Osaatko tehdä erilaisia silmämeikkejä itsellesi?
Minä en. Aina teen ne samat rajaukset ja laitan ripsivärin, juhliin luomiväriä samalla tavalla. Miten oppisin vaihtelemaan tyyliä?
Kommentit (7)
Osaan vain tehdä sen yhden meikin kevyempänä ja vahvempana ja vielä vahvempana. Mutta siis samalta näytän koko ajan (vähemmän tai enemmän laitetulta vaan) ja samoja värejä käytän.
Olisi ihana mennä joskus johonkin meikkikouluun. Maskeeraajaystäväni on pari kertaa meikannut minut koulutöitään varten ja voi että kun tavallisen näköisestä misukastakin saa huippumalliainesta taidokkaalla meikillä! Ja tosiaan molemmilla kerroilla ihan eri näköisen kun oli eri "teemat".
Eipä sitä parissa tunnissa tietenkään ihmeitä opi, kyllä ammattilaiset ovat ammattilaisia ja pitkään opiskelleita, mutta olisi hauska kokeilla.
-4-
arkeen kevyempänä ja tarvittaessa sitten vahvempana.Kiinnostais minuakin käydä jossain meikkausopissa, mutta en vaan yhtään tiedä järjestetäänkö sellaisia.
aina samanlainen, joskus kyllä vaihdan luomivärin väriä ja arkena jätän rajaukset pois.
Oon joskus koittanu uusia tyylejä,kun jossain lehdissä ollut ohjeita,mutta ei niitä sitten tuu kuitenkaan käytettyä.
Lisäksi Sokoksella on myös ollut vastaavanlaista palvelua. Kosmetologiliikkeillä annetaan yksittäinkin oppeja mutta ne maksaakin vähän enemmän.
en edes osaa tehdä yhtä sellaista "kunnon meikkiä". Siis sen verran osaan laittaa että vaaleeta luomiväriä ja ripsaria, mutta siihen se sitten jää. Meikatun näköiseksi en osaa itseäni laittaa lainkaan. Pitäis mennä johonkin kurssille. Ja asiaa vaikeuttaa myös se, että mulla on vahvat miinuslasit: pitäisi oikeesti olla taitoa meikin tekoon että silmät näyttäis hyvältä. Ilman laseja mulla on tosi nätit ja suuret silmät :(