Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ottaa mieheni sukunimeä koska

Vierailija
25.03.2009 |

se on Kakkinen. Mennään kesällä naimisiin ja pidän siis oman sukunimeni. Paska sukunimi kirjaimellisesti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö pitää olla jos ei muka tajua miksei joku toinen tuota nimeä ihannoi, kuten ilmeisesti tämä mies sokeasti tekee.

Vierailija
22/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi nimeäni mistään muustakaan syystä, miksi nyt? Olen ollut oman itseni niminen 30 v ja aion olla jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmen lapsen äiti

Vierailija
24/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Juntti-Pölkky kun Kakkinen. Lapsia ajatellenkin en sitä nimeä halua ottaa. Mutta minkäs teet jos mies "kiristää" sillä että jos en ota nimeä, turha haaveilla lapsistakaan. Mies varmaan ikinä hävenny sitä nimeä.. kukaan ei varmaan koskaan ole sille mitään ilenny mainita mitään.

Vierailija
25/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Keksitte uuden sukunimen itsellenne niin ei tule Kakkista ja miehes ei tarvitse "alistua2 sun nimeen. :)

Vierailija
26/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on liikkunut päässä kun alunperin on otettu tuollainen nimi. "No niin lapset, meidän nimi on nyt sitten Kakkinen..." Rönkkö, Pönkkä, Jortikka etc. ei erityisen kauniita minusta.

Paska on tsekkiläinen nimi http://fi.wikipedia.org/wiki/Pavel_Paska

Myös Homola on tavallinen tsekkiläinen nimi.

Vierailija
27/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä kivikaudelta sun miehesi on. Oikeasti, miettisin rankasti vielä, että haluanko naimisiin noin pellen miehen kanssa, ja mahdollisesti saada omat geenini yhdistettyä hänen yksinkertaisuuteen...

Vierailija
28/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä kivikaudelta sun miehesi on. Oikeasti, miettisin rankasti vielä, että haluanko naimisiin noin pellen miehen kanssa, ja mahdollisesti saada omat geenini yhdistettyä hänen yksinkertaisuuteen...

Oon sanonu sille joskus että nykymaailmassa ei kukaan ihmettelis jos mies vaihtaa nimeään.

Vierailija
29/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan.

Vierailija
30/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa molemmat ihan uusi nimi. työkaveri teki niin kun ei halunnut miehen nimeä, niin vaihtoivat molemmat yhteisen uuden nimen. sekin onnistuu :)

Vierailija
31/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Juntti-Pölkky kun Kakkinen. Lapsia ajatellenkin en sitä nimeä halua ottaa. Mutta minkäs teet jos mies "kiristää" sillä että jos en ota nimeä, turha haaveilla lapsistakaan. Mies varmaan ikinä hävenny sitä nimeä.. kukaan ei varmaan koskaan ole sille mitään ilenny mainita mitään.

Vierailija
32/35 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ongelmat.

voi hyvänen aika.

minä en nimeäni vaihtaisi mistään hinnasta mihinkään. Ja lapset ovat nimelläni luonnoliisesti. sinuna en alistuisi miehen alistamiseen nimiasiassa

Vierailija
33/35 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kantanut ihmettelemäänne sukunimeä lähes 60-vuotta. Avioliiton myötä olisin ollut hyvin yleisen nimen omaava. Usein olen saanut huomata, että minut kerran opittuaan tuntemaan, ihmiset muistavat kuka olen.

Asiattomia kommentteja en ole henkilökohtaisesti saanut koskaan kuulla. Ikävää vain, ettei suku jatku minun kautta, olen siis lapseton ihminen. Kannatan nimeä, älkää hävetkö, ongelma on ihmettelijöillä!!

Vierailija
34/35 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tullut täsmälleen saman niminen kuin anopista. Juu en ottanut miehen sukunimeä.

Vierailija
35/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku opettaja oli Kakkinen ja vaihtoi sen.Oppilaat kysyivät opettajien huoneesta paskista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä