ulkosuomalaiset auttakaas, nettitv-asiaa
Ärsyttää. Netti-tv:t eivät tunnut nökyvän Suomen rajojen ulkopuolella. Jotain yksittäisiä ohjelmia näkyy Subtv:ltä ja neloseltakin olen onnistnut jotain avaamaan.
Mistä voisin katsoa suomalaisia / englanninkielisiä netti-tv ohjelmia ilmaiseksi? Tosi-tv juttuja, sarjoja ja dokumenteja?
Kiitos, jos joku viitsii auttaa tylsistynyttä ulkomammaa
Kommentit (6)
Ylellä on Elävä arkisto, jossa on paljon katsottavaa, muttei tuoretta. Ylen Areenalla on tuoreempaa, mutta pitää jaksaa tonkia, että osuu sellaisten ohjelmien kohdalle, joissa ei ole maarajausta. Sitten on MTV3:n uutis- ja ajankohtaiset, muun muassa 45 minuuttia. Ja kaikki ne aamuohjelmat, vaikka ovatkin vähän heppoista katsottavaa.
Joskus yritin sitä tv-kaistaa virittää, semmoisen ilmaisen viikon tutustumispaketin, mutten saanut siitä mitään näkyviin. Niitä ilmaispätkiä on kyllä aina tarjolla.
joskus olen sieltä tosiaan Lapsille jotain Pikku Kakkosen pätkiä näyttänyt
kivaa ois löytää jotain suomalaista itsellekin
Yks kaveri just viime viikolla kertoi seuraavansa Kotikatua netistä. Mulle ei ollut tullut mieleenkään että se näkyisi, mutta niin vaan on. Googlella löydät.
tekijänoikeudellisista syistä,
kuten ei myös suomalaiset nettiradiotkaan esim.
tv-kaista palvelun avulla ne sitten saakin näkymään, mutta siitä pitää teitty maksaa se kuukausimaksu.
ärsyttää kyllä kovin toisinaan, mutta pakko se on vaan noin toimia jos haluaa jotain suomalaista katsoa.
toisinaan kyllä huomaan tulevani täällä oikein hyvin toimeen pitkiäkin aikoja ilman pätkääkään suomalaista tv-viihdettä...
lähinnä suomenkielisten lastenohjelmien takia harmittaa.
katson netistä esim.
-kotikatua
-metsoloita
-inhimillistä tekijää
-pientä pintaremonttia
-meidän häitä
-innoa (jäi juuri tauolle, mutta vielä näkyy ainakin uusin)
-suomen pelkokerroita
googlaa niin löydät nuo! Onko muilla vielä jotain hyviä mitkä näkyy?
mutta kokeile
surfthechannel.com
siel on paljon eng kielisiä ohjelmia/elokuvia