Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen, millaista erityiskohtelua saat ulkonäködi vuoksi

Vierailija
02.04.2015 |

Ruma ja kateellinen

Kommentit (242)

Vierailija
41/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:48"]Kauneudessa on se ikävä puoli että se ei ole ikuista. Monelle tulee olemaan iso yllätys, miten ihmisten (varsinkin miesten) suhtautuminen naiseen muuttuu kun alkaa ikää tulla.
[/quote]

Vielä ei muutosta. Nyt ikää 40v. Eli, jotka olette nuoria ja nättejä, niin aikaa on nauttia. :)

Vierailija
42/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut alennusta alennuksen päälle tietokoneesta, tosi usein miesautoilijat pysähtyy suojatien eteen, baarissa saan aina juomia (en kyllä ota kuin vain silloin jos näen valmistuksen), miehet päästää yleensä jonossa ohi jos huomaavat katsoa taakseen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:03"]Mikäköhän siinä on, että naiset vihaavat kauniita naisia. Ei me miehet vihata komeita miehiä.
[/quote]
Ei kaikki! Mulla on montakin tajuttoman kaunista naispuolista ystävää. Kerran miehen suorasanainen kaverikin tokaisi että sulla on parhaimman näkönen kaveripiiri. Yksittäin olen "noukkinut" nämä ihanat ystävät elämääni kenet mistäkin, malliporukkaa ei oo kukaan vaan tavallisia tallaajia, keskivertosuomalaista reilusti kauniimpia ja ihan mahtavia niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Vierailija
44/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ongelma, että olen yleensä kohtelias ja ystävällinen kaikille, mutta sitten tuntuu, ettei jollekin kaunottarelle uskalla olla niin ystävällinen, kun ne ovat tottuneet siihen, että kaikki aina ihastuu niihin ja ne luulevat ystävällisyyteni johtuvan heidän ulkonäöstään ja olevan joku iskuyritys. Olen minä silti heillekin kohtelias.

Vierailija
45/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina luullut että nää oven avaamiset, laukkujen nostelut yms. auttamiset, kehut, huomaavaisuudet, drinkkien tarjoamiset on normaaleja kaikille naisille. Mua aina kuvaillaan kauniiksi ja saan tätä "huomiota", myös tullaan pokailemaan kadulla jos en ole lapsen kanssa. Ensilti osaa ajatella itseäni kauniiksi, kun eksä aina sanoi että olen ruma tai enintään tavallisen naisen näköinen. Jotkut naiset on mulle kanssa sanonut, että yllättyivät että olenkin näin fiksu/mukava. Ajattelin että mulla on vain ärsyttävä bimbonaama. Niin joo, eikö nämä ole melko tavallista kaikille naisille?

Vierailija
46/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:06"]

Mulla on se ongelma, että olen yleensä kohtelias ja ystävällinen kaikille, mutta sitten tuntuu, ettei jollekin kaunottarelle uskalla olla niin ystävällinen, kun ne ovat tottuneet siihen, että kaikki aina ihastuu niihin ja ne luulevat ystävällisyyteni johtuvan heidän ulkonäöstään ja olevan joku iskuyritys. Olen minä silti heillekin kohtelias.

[/quote]

Sehän menee juuri päinvastoin. Kauniit saa sen verran ystävällistä käytöstä, että sitä pitää normaalina, joku tosi tavis tulkitsee sen kiinnostukseksi.

Vierailija
47/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:12"]

Mä olen aina luullut että nää oven avaamiset, laukkujen nostelut yms. auttamiset, kehut, huomaavaisuudet, drinkkien tarjoamiset on normaaleja kaikille naisille. Mua aina kuvaillaan kauniiksi ja saan tätä "huomiota", myös tullaan pokailemaan kadulla jos en ole lapsen kanssa. Ensilti osaa ajatella itseäni kauniiksi, kun eksä aina sanoi että olen ruma tai enintään tavallisen naisen näköinen. Jotkut naiset on mulle kanssa sanonut, että yllättyivät että olenkin näin fiksu/mukava. Ajattelin että mulla on vain ärsyttävä bimbonaama. Niin joo, eikö nämä ole melko tavallista kaikille naisille?

[/quote]

Mustakin on ihan normaalia kaikille naisille. Kirjoitin siis ton 41 viestin.

Vierailija
48/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään erityisen nätti, vaan aika tavallinen, mutta silti kyllä ovia availlaan ja muutenkin herkästi autetaan "naista hädässä". Töissä asiakkaat flirttailevat avoimesti ja pyytävät ulos. Veikkaan, että nämä asiat ovat normaaleja lähes kaikille ulkonäöstään edes jonkin verran huolta pitäville naisille. Itse en kärsi huomiosta, se on oikeastaan usein ihan kivaa kun saa apua heti jos vähänkin näyttää epätoivoiselta ja kuka nyt kehuista pahastuisi. Erikseen ovat sitten tietysti nämä superkauniit naiset, jotka eivät välttämättä pääsen ahdistelulta pakoon missään.

Yksi mielenkiintoinen asia mihin vasta olen viimeaikoina alkanut kiinnittää huomiota on se, että olen päässyt kaikkiin hakemiini työpaikkoihin, jossa haastattelija on ollut mies. Voi olla sattumaa tai sitten ei.

Vierailija
49/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa ilmaisia juomia, pääsen joskus kassajonossa miesten edelle, ovia avataan ja baariin joskus pääsee sisälle tyyliin ilmasiks.

En sit tiiä johtuuko ulkonäöstä, luonteesta vai siitä että miehet on herrasmiehiä :)

Vierailija
50/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:29"]

Yksi mielenkiintoinen asia mihin vasta olen viimeaikoina alkanut kiinnittää huomiota on se, että olen päässyt kaikkiin hakemiini työpaikkoihin, jossa haastattelija on ollut mies. Voi olla sattumaa tai sitten ei.

[/quote]

Mä olen aina saanut työpaikan kun rekrytoijana mies. Ennätys oli, että pyydettiin haastatteluun tunnin kuluessa kun olin lähettänyt kuvallisen CV:ni...työpaikkaan, josta mulla ei ollut yhtään aiempaa kokemusta. Naisrekrytoijien kanssa on ollut aina nihkeämpää.

Vierailija
51/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla tavalla kaunis nainen saa ainakin miehen helposti ja on varaa valita. Seuraa riittäisi varattunakin. Tämä siis keskustelusta ja parista kauniista tutusta päätellen. Itse en ole kummoisen näköinen, niin saa ihan yksikseen olla suhteiden osalta.

Vierailija
52/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:03"]Mikäköhän siinä on, että naiset vihaavat kauniita naisia. Ei me miehet vihata komeita miehiä. [/quote] Ihan parikin syytä tulee heti mieleen: Komeita miehiä on todella harvassa, joten mitään kilpailutilannetta ei ole, toisin on kauniiden naisten suhteen. Ehkä suurin syy on se, että miehet on sellaisia juustopäitä että vähänkin hyvännäköinen nainen saa ne unohtamaan sen oman puolisonsa, mitä ei taas naisilla käy, koska naiset ei ihastu/rakastu ulkonäköön.

[/quote]

Höpö höpö. Se, että miehet ovat kohteliaita tai kokisivat oikeudekseen vähän tuijottaakin jos naiskauneutta näkevät, ei tarkoita, että se oma puoliso unohtuu sillä sekunilla. Tämä on taas tätä "kaikki miehet on sikoja ja pettäjiä ja haluaa vain mahdollisimman paljon naisia" jauhantaa, vaikka suurin osa miehistäkin haluaa ihan pysyvän ja yksiavioisen parisuhteen ja luotettavan puolison.

[/quote]

On totta, että ainakaan todella kauniin naisen mies ei petä. Muut saattavatkin, kun kauniimpi osuu kohdalle.

Vierailija
53/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:36"]

Oikealla tavalla kaunis nainen saa ainakin miehen helposti ja on varaa valita. Seuraa riittäisi varattunakin. Tämä siis keskustelusta ja parista kauniista tutusta päätellen. Itse en ole kummoisen näköinen, niin saa ihan yksikseen olla suhteiden osalta.

[/quote]

Niillä naisilla on varmaan riittävä luonne vielä. Minä taasen tunnen taas pari kaunista naista, jotka ei saa miestä (pysyvää suhdetta tapailun sijaan) millään, vaikka ottajia ja huomiota periaatteessa on koko ajan joka suunnasta. Että ei se pelkkä ulkokuori suhteeseen riitä...

Vierailija
54/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa eron kun olen nyt lihava!
Kukaan ei vilkuile kadulla ja muutenkin tuntuu että olen ilmaa vaan :(
Viihteellä kyllä saan edelleen huomiota, miehet tarjoaa juomia ja tulee juttelemaan ja kehumaan.
En vaan arkena halua käyttää korkokenkiä ym.
Hoikkana miehet tulivat iskemään kadulla, olen myös päässyt ilmaiseksi bussiin monta kertaa! Joskus oikein huvitti kuinka sekaisin miehet menee kauniin naisen lähellä :D
Positiivista tässä rumentuneessa ulkomuodossa on se että naiset ovat mukavia!

Vierailija
55/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:41"]

[/quote]

Niillä naisilla on varmaan riittävä luonne vielä. Minä taasen tunnen taas pari kaunista naista, jotka ei saa miestä (pysyvää suhdetta tapailun sijaan) millään, vaikka ottajia ja huomiota periaatteessa on koko ajan joka suunnasta. Että ei se pelkkä ulkokuori suhteeseen riitä...

[/quote]

Ehkä he ovat enemmän naisten mielestä kauniita kuin miesten mielestä.

Vierailija
56/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle mitään erityistä hyötyä siitä ole ollut. Paitsi ihmiset lähestyvät minua helpommin ja ovat pienen juttutuokion jälkeen tosi mukavia. Monesti osa miehistä on tokaissut, että eipäs tajunnut että olen näin fiksu ja naiset, että olen näin mukava. Sitten taas mieheni on tosi mustasukkainen kaikista miehistä kenen kanssa suunnilleen edes puhun.

Vierailija
57/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:41"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä he ovat enemmän naisten mielestä kauniita kuin miesten mielestä.

[/quote]

Etkö osaa lukea? Miehet on kiinnostuneita, mutta vain niin kauan kun ulkonäkö kiinnostaa. Tunnen mä myös muita yhtä kauniita naisia, jotka on usein parisuhteessa ja noiden kahden ryhmän välillä erona on juuri se luonne.

Vierailija
58/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on tyypillistä av-idiotismia.

Jotta "kaunis" nainen voisi vastata ap:n kysymykseen hänen olisi pitänyt joskus olla "ruma", jotta hän voisi verrata eroa saamassaan kohtelussa. 

Ap ei uhraa kahta sanaa siihen, mitä tarkoittaa kauniilla.

Greta Garboa pidettiin maailmanluokan kaunottarena, jonkun mielestä Kiira Korpi on kaunis, kolmannen mielestä nainen, jonka hiuksissa on pidennykset, otsassa botoxia, hampaissa kuorikot ja huulissa ja rinnoissa silikonia on kaunis. Luulen, että jokainen näistä naisista herättäisi erilaisia reaktioita ja kohtelua muissa, riippuen heidän esteettisistä ihanteistaan.

Minussa Garbo herättäisi kauneudellaan mielihyvää, kiirakorpea tuskin huomaisin ja esteettisen kirurgian lopputulos synnyttäisi kauhua ja myötätuntoa. Kaikkia kolmea kuitenkin kohtelisin ystävällisesti ja kohteliaasti, koska se on normaali tapaa suhtautua ihmisiin. 

Ja nyt ei puhuta vielä ollenkaan siitä mitä tapahtuu kun kyseinen "kaunis nainen" avaa suunsa ja sanoo jotakin. 

Vierailija
59/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:49"]

Jotta "kaunis" nainen voisi vastata ap:n kysymykseen hänen olisi pitänyt joskus olla "ruma", jotta hän voisi verrata eroa saamassaan kohtelussa.

[/quote]

Kyllä mä väittäisin, että aika monella on kokemusta tässäkin ketjussa. Mä olin vuosia ruma ennenkuin muutuin kauniiksi ja se ero kohtelun välillä on päätähuimaava.

Vierailija
60/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummaihoinen, pitkäsäärinen ja eksoottinen nainen, jolla on hyvät muodot. Isot luomutissit, kapea vyötärö, pitkät tuuheat mustat hiukset, pyöreä iso perse, isot huulet jne.. Tiedän, että ulkonäköni herättää huomiota, varsinkin täällä Suomessa. Ihmiset paljon kehuvat, miehet avaavat ovia, pysähtyvät juttelemaan jne. Välillä saa jotain hullujakin peräänsä täällä kaupungilla. Naisetkin ottavat huomioon, mutta moni todella ikävällä tavalla. Välillä saatan kuulla kadulla huutoja naisilta esim '' hyi vittu mitkä sääret'' '' ihan ylimielinen ja ruma muija''. Tuollaista. Ei niistä nyt niin paha mieli tule, mutta harmittaa että jotkut naiset käyttäytyvät noin. Jos itse törmään kauniiseen naiseen, niin sanon hänelle siitä. :) Mutta kaikista eniten tulee kiva mieli siitä kun ihmiset uskaltavat lähestyä ja tulla juttelemaan.