Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen on mielestäsi mies? Minkä ikäisen miehen lasket vielä pojaksi?

Vierailija
24.03.2015 |

Mun mielestä alle 25-vuotiaat on poikia. Sitten kun ruvetaan lähestymään kolmeakymppiä, silloin poika muuttuu mun mielestä mieheksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa vastuun elämästään ja tekemisistään. Niinpä voi olla poika vielä vaikka 8kymppisenä tai olla mies jo teininä. 

Tässä se tuli. Itse koen miehistyneeni ensimmäisen kerran 20 vuotiaana kun muutin kotoa. Silloin aloin ottamaan vastuuta omasta elämästäni ja tekemisistä.

Miehisyyteni nousi kuitenkin nextille levelille noin 35-40 vuotiaana jolloin aloin sain lapsia ja työelämässä lisää vastuuta, ja aloin ottamaan vastuuta itseni lisäksi myös perheestäni ja vaikutuspiirissäni olevista ihmisistä ja asioista. 

M48

Vierailija
42/43 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisesti tuo kiinnostavuus menee naisilla kun oli 20-25 vuotias ja koitti iskeä omaikäisiä naisia niin ei aina hyvin mennyt. Nyt kun olen 32 v on alkanut tulemaan alotteita enemmän naisten suunnalta ja nuoriltakin 20 v naisilta :D.  Miehenä siis tuntus että sitten kun alkaa olemaan kiinnostava alkaa olla ikää jo sen verran että elämästä iso osa mennyt hukkaan

Tämä perustuu hyvin pitkälti siihen, että sitä toista pitäisi jaksaa kuunnellakin.  20-25 v miehet eivät ole ihan yhtä vahvoilla. Toki miesnäkökulma voi olla eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen on mielestäni mies. 

Minulla oli hetken aikaa työkaverina "mies", joka oli juuri täyttänyt 30. Jatkuvasti töistä myöhässä, eikä jaksanut töissä tehdä mitään, kun aina väsynyt. Syyksi kertoi pelikonsolin pelaamisen joskus jopa aamu viiteen. Työpäivä alkoi klo 8. Ei sen käytöksessä muutenkaan ollut mitään sellaista, joka olisi puhunut sen puolesta, että olisi enemmän kuin 14v. Mielestäni miehisyyttä ei voi mitata iällä vaan teoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi