Mitä pyytää lasten Disney yms. videoista kirppiksellä?
Hinnoittelen tässä kirppikselle vietävää ja myyntiin on menossa iso laatikollinen videokasetteja kun meidän videonauhuri hajosi eikä aiota hankkia uutta.
Kannattaako hinnoitella kaikki erikseen vai tehdä paketteja joissa on vaikka 5 kasettia ja hinta vaikka 3-4e? Menisikö kaupaksi? Ajattelin että paketeissa pääsisin eroon paremmin joistain vähemmän suosituista mutta kivoista leffoista.
Entä mitä pyytää aikuisten DVD:istä, siis ihan normaaleista leffoista hyvillä näyttelijöillä? Kannattaako niistä tehdä paketteja?
Kommentit (18)
koska ne on tosi halpoja. Ei paljoa kannata makuunista niillä hinnoilla vuokrata. Lasten videoissa on sekin hyvä puoli että lapset ei jätä yleensä kattomista yhteen kertaan. Euron pari taitaa Disneyt maksaa, tosin näkee niistä enemmänkin pyydettävän.
Siis jos haluan ostaa jonkun vhs:n niin haluan vain sen, en pakko-ostaa kolmee muuta. Max 2e voi pyytää disney klassikoista.
Disneyn klassikot-piirrettyjä, hintana 2€/kpl, ja vain muutama meni kaupaksi. Eli eipä niillä varmaan kauheasti kysyntää ole..
Päivässä meni itsepalvelukirppiksellä ehkä 30 videota, että kyllä lasten videot vielä kauppansa tekee. Aikuisten videot ei, ne pitää olla dvd:nä.
Itse en kyllä ostaisi pakettia, koska jos siinä on 1-2 videota jotka meillä jo on, niin en viitsisi niitä loppujakaan ostaa.
paljoa voi pyytää,kaupastakin löytää jo eurolla lasten vhs-kasetteja.
Mut jos laitan vaikka 3 kasettia pakettiin vaikka 1 disney ja loput jotain muita ja hinnaksi 2e niin olisiko ok? Tai 5 leffaa 2,5e? Vai onko kaikki sitä mieltä että erikseen vaan? Itseä epäilyttää että siten en pääse kaikista eroon ja siksi mietin pitäisikö niitä laittaa Disneyn kylkiäisiksi..
P.s mille kirpparille olet menossa myymää??
videot DIVARIIN!!
Siellä ainakin saat euron ehkä pari yhdestä kasetista ja sulla on mahdollisuus ottaa jotain tilallekin jopa. Joku lehti jos haluat lukea tms. Mutta saahan sen rahana jos ei halua vaihtaa johonkin toiseen tuotteeseen. :)
että varmasti menee kaupaksi? Euro Disneystä ja puolikas muista?
ap
muaki kiinnostais että mille kirpparille oot menossa myymää?? :))
Toki olisi kiva jos saisi jotain voittoakin pöytävuokran jälkeen mutta pääasia että pääsee eroon ja saa jotain vaivan palkkaa.
Tosi nopeesti on kyllä tullut hinnat alas noissa. Ei ole montaa vuotta kun hyväkuntoisista Disney-videoista maksettiin 6-7e! Siitä junasta mä olen vaan auttamattomasti myöhästynyt :).
Mutta enpä ostaisi enää yhtään videota. En ottaisi edes ilmaiseksi. Kyllä aika on ajanut videoiden ohi ja harva on niistä valmis mitään maksamaan.
Me laitettiin kaikki muutossa sellaiselle lavalle, mistä sai ilmaiseksi hakea, jos joku halusi. Siinä meni satojen videoiden kokelmat sekä aikuisten että lasten filmejä. Eipä siitä paljoa hävinnyt eli ei kelvannut edes ilmaiseksi.
En tosin ole vielä pöytää varannut mutta tällä viikolla varaan. Saa nähdä onko siel jonoo kun siel ei ole koskaan yhtään pöytää tyhjänä.
ap
Meillä kun on vain poikia niin ei ole tullut ostettua Arielia :).
Kyllä mä itse muuten olen ostellut just jotain euron videoita lapsille kun nauhuri viel toimi. Musta oli tosi kiva katella niitä sit yhdessä viikonloppuisin ja lapset katsoivat vielä uudestaankin sen. Eurolla olisin voinut vuokratakin, mutta näin ei ollut palautuksella kiire. Huono puoli oli että kokoelma karttui vähän liikaakin...
ap
kirpparilla 20 cent/kpl ja hyvin päästiin kaikista eroon:) Mun mielestä 1e on jo liikaa. Tosin me myytiin kaikki muutki kamat tosi halvalla ja päästiin eroon ja rahaa tuli useampi satanen.
ja muille 0,50 euroa. Mulla meni näillä hinnoilla kivasti kaupaksi, vain kaksi jäi. (videoita oli yli 30 kpl)
Älä laita paketteihin!!!! (Kukaan ei halua ostaa pakettia, jossa on vain yksi video, jonka haluaa.)
vhs-kasetteja enää? Ainakaan mä en enää ostaisi. Aikuisten videoista voisin maksaa pari euroa kappale, siis DVD:stä.