Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko OIKEASTI haluttomia miehiä olemassa?

Vierailija
25.03.2009 |

.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuota toista ketjua,jossa lapsen teko meneillään ja miestä ei kiinnosta....

Vierailija
22/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos teet aloitteen?Mitä miehesi siihen???Tiedätkö miksi ei halua :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taitaa olla vähän semmonen. Sitä aina vain väsyttää, kuulemma. :(

Vierailija
24/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. viimeksi tammikuun alussa saanut.

Vierailija
25/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinni siitä ettenkö itse olisi (ollut) aktiivinen.

Nimim.viimeksi tammikuussa.

Ja pakko sanoa että se joka väittää ettei haluttomia miehiä voi olla voisi yhtä hyvin väittää että naisen on aina haluttava.

Vierailija
26/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa aina!

Vierailija
27/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin reilut puolivuotta miehen kanssa joka sanoi että kerran kuukaudessa on ihan riittävä määrä seksiä. Siis todella alhainen libido oli hänellä. Myöskään edelisessä suhteessaan ei ollut tykännyt seksistä kuin muutaman kerran vuodessa ja loppu aikoina vain kerran ehkä kahdesti vuodessa.

Vierailija
28/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luullut,et miehet haluaa aina.

Oma mies ainakin ;) vielä 15 yhteisen vuoden jälkeenkin.

Vierailija
29/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on viehättävä.Eikä ole esim ylipainoa ihan kamalan paljoa.

Vierailija
31/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miestäni ei juuri seksi kiinnosta, sillä kalja on paljon tärkeämpää. Meillä on ollut seksiä viimeisen 7 kuukauden aikana 3 kertaa ja viimeisen vuoden aikana on ollut 7 kertaa. Helppo muistaa tarkat lukemat kun niitä on niin vähän... En siis ole ylipainoinen vaan paremminkin alipainoinen (167 cm/55 kg) ja näissä samoissa mitoissa olin myös ennen raskautta ja olen myös nyt 8 kuukautta synnytyksestä. Ja on se kumma kun mies on niin väsynyt aina ettei jaksa seksiä harrastaa vaikka tekee ihan normaaleja 8 tunnin työpäiviä Minun "työpäiväni" kestää helposti sen 16 tuntia kun hoidan lasta lähes yksin aamusta iltaan asti. Mies siis menee samaan aikaan nukkumaan kuin poika ja lähtee aamulla töihin eli milloin sitä seksiä olis??? Viikonloppuisin mies nukahtaa joka ilta kaljatölkki kädessä sohvalle ja aamuisin nukkuu niin pitkään kuin haluaa, minun herätessä 7 aikaan pojan kanssa....

Nim. Seksi, mitä se on????

Vierailija
32/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin reilut puolivuotta miehen kanssa joka sanoi että kerran kuukaudessa on ihan riittävä määrä seksiä. Siis todella alhainen libido oli hänellä. Myöskään edelisessä suhteessaan ei ollut tykännyt seksistä kuin muutaman kerran vuodessa ja loppu aikoina vain kerran ehkä kahdesti vuodessa.

Yhdessä on oltu jo 13 vuotta ja aina on seksiä ollut suht vähän (paitsi silloin kun lapsia "tehtiin"). Ei ole ongelma kummallekaan:-)

t. viimeksi joululomalla saanut...

Vierailija
33/41 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Olen elänyt haluttoman miehen kanssa ja ehkä hänellä oli hyvin alhainen lipido ja sen lisäksi vielä jotain traumoja. en tiedä. Ei osoittanut juuri koskaan olevansa kiinnostunut seksistä. Olin silloin hyvinkin viehättävä, aktiivinen jne. Mutta kyllä mies muuttuu aika vastenmieliseksi pidemmän päälle jos hänellä itsellään ei juuri ole halua. Ei kukaan jaksa loputtomiin olla se aktiivinen ja innostava puoli jos vastaan tulee aina torjuntaa, väsymystä, tai kaikkein kauheinta "vähän" innostusta joka kuitenkin lopahtaa.

Haluttomia miehiä on.

Vierailija
34/41 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa aina!

Kyllä miehissäkin on sellaisia, jotka eivät joka välissä halua

seksiä. Ja sitten on toisaalta sellaisia naisia, jotaka haluaisivat

jatkuvasti. Ei seksuaalinen haluttomuus ole vain naisten

yksinoikeus, eikä seksuaalinen halukkuus vain miesten.

Vierailija
35/41 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensin haluttomuuden syyt:

http://www.suhdesoppa.fi/seksi/miksi-mies-ei-halua-seksia/

Meillä ainakin miehen halukkuus vähenee juuri noista

tekijöistä ja juuri tuossa järjestyksessä (stressi ensin jne.).

Leppoisina loma-aikoina seksiä on siis enemmän. :)

Vierailija
36/41 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aina niin, että vaimo haluaisi useammin kuin mies ;D Vaimosta ainakin kolmesti viikossa olisi kiva, miehestä kerran viikossa on hyvä. Mitään hirveää ristiriitaa tästä ei kuitenkaan ole tullut. Lomilla mieskin on sitten vähän pirteämpi. Alkuaikoina kyllä saatoin ihmetellä ja loukkaantua, jos mies ei jaksanut. Toisaalta mies haluaa myös, että minä saan koko paketin enkä vain jotain nopeaa sähellystä, ja haluaa siksi olla virkeä ja voimissaan, kun rakastelemme.

Vierailija
37/41 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttomaan mieheen

Vierailija
38/41 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole koskaan törmännyt haluttomaan mieheen"

Ihanko oikeasti tiedät kaikkien tapaamiesi miesten seksihalut? Minulla ei ainakaan aavistustakaan vaikkapa naapurin Matin haluista vaikka törmään häneen postia hakiessa lähes päivittäin. Ja puheet ja teothan eivät aina käy käsi kädessä. Mies voi sanoa ekalla tapaamiskerralla haluavansa vaikka monta kertaa päivässä, mutta todellisuus onkin toista.

Ja toisaalta, vaikka et tunnekaan yhtään halutonta miestä niin eihän se tarkoita etteikö heitä olisi olemassa. En minäkään tiedä tuntevani ketään HIV-positiivista, mutta kyllä heitä on olemassa, ehkäpä jopa lähipiirissäni.

Vierailija
39/41 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta harrastimme seksiä noin kerran vuodessa, ja senkin vain jonkinlaisena sovinnon eleenä tapeltuamme asiasta ja minun uhattuani erolla.

Kun sitten vihdoin olin oikeasti jättämässä sitä, se yritti hetken aikaa teeskennellä haluavansa. Se oli kuitenkin pelkkää teeskentelyä ja loppui kuin seinään siinä vaiheessa kun se tajusi että mä olen lähtemässä joka tapauksessa.

Vierailija
40/41 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet haluaa jos nainen on viehättävä.Eikä ole esim ylipainoa ihan kamalan paljoa.

Kaikki ei ole aina kiinni naisesta ja naisen ulkomuodosta, aika yksinkertainen ajatusmalli, naisetko maailmannapoja... just joo