Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi päättää ottaako huoneen 2. kerroksesta vai maaparvekkeen (thaimaa).

Vierailija
11.03.2009 |

Maaparvekeessa houkuttelee helppous, suoraan aurinkotuolille ja altaaseen.

Entäs ötökät ja muut häiriötekijät? Onko sinulla kokemusta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaparvekkeellisissa huoneissa on aina suurempi riski just esim. noihin ötököihin, tosin osaahan ne lentää ja kiipeillä.... Ja ihan jo turvallisuuskin, niihin on helpompi murtautua. Itse kyllä otan aina huoneen ylemmistä kerroksista.

Vierailija
2/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on ylemmistä kerroksista ja aina paikan päällä olen haaveillut siitä maatasosta.

Nyt tosipaikan tullen mietityttää kovasti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aina vältän sitä kuin ruttoa ja jos sellaiseen joutuu niin vaihdan heti

Vierailija
4/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei maatasoon? Ajattele, kuinka mukavaa oleskella olla omalla terassilla, samalla kun lapset olisivat uima-altaalla? Kun lapset on jo noin isojakin.

Kokeile kerran, kun olet kerran siitä haaveillut!

Vierailija
5/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aina vältän sitä kuin ruttoa ja jos sellaiseen joutuu niin vaihdan heti

- maatasossa ollessamme ei voinut pitää samalla tavalla terassin ovea auki kuin ylemmissä kerroksissa. kerran jätimme oven auki, ja eikös joku lisko vai mikä olikaan jo luikerrellut sisään :/. Sitä oli sitten tosi kiva siinä yrittää pyydystellä jostain sänkyjen alta... Myös muita ötököitä ollut enemmän maatasossa (tosin niitä on ollut myös ylemmissä kerroksissa joskus)

- oli rauhatonta. Toisella kerralla meillä oli terassi altaille päin, ja siinä kävi ihan hurja vilinä koko ajan. Ei voinut käytännössä istua terassilla lainkaan, joku oli siinä koko ajan tölläämässä. Verhot piti pitää koko ajan kiinni. Toisella kerralla sitten taas oli rauhallinen terassi, mutta siinä sitä sitten sai pelätä aina öisin että joku kömpii sieltä terassinovista sisään. Eivät olleet mitään kovin kummoisia ne lukot niissä ovissa...

- parvekkeelta paremmat maisemat

Vierailija
6/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suosimme maatasoja. Lasten kanssa kätevä, antaa lisää tilaa.

Murtovarkaiden kannalta aivan yks ja sama, parveke voi olla jopa huonompi. Siellä saa rauhassa puuhastella kun ketään ei kulje vierestä.

Ötököistä ei ole ollut ongelmaa

Vierailija
7/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä ne sinne parvekkeelle kiipeää? Mä taas en pidä maatasoista sen takia, että joutuu vahtimaan lapsia kuin haukka koko ajan, etteivät karkaa.

Vierailija
8/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viedään sieltä maaparvekkeelta tavaraa (meidän lomalla yhdeltä vietiin kuivumassa olleet bikinit.... mitäköhän niillä teki???)

Vierailija
9/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme tuttuun hotelliin ja taidan ottaa sen maaparvekkeen. ap

Vierailija
10/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niissä on aina varoitus että parveke ei ole sen turvallisempi. Murtovarashan voi olla naapurikämpässä tulee parvekkeen kautta, tai sitten kiipeää sen alemman kerroksen aidan päältä (mikä näissä monesti on ) tai ylimpään kerrokseen katon kautta. !!!

Jos Thaimaassakin ne heput kiipeää palmuun ilman mitään varusteita niin kyllähän ne tulee parvekkeellekkin.

Juuri tuon parvekkeen tuoman "turvallisuuden tunteen" takia moni on jättänyt parvekkeen oven auki etelän matkoillaan. Ja tullut ryöstetyksi jopa päiväunien aikana... ei pidä olla sinisilmäinen

Niin ja lukothan on vain rehellisiä varten, ei ne murtomiehiä pidättele, ei Suomessa eikä muualla.

Vierailija
11/11 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, mä en kyllä puhunut nyt Thaimaasta vaan noin yleisesti. Niissä parvekkeellisissa huoneissa, joissa minä olen ollut, niin ei kyllä sinne partsille olisi voinut tulla muuten kuin laskuvarjolla hyppäämällä (ei ole ollut siis niin että parvekkeet vieri vieressä kiinni). Mä olen sen verran hermoheikko, että tarkastan tuon aina ensimmäiseksi ennenkuin hyväksyn huoneen :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan