Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonit laitetaan keväällä. Odotan innolla tulosta.

Vierailija
22.03.2009 |

Nyt pikkuruiset tisut,. Otan 3,5 dl täytteet. Kyllä mahtuu, olen kookas nainen. Onko jotain sanottavaa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisestikoulutettu tulot lähe 200 000 e. on vaan kai liikaa rahaa, että tekee kaikenlaista hömppää. Tiedän riskit ja hyväksyn ne. Muut nauttikoon luomuelämästään kuten haluavat. Itselleni plastikkakirurgia on arkea, Kaikkea pientä on jo tehty.

Vierailija
2/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei viestisi pitäisi sisällään noin pirusti kirjoitusvirheitä! Sen taidon kun oppii jo alimmilla kouluasteilla.

Akateemisestikoulutettu tulot lähe 200 000 e. on vaan kai liikaa rahaa, että tekee kaikenlaista hömppää. Tiedän riskit ja hyväksyn ne. Muut nauttikoon luomuelämästään kuten haluavat. Itselleni plastikkakirurgia on arkea, Kaikkea pientä on jo tehty.

Mutta tisuajatus ihan ok, parhainta onnea projektiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin tyytyväinen. Lähtötilanne oli aa ja nyt 65dd. Muut mitat 163cm/48kg.

Suosittelen, mikäli olet tarkkaan harkinnut ja motiivisi realistiset, sillä rinnat eivät muuta mitään muuta elämää, kuin oman pään sisällä.

Vierailija
4/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin imettänyt viittä lasta 5v. Rahaa ei löytynyt ja nyt 40v olen ihan tyytyväinen itseeni. Mieheni rakastaa minua tällaisena ja peilikään ei mene rikki kun seison sen edessä alasti.

Vierailija
5/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika tyhjäpäiseltä touhulta...!

Vierailija
6/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta on imetetty ja laihdutettu 20 kiloa. Rintani ovat nykyään tyhjät pussit. En ole laittamassa rintoja uuteen uskoon kenenkään muun takia kuin itseni.

Minullekin on tehty pieniä korjaustoimenpiteitä kuten ap:llekin, enkä myöskään pidä kauneuskirurgiaa minään peikkona.

Tsemppiä ap, missä muuten leikkautat rintasi ? Itse ajattelin Tallinnaa ja siellä yhtä hyvää plastiikkakirurgia. Hän on leikannut muutaman ystäväni rinnat ja kaunis oli lopputulos.

Vierailija
7/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä raaskinko koskaan. Osa hyväksyy, osa ei hyväksy. Niin on monessa muussakin valinnassa tässä elämässä. Ei toisten arvostelusta pidä välittää, onnellisuus on tärkeää. Jokus sitä saa myös melko pinnallisista asioista, vaikka varmasti silikonien ottajallakin on arvot kohdallaan ja moni muu asia on tärkeämpi. Suurimmalle osalle meistä ulkonäkö on tärkeä asia. Myös meille täyspäisille ja urheileville mammoille =).

Vierailija
8/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parin vuoden päästä menossa samaiseen operaatioon. Sillä erolla tosin, että poistatan todennäköisesti kokonaan luomukudoksen ja pussien täytteeksi jää pelkkä silikoni. Sen verran on rintasyöpään kuolleita lähisuvussa, että haluan samalla kun korjautan kropan minimoida riskin omalla kohdallani. Mut ennen sitä pitää vielä yksi vauva imettää :).

Vierailija
9/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Älä välitä kateellisten naisten höpinöistä..sitähän se on kun mollataan/haukutaan silikoneja. Koska heillä on itsetunto niin alhaalla, eivätkä itse uskaltaisi ikänä ottaa!

Ole ylpeä itsestäsi..se on rikkautta,että tekee niin kun itse haluaa ja uskaltaa olla erilainen. Ja se että haluaa parantaa omaa ulkonäköä kauneskirurgialla,mitä pahaa siinä on..ihanaa se on,että nainen pitää itsestää huolta ja haluaa olla "hyvännäköinen ja sopusuhtainen" lapsien saanninkin jälkeen:)

Olen itse ottanut joku vuosi sitten 3dl ja olen todella tyytyväinen,en mistään hinnasta vaihtaisi näitä enään niihin roikkuviin patalappuihin;)

Kerran täällä vain eletään ja silloin täytyy tehdä asioita omaksikin parhaaksi:)

Onnea:)

<3 MINNA 31-V JA 3XÄITI

Vierailija
10/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikissa vastustaa ja itkua vääntävät kun ensi kesänä miehensä tuijottavat kadulla ap:n tissivakoa. Oi ja voi.

Vierailija
11/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen ota silikoneja saadakseen rakkautta!!

Sorry nyt mutta olet todella nyhverö mieheksi..

Ikävää, että ihmisten on niin vaikea hyväksyä itseään nykyään. Keho muuttuu koko ajan ja vanheneminen on osa elämää. Etkä sinä suuremmilla rinnoilla saa rakkautta yhtään enempää, mutta katseita varmastikin.

Itse pidän kauneusleikkauksiin meneviä ihmisiä turhamaisina, yksinkertaisina ja hölmöinä. Plastiikkakirurgit pitäisi laittaa hoitoon, koska käyttävät sumeilematta hyväksi ihmisten heikkoa itsetuntoa...

M27

Vierailija
12/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, mitä sitten, kun vanhenet? Tissit löystyy ja rupsahtaa kuitenkin ja sitten siellä pussinpohjalla on kovettunut silikoniköntsä. Tai sitten joudut leikkauttamaan niitä moneen kertaan ja tissit ovat muhkuraiset ja täynnä arpia.

Pahinta on kuitenkin se, jos satut kuulumaan siihen 15%:iin suomalaisnaisista, joka saa rintasyövän. Rintojen tutukiminen silikonien ja arpien kanssa on vaikeaa ja syöpäsi ehkä ehtii levitä tavoittamattomiin ennen kuin se diagnosoidaan. siinähän sitten kuolet "onnellisena" silikoniesi kanssa, jotka eivät maadu edes haudassa.

Suoraan sanottuna en ole kateellinen. Minulla oli miesten mielestä isot ja komeat DD-kupin tissit siinä vaiheessa kun 28-vuotiaana sairastuin rintasyöpään. Itse koin tissit lähinnä hankaliksi, koska ne olivat aina tiellä, estivät urheilemisen hölskymällä ja liivien olkaimet painoivat hartiat kipeiksi ja kasaan. Hoitojen jälkeen sain ihanat pienemmät, täydellisen muotoiset plastiikkakirurgin tekemät B-C-kupin tissit, joihin olen todella tyytyväinen. Urheilu onnistuu eivätkä tissit ole aina tiellä. Ja mikä parasta, ei tarvitse pelätä enää rintasyöpää, kun kaikki rauhaskudos on poistettu.

Vierailija
13/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva olla yli 100kg ja kuppikoko a....eli kun laihdun ei jää mitään...laihtua olisi tarkotus

Vierailija
14/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheaa jos silikonit ei maadu haudassa. Siis ai kauhee!!! Nyt en voikaan ottaa niitä, muuten olisin ottanu =((.

Vierailija
15/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos joutuisit autiolle saarelle jossa olisi kaikki ylellisyydet ja saisit ihan mitä keksisit vaan pyytää, mutta tietäisit ettet tule tapaamaan ristin sielua seuraavaan 20 vuoteen. Vieläkö silikonien laitto tuntuu tähdelliseltä idealta tässä skenaariossa?

Vierailija
16/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä minä ainakin otin silikonit ihan itseni takia.

Mutta jos saan hieman neuvoa,esim ap:ta, jos rintojesi "tilanne" vielä suht hyvä, älä tee kohotusta! vaan pelkät implantit....

Vierailija
17/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kysytään mielipidettä ja sitten jos vastaajan mielipide eroaa omasta, niin haukutaan se typeräksi. Sama meno jokaisessa keskustelussa tällä palstalla, kuin lapset hiekkalaatikolla.

Onneksi te silikonitissit olette vähemmistönä. Kumma, kun mies arvostaisi naista omana itsenään häntä haukutaan täällä nyhveröksi. Lyödäkkö pitäisi? Saattehan te tehdä itsellenne mitä haluatte, mutta ei se silti ole järkevää tai tarpeellista, vaan säälittävää ja turhamaista...

Vierailija
18/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pelkät silikonit?

Vierailija
19/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin itse itsestäni. Ei kai c-kuppilaisella olekkaan mitään syytä olla kateellinen. Minä taas haen juuri c-kuppia.

Mitä taas vanhenemiseen tulee, niin olen jo vanha ja rinnat myös, nythän niitä mennään ryhdistämään.

ps. en ole ketään tällä palstalla haukkunut.

ap

Vierailija
20/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa peiliin , vilkaise samalla sitä rintavarustusta, olisiko niitäkin jo aika parannella.