssa. Tunnet itse omat rajasi ja teet varmasti kaikkein kannalta parhaat ratkaisut teille oikeaan aikaan. Jaksamista ja valoisempia tulevaisuuden päiviä teidän perheelle!

Vierailija
13/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuntuu melko selvästi siltä, että miehesi pettää sinua. Se ei tarkoita sitä, että olisi jo tehnyt jotain merkittävää naisen kanssa; voi olla ihan puhetasolla vasta koko seikkailu tai sitten halailuissa ja suutelemisessa. Nyt kannattaisi saada vähän tarkempaa selko siitä, missä mennään, jotta saat miehesi pysäytettyä miettimään, mitä tämä oikeasti haluaa.

Mielestäni tällaisessa tapauksessa ei ole mikään paha luottamuksen pettäminen, jos käväisee hiukan tarkkailemassa, missä mies pyörii työaikanaan - saatkohan jonkun siksi aikaa katsomaan lapsia?

Tai toinen, ihan kelpo mahdollisuus on vähän niinkuin salaa hipsuttaen tulla saunalle, kun toinen on vetäytynyt sinne sitä lämmittämään tunniksi-pariksi. Jos miehesi lopettaa heti puhelun tai muuten vain on kumman näköinen, on juttu melkoisen selvä. Sano sitten vaikka, että "voihan nenä, unohdin soittaa Marjalle tai Annalle tai siskolle tai äidille, lainaapa puhelinta, että soitan heti tästä. Kun puhelin on kädessäsi, soita kenelle mieleesi tulee ja jatka ja jatka puhelua lähtemällä vaikka kävelemään omia teitäsi. Voisihan sitä vaikka puhelun lomassa vetäytyä vessaan ja lukita ovi. Ja siellä ollessasi saat mukavasti tarkistettua viimeisimmän soiton tiedot...

Hätä keinot kestää.

Ja muista vetää se vessanpönttö sitten ihan viimeiseksi, jotta miehesi jää ihan yhtä tietämättömäksi, missä mennään kuin on jättänyt sinut viime aikoina.

Vierailija
14/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttusi perusteella pettää aivan varmasti. Ei kai se, että sinun mielestäsi miehesi on hissukka, estä häntä rakastumasta/ihastumasta vetävään työkaveriin.

Olen pahoillani, mutta liian monta yksityiskohtaa, jotka paljastavat, että miehesi varmasti pettää.

Koita selvittää ensin, mitä haluat. Haluatko, että miehesi jää luoksesi vai haluatko tietää totuuden?

ies ei selvästikään aio totuutta kertoa, olethan jo kysynyt ja mies on valehdellut.

Tsemppiä, olen kokenut saman.

Vierailija
15/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko pettää (ei se että on hiljanen "rassukka" sitä tarkoita ettei pettäis, eteenkin jos nainen on tehnyt aloitteen, niin miehen voi olla vaikea sanoa ei..).

tai sitten ahdistaa teidän arki/perhe.

Jotain mätää kuitenkin on ja se koituu teidän suhteen tuhoksi jos ei asiaa hoida nyt..

Vierailija
16/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieti mitä itse vastaisit viestiin!

Siinä on sinulle vastaus. Olen pahoillani, been there, done that...

Vierailija
17/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös että olet raskaana ja nuo hormoonit saavat yhtä sun toista aikaan. Kauhulla kuuntelen muiden kertomuksia, mitä olen tehnyt raskaus aikana.

Selvitä asia ja voit nauttia loppu raskaudestasi. Stressi ei ole hyväksi sinulle ja masu asukille.

Vierailija
18/21 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näin on, niin on hyvä, sillä moni meistä on ollut samankaltaisessa tilanteessa ja miettinyt silloin, olemmeko vain vainoharhaisia vai olisiko sittenkin syytä olla huolissaan. Siinä mielessä tärkeä aihe mietittäväksi itse kullekin

Vierailija
19/21 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näin on niin PETTÄÄ!!!

Tämähän on selviö, miksi edes kysyä?

Vierailija
20/21 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko aiemmin epäillyt miestäsi? Jos et ja jos olet aina ollut sitä mieltä, että sinun miehesi ei petä, mutta nyt epäilet, jotainhan se kertoo... Kuten sekin, jos mies yhtäkkiä vähentää seksiä ja läheisyyttä nollille. Ja nuo saunanlämmitys- ja muut jutut on aika outoja. Miten et ole tivannut, että missä viivyit jne.?

Voimia sulle!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi