2024.Mitä toivot?
Kommentit (53)
Trumpin valintaa USA:n presidentiksi.
Että Suomi ,Ruotsi ,Norja ja Tanska tekee yhteispohjoismaisen paktin .
Ei saanut toivoa mu uk ala isten palautusta kotimaihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Trumbin salamurhaa USA:ssa.
Ai kuka on Trumb? Oletko alakoulussa ? Et osaa edes lukea vähemmin kirjoittaa.
Mulla on pienet toiveet. Olisi kiva saada ystävällinen hymy ja sata miljoonaa euroa.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin valintaa USA:n presidentiksi.
Ei sitten kiinnosta että se olisi Suomen edun vastaista?
Vierailija kirjoitti:
Ja Putlerin Ryzzlandiassa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuka on Trumb? Oletko alakoulussa ? Et osaa edes lukea vähemmin kirjoittaa.
ÄÄÄLIÖ!
Trumb
Trumb=Trump+dumb. Noun but can also be used as a verb, adjective, and in other ways. Someone who thinks, talks or behaves in a monumentally stupid way. You really trumbed that up.
että saan viimein työpaikan. kohta jo vuoden etsinyt , kukaan ei palkkaa. olen ollut halukas muuttamaan työn perässä kauaskin. hakenut omalta alalta ja alani ulkopuolelta. pystyy laskemaan yhden käden sormilla kuinka monta kertaa olen päässyt haastatteluun. edes siivoojaksi en ole kelvannut.
Työpaikkaa, josta maksetaan riittävä palkka.
Painon pudotusta (ei tule onnistumaan, jatkan vaan paisumista) ja Las Vegasin matkaa (tämä jo varattuna).
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pienet toiveet. Olisi kiva saada ystävällinen hymy ja sata miljoonaa euroa.
Mahdottomia toivot. Ei ystävällistä hymyä ihan tuosta vaan voi saada
Vierailija kirjoitti:
Painon pudotusta (ei tule onnistumaan, jatkan vaan paisumista) ja Las Vegasin matkaa (tämä jo varattuna).
Tietenkin onnistut, jos yrität läskistä normaalipainoon, eikä sinulla ole estäviä sairauksia. Ala mättämään pakastemustikoita, se korjaa suolen bakteerikantasi. Eli ei juustoja, ei rasvaisia ruokia, ei nameja, ei chipsejä jne, vaan tartut aina pakastemustikoihin ja lapat niitä naamaasi. 3 kk tekee jo huomattavan muutoksen, koska ensin lähtee neste ja sitten alkaa sulamaan rasva.
Kumppania, hallituksen vaihtumista, lapsiperheiden leikkausten perumista, vaurautta ja terveyttä. Putinin kuolemaa.
Maailmanrauhaa ja mukavan osa-aikatyön.
Sodan loppumista Ukrainassa ja Israelissa.