Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olit sairaalassa synnytyksen jälkeen?

Vierailija
23.03.2009 |

ja mikä sairaala?

Jos lähdit nopeasti kotiin niin miten siihen suhtauduttiin sairaalassa? Kuunneltiinko toiveitasi?

vai halusitko olla osastolla hiukan pidempään, kuin tarvis? miksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perjantaina tulin kotiin. Naistenklinikka, suhtauduttiin ihan ok, ei kommentoitu mitenkään (siis ainakaan negatiivisesti).

Vierailija
2/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin perjantaina ja maanantaina pois.

toinen synty maanantaina ja torstaina pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin olla varma, että se onnistuu sitten kotonakin.

Toisesta lapsesta olin to-su, lapsi syntyi perjantaina. Mulla synnytykset ovat kestäneet aina piiiiitkään.

Vierailija
4/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin torstain vastaisena yönä klo 1.56, lähdin kotiin sunnuntaina klo 16. Esikoisesta kyse.

Nyt on toisen synnytys edessä, mahdollisuuksien mukaan haluan polikliinisen synnytyksen tai lysyn. Kunhan lapsi on kunnossa.

Vierailija
5/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuorokautta, siinäkin vuorokausi liikaa.

Vierailija
6/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisestä pe-pe eli viikko menetin verta ja sain lisäverta ja lapsi tuli keltaiseksi. Toinen to-ma. Kolmas ja neljäs ma-ke. Kaikki nopeita synnytyksiä 2h tai alle..

Vierailija
7/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin sunnuntaina ja kotiuduin perjantaina. Vauvalla todettiin syntymän jälkeen kohonneet tulehdusarvot, joita hoidettiin antibiooteilla perjantaiaamuun saakka. Samaan aikaan varmistui myös bakteeriviljely, josta ei löytynyt infektio(i)ta. Naistenklinikka.

Vierailija
8/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukuppisynnytys. Synnytin ulkomailla. Yksityishuone oli mulle varattuna useammaksi päiväksi, mutta kun halusin kotiin, niin päästivät. Ihan positiivisesti suhtautuivat. Antoivat muutaman numeron johon voi soittaa jos jotain kysyttävää tulee ja osoitteen mihin mennä, jos isompia ongelmia ilmaantuu. Terveydenhoitaja tuli parin päivän päästä katsomaan vauvaa kotiin. Häneltä sain kuulla, että tällainen nopea kotiutuminen on todella tavallista ko. paikassa.

Nyt odotan kakkosta ja tarkoitus kotiutua samalla tavalla pikaisesti. Saa nähdä miten onnistuu. Tämä tulee todennäköisesti myös syntymään ulkomailla, mutta eri maassa kuin eka.

Vierailija
9/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 4 yötä omasta toiveesta olin aika "heikossaa hapessa"

2. 2 yötä

3. 1 yö - alle vuorokausi synnytyksestä kun kotiuduin

kaikki käynnistettyjä viikolla 42

Vierailija
10/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella kertaa olin ke-to. Synnytin tyksissä molemmat. Olivat ihan kannustavia kun sanoin haluavani kotiin. Lääkärin tarkastukseen piti mennä kylllä sit takaisin vauvan kanssa koska niin noppeasti kotiin lähdin.

Vierailija
11/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa olin sairaalassa 4 päivää, johtuen lapsen keltaisuuden seurannasta.

Kakkosen kanssa 2 päivää. Lähdettiin heti kun lääkäri tarkisti lapsen ja hoitajat saivat paperit kuntoon. Tuo oli mielestäni hyvä ja "turvallinen" aika kotiutua kun kaikki oli kunnossa.

Vierailija
12/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla synnytin (rv 37+4) tiistaina ja lähdettiin pois perjantaina, lapsella heitteli sokerit ja keltaisuutta tutkittiin. Olisin voinut vielä pari päivää vaikka olla, vaikka ikävä kotiin oli kova. Hyvää ruokaa, hyvää palvelua, mukavia ihmisiä.

toisella kerralla synnytin (rv 36+2) maanantaina ja lähdettiin pois perjantaina, vauva ennen aikainen ja kellastumista seurattiin. Vauva nukkui paljon. Alkoi koti-ikävä esikoisen luokse olal valtava, vaikkak ävivätkin kerran päivässä katsomassa.

Vierailija
13/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vauva synty torstai iltana ja sunnuntaina aamupäivällä päästiin kotiin..ehtona kuulemma oli ensisynnyttäjällä että vauva väh. 2 vrk vanha ja hyvässä kunnossa. Kysissä synnytin..

Vierailija
14/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin ilta kuudelta ja sen jälkeen yhden kokonaisen päivän ja seuraavana aamuna pois. Olisi kai siellä saanut kauemminkin olla, mutta kaikki huonekaveritkin halusivat kotiin niin pian kuin mahdollista :D

Vierailija
15/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja torstai iltana pääsin kotiin. naistenklinikalla olin.

Vierailija
16/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä seurantaa jatkettiin neuvolassa, kakkosen kanssa 2 vrk ja kolmosen kanssa 1 1/2 vrk. Neljäs syntyi hätäsektiolla olin itse 3 vrk tehohoidossa, normaali osastolla "määrättiin" olemaan vielä väh. 5 vrk, mutta anelin päästä kotiin jo 1 vrk päästä normaali osastolla, pääsin seuraavana päivänä eli kokonais aika oli 5 vrk aluksi suunnitellun 8 sijaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan