Millaiset tarjoilut KAVERISYNTTÄREILLE kerhoikäisellä?
Eli kuinka laajat valikoimat olette laitaneet tarha-/kerhokavereille järjestetyille synttäreille. Äidit varmaan jäävät kahville myös.
Olen tottunut laittamaan todella runsaat tarjoilupöydät, mutta nyt houkuttaisi jo päästä vaatimattomamminkin, kun kahdet synttärit "pitää" järjestää.
Ajattelin, että riittäisikö täytekakku, pari sorttia lapsen valitsemia keksejä sekä popcornit. Lisäksi lähinnä äitejä ajatellen lisäksi myös pitko tai kääretorttu ja ehkä pikkuriisipiirakoita (munavoilla?). Kaipaisiko jotain lisää myös aikuiseen makuun? Millaiseen kestitykseen olisitte itse tyytyväisiä tuon tason juhlissa (kutsu ikään kuin lapselle, mutta äidit jäävät varmasti pyynnöstä kahville)?
jäätelö on suositumpaa kuin täytekakku lasten keskuudessa. Äideille toki saattaa maistua täytekakkukin.
Itse olen huomannut, että lastenkutsuillakin kannattaa olla tarjolla jotain suolaista. Jos haluaa päästä helpolla, niin ne itsepaistettavat pakastevalmiit sulhaspiirakat on ihan hyviä. Meidän lasten synttäreillä suosikkeja ovat olleet pienet minipizzat.
Mokkapalat ovat yleensä lasten mieleen, kunhan niitä ei mausta kovin vahvalla kahvilla.