Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MISTÄ saa KATAJANMARJOJA? Ruokakaupastako? Ovatko kuivattuja?

Vierailija
11.12.2008 |

mitä maksavat? luin yhden savustusreseptin, siinä tulisi nieriän kanssa savustuspussiin 1 tl katajanmarjoja. Muuttuuko maku ratkaisevasti jos niitä ei ole?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fanny

Vierailija
2/6 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fanny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiiän missä päin asut! Meidän tontilla kasvaa katajapuskia, mutta valitettavasti olemme sen verran kaukana pk-seudulta, etten voi sulle oksaa tarjota. Tyydy siis marjoihin tai jätä kokonaan pois.



fanny

Vierailija
4/6 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa se kataja olla vielä rauhoitettu? Eikä ihan ehkä pk-seudun metsistä taitettua oksaa arvaa laittaa kalan kanssa savustumaan...?

Vierailija
5/6 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan tarkoittanut vastaustani epäystävälliseksi, vaan ihan jatkokyselin. Että hyvää illanjatkoa sinullekin vaan.



-ap

Vierailija
6/6 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ap:n vastaus ollut mitenkään hyökkäävä vai suodatinko siitä hyökkäävyyden pois?



Huh teitä. Rauhottukaas, jooko?



Voi laittaa pihastani oksan tai marjoja vaikka positin kautta. Rauhotettu tai ei, voi silti tehä niin.