Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joka kerta kun yskin menee pissat housuun

Vierailija
26.03.2009 |

synnytyksestä aikaa vuosi ja päivittäin olen treenannut lihaksia, voike ne silti olla näin huonossa kunnossa. Jälkitarkastuksessa kehuttiin lihaksien voimaa...

jotenkin epätodellinen olo

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kehuttiin ja treenaan joka päivä, tosin vain muutamia kerrallaan. Silti tuntuu kun paikat olisi jotenkin auki.?

Vierailija
2/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistusinkontinenssi? miten hyppiessä tai juostessa?.

tosin mietin johtuuko siitä, että minulla on kuumetta yli 38.5, Että onko lihakset jotenkin "laiskat"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mulla on jo kohta kaksi vuotta viimeisestä synnytyksestä, ja nyt on ehkä puolisen vuotta ollut tilanne paranemaan päin. Pystyn jo hyppimään ja juoksemaan, jos ei ole rakko täynnä. Ja tavallinen yskäisy ei tirauta. Jos on kova flunssa, niin muutaman päivän jälkeen joutuu yskimään ja aivastelemaan jalat ristissä... :(

Aion ostaa geishapallot, jos niillä vaikka treenaus olisi jotenkin tehokkaampaa.

Vierailija
4/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaa (synnytyksestä yli 10v).

Mulla oli ihan järkyttävä yskä. Ostin Tenoja (!! Et usko, kuinka paljon niiden ostaminen nolotti!! ) ja kun yskä on nyt jo melkein parantunut, en ole tarvinnut enää tenojakaan. Mä olen ihan varma, että lihasten heikkous johtui kuumeen ja yskän alentamasta lihasvoimasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän