Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen, millaista erityiskohtelua saat ulkonäködi vuoksi

Vierailija
02.04.2015 |

Ruma ja kateellinen

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle availlaan ovia, päästetään jonossa ohi, miesten käytös on holhoavaa, laukkuja/kasseja tarjoudutaan kantamaan tai nostamaan ja naiset suhtautuvat välillä aika vihamielisesti, vaikka en ole edes kaunis. :D Luulen tämän johtuvan ihan siitä, että suurimmalla osalla miehistä on vielä käytöstavat kohdillaan ja naiset pitävät toisiaan jotenkin kilpailijoina.

Vierailija
22/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä miehet (nuoret ja vanhat) pitävät ovia auki, saattavat päästää kaupassa jonon ohi (en kyllä mene), baarissa saattavat tarjota juotavaa ym. Joskus joku vaan kehasee jossain, että on sulla sitten kauniit silmät ja hymy, eli kohteliaisuuksia saa kuulla. Jos käy ostamssa isompaa/kalliimpaa tarviketta, niin miesmyyjältä saa helpommin alennusta. Apua saa helpommin ja sitä tarjotaan. En ole kyllä avuton, joten useimmiten vaan kieltäydyn kohteliaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikamoinen perunankukka ja minullekin auotaan ovia ja päästetään jonossa ohi. Jotkut miehet on peruskohteliaita, ei ne aina kompastu ovitsuppariksi kauneuden häikäiseminä.

Vierailija
24/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:03"]

Mikäköhän siinä on, että naiset vihaavat kauniita naisia. Ei me miehet vihata komeita miehiä.

[/quote]

Ähähä! Kyllä miesvaltaisella alalla on ihan saamarin kateellista porukkaa. Ihan ulkonäöstä omaisuuteen asti kyräillään.

Vierailija
25/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:36"]

Mä olen aikamoinen perunankukka ja minullekin auotaan ovia ja päästetään jonossa ohi. Jotkut miehet on peruskohteliaita, ei ne aina kompastu ovitsuppariksi kauneuden häikäiseminä.

[/quote]

Nimenomaan! En tunne ketään, jolle miehet eivät tarjoaisi herkästi apua ja availisi ovia, tai jolle ei ikinä oltaisi tarjottu drinkkiä baarissa.

Vierailija
26/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:03"]Mikäköhän siinä on, että naiset vihaavat kauniita naisia. Ei me miehet vihata komeita miehiä.
[/quote]

Ihan parikin syytä tulee heti mieleen: Komeita miehiä on todella harvassa, joten mitään kilpailutilannetta ei ole, toisin on kauniiden naisten suhteen. Ehkä suurin syy on se, että miehet on sellaisia juustopäitä että vähänkin hyvännäköinen nainen saa ne unohtamaan sen oman puolisonsa, mitä ei taas naisilla käy, koska naiset ei ihastu/rakastu ulkonäköön.

Vierailija
27/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on superavuliaita, pitää ovia auki ja nostaa käsimatkatavarat hyllylle lentokoneessa jne. En ole kokenut naisia vihamielisiksi, olen itse aina ystävällinen kaikille. Ammatillisesti saa kokea vähättelyä ja tytöttelyä.

Vierailija
28/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:36"]

[/quote]

Nimenomaan! En tunne ketään, jolle miehet eivät tarjoaisi herkästi apua ja availisi ovia, tai jolle ei ikinä oltaisi tarjottu drinkkiä baarissa.

[/quote]

No ei nyt sentään herkästi. Kohteliaisiin ihmisiin vain törmää, vaikka oma naama olisikin vähemmän kuin Vanessa Paradis.

Drinkkejä ei ole ehdoteltu ainakaan kohteliaisuudesta. Kerran yksi ännikääliö yritti epätoivoisesti ennen valomerkkiä saada edes jonkun naisenmuotoisen mukaansa ja yritti ostaa minut matkaansa drinkillä.

Mutta ei joka oven aukomista tai auttelua kannata pitää todisteena viehätysvoimastaan.

Vierailija
29/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tässä maininnut, että naiset kadehtivat kauniita naisia. Olen itse nainen (ehkä piilevä bi?) ja mulla on sellainen ongelma kauniiden naisien osalta, että jännitän heitä just siksi, kun ovat niin hyvännäköisiä. Katselen heitä ihastuneen ksinosti kuin joku lääpällään oleva teinipoika, enkä sen takia uskalla jutella heille mitään. Nimittäin olisi kiusallista, jos ne kaunottaret huomaisivat, että kaltaiseni keskiverto nainen olisi heistä kiinnostunut. Joten kaikki kauniit naiset, jotka saavat jonkun sisäisen bi-seksuaalini viisarin värähtämään, ovat minulle lähinnä pelottavia ja välttelen heitä. Ne keskiverron näköiset eivät herätä tunteita, joten heidän kanssaan on helppo jutella ja kaveerata. T. Keskiverron näköinen mahdollinen bi-nainen

Vierailija
30/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:03"]Mikäköhän siinä on, että naiset vihaavat kauniita naisia. Ei me miehet vihata komeita miehiä. [/quote] Ihan parikin syytä tulee heti mieleen: Komeita miehiä on todella harvassa, joten mitään kilpailutilannetta ei ole, toisin on kauniiden naisten suhteen. Ehkä suurin syy on se, että miehet on sellaisia juustopäitä että vähänkin hyvännäköinen nainen saa ne unohtamaan sen oman puolisonsa, mitä ei taas naisilla käy, koska naiset ei ihastu/rakastu ulkonäköön.

[/quote]

Höpö höpö. Se, että miehet ovat kohteliaita tai kokisivat oikeudekseen vähän tuijottaakin jos naiskauneutta näkevät, ei tarkoita, että se oma puoliso unohtuu sillä sekunilla. Tämä on taas tätä "kaikki miehet on sikoja ja pettäjiä ja haluaa vain mahdollisimman paljon naisia" jauhantaa, vaikka suurin osa miehistäkin haluaa ihan pysyvän ja yksiavioisen parisuhteen ja luotettavan puolison.

Vierailija
31/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei huomioida ollenkaan, tai ei ainakaan sanota mitään. Ja en ole ilkeä, olen vain ujo, enkä saa itsekään mitään sanotuksi: D

Vierailija
32/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:23"]Suhtautuvatko vanhemmat naiset kauniisiin nuoriin naisiin negatiivisesti? Johtuuko heidän ilkeys siis kateudesta? Minkälaisia kokemuksia?
[/quote]
Ei sillä ole kateuden kanssa mitään tekemistä. Ne on vaan itse kokeneet sen aivan saman ja turhautuneena joutuvat katsomaan taas yhden kauniin naisen putoamista siihen kuoppaan, missä ulkonäöllä pelataan, ymmärtämättä että n. kymmenen vuoden päästä se on mennyttä ja tulee taas joku nuorempi ja kauniimpi nainen jota kaikki ne samat miehet kuolaa...

Vierailija
33/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:23"]Suhtautuvatko vanhemmat naiset kauniisiin nuoriin naisiin negatiivisesti? Johtuuko heidän ilkeys siis kateudesta? Minkälaisia kokemuksia?
[/quote]
Ei sillä ole kateuden kanssa mitään tekemistä. Ne on vaan itse kokeneet sen aivan saman ja turhautuneena joutuvat katsomaan taas yhden kauniin naisen putoamista siihen kuoppaan, missä ulkonäöllä pelataan, ymmärtämättä että n. kymmenen vuoden päästä se on mennyttä ja tulee taas joku nuorempi ja kauniimpi nainen jota kaikki ne samat miehet kuolaa...
[/quote]

Tämä on muuten hyvä huomio. Näin se menee. Toki jotkut voivat olla kateellisiakin.

Vierailija
34/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että minkä painoisia ovat täällä esiintyvät "kauniit naiset"? Ovatko kaikki ns. missin mitoissa vai onko joukossa myös l-, xl-, xxl-kokoa?
Itse olen syönyt taas itseni l -> xl, mutta koen olevani henkisesti mukavampi ja sen takia helpommin lähestyttävissä.

Vierailija
35/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudessa on se ikävä puoli että se ei ole ikuista. Monelle tulee olemaan iso yllätys, miten ihmisten (varsinkin miesten) suhtautuminen naiseen muuttuu kun alkaa ikää tulla.

Vierailija
36/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, olen ruma ja lihava ja saan kaiken täällä listatun "erityiskohtelun" paitsi kateellisten naisten panettelun.

Vierailija
37/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kohdellaan kuin olisin tyhmä ja yllätetään siitä, että olen yliopiston käynyt ja hyvässä ammatissa. Miehet katselevat, kysyvät apua maustehyllyllä ym. :D Lapsen kanssa uimassa käydessä ahdistaa aika paljon toisten lasten isien katseet, mutta yleensä miehiltä ei saa niin paljon huomiota lapsen kanssa liikkuessa kuin ilman lasta. 

Vierailija
38/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saanko varsinaisesti erityiskohtelua, mutta ihmiset yleensä muistavat minut hyvin, myös nimeni vaikka se on hyvin tavallinen.

Vierailija
39/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vähän toisenlaista näkökulmaa tähän ketjuun, jos sallitte. Mulla on kehonkuvanvääristymä, josta moni ei tiedä ja se estää mua näkemästä itseäni koskaan kovin armollisessa valossa. Olen kuullut aikuisiällä kehuja erityisesti kasvojeni kauneudesta, mutta koska lapsuudessa ja nuoruudessa mua juuri ulkonäön vuoksi riivattiin oikein joukolla tauotta reilun vuosikymmenen, menin jotenkin kai pysyvästi tämän suhteen rikki, enkä pysty uskomaan mitään näistä kehuista. Ehkä se tekee musta paremman tyypin, en tiedä.

Kyllä olen huomannut,, että mua kohdellaan joskus vähän erilailla kuin esim. seurassani olevia muita naisia ja jopa tullaan sanomaan, että olet kauniimpi/tyylikkäämpi kuin muut naiset (törkeää käytöstä!), mutta en voi hahmottaa tilannetta oikein tuon häiriön takia. epämiellyttäväksi koen kaiken tuollaisen.

Monet taas olettavat mun olevan ilkeä diiva, ennen kuin tuntevat, joka kai voisi myös johtua siitä että epäilevät kauneuden ylpistämäksi. Pomo ( mies) duunissa tuntuu suhtautuvan muhun lempeämmin kuin muihin, samoin työtoverit, vaikka  ovat naisia ja osa katselee jopa mua hiukan kiusaannuttavastikin välillä (totta se on, on muhun koskettukin sopimattomasti siellä naisten toimesta).

Mies ja ystävät sanovat, että nämä asiat johtuvat siitä että olisin kaunis, kun itse ajattelen että se on rumuudestani johtuvaa, mutta en voi ikinä tietää mikä on totta ja koetan elää niin, ettei sillä olisi mulle lopulta niin väliä. Jos joku katsoo mua pitkään, oletan sen johtuvan rumuudestani, Ei siis ole mikään tragedia, kyseessä on vain ulkoinen asia, enkä sääli itseäni, mutta ajattelin tuoda esiin, että tällaistakin on.

Vierailija
40/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni mitenkään erikoisen kauniina ja silti on kaikki täällä mainitut tuttuja. Ihan oikeesti miehet on kivoja aika suurelle osalle naisia, on muakin useampi mies yrittänyt ihan iskeä jokaisessa työpaikassa missä olen ollut, aina tarjotaan apua, ilmaisia matkoja esim. juna-asemalle autolla, ilmaisia drinkkejä, lounaita, availlaan ovia ja tehdään pieniä palveluksia, joskus kehutaan kadulla ulkonäköä tai tullaan muuten juttelemaan, naisten suhtautuminen on kyllä kolkkoa (laitan sen enemmän oman ujouteni enkä ulkonäköni piikkiin).

Noi edellämainitut on musta ihan kyllä  tavallista kohtelua mitä jokainen perusnainen kokee miesten taholta...:D