Uskotko jälleensyntymiseen?
Olen alkanut vahvasti epäillä, että tyttäreni on uudestisyntynyt enoni. Eno kuoli 3-vuotiaana 1950-luvulla ja äitini 4v. jäi häntä kovasti kaipaamaan.
Tyttäreni on aivan samannäköinen kuin tuo eno valokuvissaan (no toki, onhan sukua...) ja niin ovat kaikki muutkin sukulaiset todenneet hänet nähdessään.
Tyttäreni (3v.) on aika hmmm... poikamaisista jutuista kiinnostunut ja puhelee erikoisia:"Ette te ole mun oikeat vanhemmat, vaan X ja N" (isoisovanhemmat, edesmenneet jo ennen tytärtäni). Oma äitini paljasti, että saatuaan tytön syliinsä vastasyntyneenä, oli ihmeekseen ajatellut, että:"(veljensä) Y tuli takaisin!"
Näin itsekin raskaanaollessani unta, että olin vastassa asemalla pientä poikaa, joka oli/on aivan tyttöni näköinen! Synnytyksessä yllätti, että tulokas olikin tyttö, vaikka oli voimakas poikaolo.
Ihmeellinen juttu, mutta kenpä tietää?
Onko muilla vastaavia outoja kokemuksia?
Kommentit (19)
Eli ei kai kovin väkivaltaisesti - tukehtumalla. Tytölläni ei kylläkään ole mitään merkkejä. Ja jännä juttu, mutta en todellakaan ole keksinyt tätä provoillakseni. Itse asiassa en ole ennemmin edes törmännyt tuollaisiin tarinoihin. Olisi kiva tietää kyseisen saitin osoite.
kokijan näkökulmasta, vrt. vaikka nukkuessa kuoleminen. Eli se kyllä täsmää. Voi koettaa etsiä jospa löytäisin tuon saitin.
Eli ei kai kovin väkivaltaisesti - tukehtumalla. Tytölläni ei kylläkään ole mitään merkkejä. Ja jännä juttu, mutta en todellakaan ole keksinyt tätä provoillakseni. Itse asiassa en ole ennemmin edes törmännyt tuollaisiin tarinoihin. Olisi kiva tietää kyseisen saitin osoite.
jutteli outoja myös. No annoin vapaasti kertoilla. Mielenkiintoinen ilmiö. Tiesi asioista joita ei voi käsitellä vielä noin nuorilla aivoilla.
On nyt 7 vuotias ja kertomukset on jääneet. Ei ole mitään syytä udella tai tuntuu että mennään lapsen ehdoilla.
jäleensyntymästä seikkaperäisesti.
Mutta meillä nuorin poika 4v leikki viime kesänä itsekseen ja totesi mulle yhtäkkiä, että kuoleeko se isi sitten talvella? Olin aivan äimänkäkenä ja niskakarvat nousivat pystyyn.
Toinen juttu kävi pojan ollessa n.3v kun hän katseli yläkerran lamppuja ja sanoi yhtäkkiä, että iso-veikka katsoaa tuolta lampusta. Isoveli oli tuolloin kavereiden kanssa ulkona.
jäleensyntymästä seikkaperäisesti.
Oliko ikätasoista juttua?
levottomia, mielikuvitusrikas lapsi jatkaa niitä puheita ja siinähän sitten ollaan, enon re-inkarnaation kanssa. :D
Siitä intialaisesta tytöstä, joka oli miehensä nimenkin kertonut.. Ja mies oli löytynyt.. Osannut reitin juna-asemalta sinne miehen luokse..Joskus 30-luvullakohan se oli. Lieköhän totta..
Löytyy googlaamalla shanti devi. Jotenki mä vain uskon että joku on lähtenyt kehittelemään tarinaa tahallaan..
Uskon Jeesukseen ja Raamatun sanaan. Jälleensyntyminen on harhaoppi.
löydy järjellistä selitystä.
Meillä poika kertoi edellisitä vanhemmistaan. Hän kertoi heidän myös olevan vielä elossa. He ovat vanhoja nyt mutta kun hän oli heidän luonaan he olivat nuoria.
Hän kertoili myöskin mitä oikeasti kuolemassa tapahtuu. Hän käytti sanoja joita ei ole kuullut muilta, uudestisyntynyt, etc. 3-4 vuotias naskali kysyy etkö sinä sitten tiedä? Me olemme täällä monta kertaa ja ei vain ihmisinä.
Perheemme ei ole uskonnollista. Annoin hänen vapaasti kertoa. Tottakait hämmästelin ja kysyin, että miten se on mahdollista? Se ei ollut mikään ongelma pojalle se on vain niin. Hassua että sinä et tiedä äiti
Jos minulla olisi ollut viitseliäisyyttä olisin ottanut asioista selvää. Kysellyt hienovaraisesti enemmän. Annoin olla, koska hänen tehtävänsä ei ole paljastaa kuoleman mysteeriota. Tarinat olivat sen verran todellisia ja hämästyttäviä ettei muksu olisi mistään voinut niitä onkia tietoonsa.
Nyt kun hän on isompi en ole kertonut tai muistuttanut näistä tarinoista. Annan hänen olla oma itsensä.
Tulee sivusto, jolla on aika mielenkiintoisia asioita esim. helvetistä. Se nääs onkin kaatopaikka johon köyhät veivät ruumiit, ja jossa paloi ikuinen tuli. Ja sinne heiteltiin tulikiveä. Rikkiä. Ja jossain vaiheessa jälleensyntymisoppi olisi poistettu kristinuskosta..
onhan näitä juttuja paljonkin, joissa pieni lapsi on osanut seikkaperäisesti kertoa edellisestä talostaan, perheestään jne. Sitten kun on lähdetty asiaa tutkimaan niin on huomattu, että sellainen talo tosiaan jossain on ollut joskus olemassa.
Päinvastoin.
Ihmiset "kirkko"ovat julistaneet sen harhaopiksi ja se onkin sitten toinen juttu.
Ihmiset eivät ymmärtäneet mitä Jeesus puhui.
aika hurjaa. Mä kyllä taltioisin tuollaiset puheet, nauhoittaisin vaikka ja selvittäisin todenperäisyyttä. Oishan toi tosi mielenkiintoista jos näin olisi. Olen itse avoin monille asioille, en siis tyrmää täysin tätä uudelleensyntymisen mahdollisuuttakaan.
yksi maanpäällinen elämä riittää. Olisi kohtuutonta vaatia tulemaan tänne kärsimään vielä toisenkin tai useamman kerran. Jos täällä olisikin kaikki kaunista ja hyvää, niin mikäettei sitten, mutta kun tämä on yks persläpipaikka koko maailma.
Ihan alkaa hirvittää. Tarvitseeko kaikkea edes tietää?
Jollet ole kehitellyt provoa tietäen noista jutuista, niin tässä tarinassasi on juuri tyypilliset piirteet. Lapsesi sitten jossain vaiheessa tulee unohtamaan asian. Miten enosi kuoli? Noille tarinoille on tyypillistä, että edellisellä inkarnaatiolla oli äkillinen, usein väkivaltainen kuolema. Joskus lapsesta saattaa löytyä arpia tai syntymämerkkejä, esim. syntymämerkki edellisen inkarnaation luodinreiän paikalla tms., sillä saitilla oli aika hämmästyttäviä kuvia.