Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä pettämisessä on niin pahaa ?

Vierailija
25.03.2009 |

Sekö, että omaan itseen sattuu, että tulee loukatuksi ? Ettei siedetä ajatusta omasta miehestä jonkun toisen kanssa ? Jos mies rakastaa ja on hyvä puoliso, miksi pettäminen sitä horjuttaisi ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sinkku ja antaa kaikille. Tai sitoutua yhteen ihmiseen. Yksinkertaista. Miksi niitä pitää sekoittaa keskenään? Ja väittääkö ap ettei häntä sattuisi jos puoliso pettäisi?

PROVO!!

Vierailija
22/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit sitten puolisoa tai ystävän luottamuksen, tai vaikkapa lapsen luottamuksen. Pettäminen ei ole koskaan hyvä asia.

Eriasia on sitten se jos yhdessä sovitaan että, "mene sinä vaan, mua ei häiritse" mutta eihän se ole enää pettämistä, ei sitä tehdä toiselta salaa ja seläntakana.

Aikuinen ihminen joka ei pidä pettämistä vääränä, ei ole vielä kasvanut tarpeeksi ja hänellä on moraali vielä hukassa.

Tähän kai jokainen vetää omat rajansa. Ei se kaikkien mielestä ole mitään pettämistä jos harrastaa seksiä muunkuin oman aviopuolison kanssa.

Tästä kai oon kyse. Parisuhteessa on säännöt, toisilla seksi on sallittua muidenkin kanssa joten siinä tapauksessa ei petetä yhtään mitään.

Onhan porukkaa mitkä saa ekstra kiksejä siitä että joku muu on nussinut puolison kanssa tai jopa haluavat nähdä kumppanin vieraan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eronnut vuosia sitten, lapset jo aikuisia. Pettämisen olen kokenut avioliittoni aikana. Pohdinkin pettämistä syvemmällä tasolla, että mikä siinä todella on se "paha". Miksi itse aikoinaan loukkaannuin niin kovin pahoin.

Elämässä on tullut niin paljon kaikenlaista, etten enää osaa suhtautua pettämiseen niin valtavalla tunneryöpyllä kuin aikoinani, joutuessani sen kohteeksi. Ja hyviä mielipiteitä aloitukseni on tuonut esiin. Aihe on kipeä ja ajankohtainen liian monelle.

Vierailija
24/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mustasukkaisuus ole rakkautta vaan itsekkyyttä?

Vierailija
25/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo kysymys. Voisihan tällaisen kysymyksen tehdä mistä vain. Mikä valehtelemisessa, varastamisessa, haukkumisessa tai vaikka väkivallassa on pahaa? Itsekkäitähän me vain olemme..

Vierailija
26/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki kyssärit ovat omituisia? eikö tää ole vapaapalsta joten kaikki kysymykset sallittuja, eihän näihin ole pakkko vastailla jos ihmettelee. on täällä hölmömpiäkin kyselty.

Vierailija
27/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonutkaan, ettei saisi kysyä ja pohtia, vaan halusin vain tavallaan laajentaa näkökulmaa ja vähän kommentoida tuohon itsekkyysasiaan. Eihän missään oikeastaan ole mitään järkeä, kun kaikki tapahtuu loppujen lopuksi itsekkäistä syistä.

jos kaikki kyssärit ovat omituisia? eikö tää ole vapaapalsta joten kaikki kysymykset sallittuja, eihän näihin ole pakkko vastailla jos ihmettelee. on täällä hölmömpiäkin kyselty.

Vierailija
28/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen huijaa samaan aikaan useampaa naista. Yksi luulee, että pettäjä on juuri menossa naimisiin hänen kanssaa. Toiselle pettäjä saa lapsen. Kolmas luulee, että heillä on vain viileämpi vaihe menossa. Pettäminen on epärehellistä, jos kaikki osapuolet eivät tiedä, mitä toisella on toisaalla menossa. Ei läheisiä kuulu pettää. Pettäminen ei myöskään anna suhteelle siihen kuuluvaa mahdollisuutta, koska kaikkeen liittyy pettäjällä suhteen ulkopuolisia aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan