Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

blue1

Vierailija
02.02.2009 |

Itse olen menossa Göteborgiin ensi viikolla ja mun lipussa lukee että kentällä pitäisi esittää luottokortti jolla maksoin matkani ja kaverini äiti maksoi lennot luottokortillaan.

Soitin Blue1:lle asiasta ja sanoivat, että ei kuulemma tarvitse olla luottokorttia lähtöselvityksessä vaikka nettisivuilla niin lukeekin. Jotenkin vieläkin epäilyttää koko homma mutta toivon mukaan kaikki menee hyvin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortin näyttämisen idea ei ole se, että todistaisit maksaneesi matkan vaan henkilöllisyytesi toteaminen. Eli oma luottokorttisi, passi, henkkari tms. käy myös.

Vierailija
2/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole koskaan tarvinnut esittää luottokorttia. Passi tai kuvallinen henkilökortti riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varasin lennot ja paperilippua ei vissiin tuu ollenkaan, kun on vaan ns. e-lippu, eli varausvahvistus pitää ottaa kentälle mukaan. Vai olenko käsittänyt ihan väärin?

Vierailija
4/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varasin lennot ja paperilippua ei vissiin tuu ollenkaan, kun on vaan ns. e-lippu, eli varausvahvistus pitää ottaa kentälle mukaan. Vai olenko käsittänyt ihan väärin?

mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa blue1:sta, ihan hyvin on toiminut aina. Ainoastaan kerran oli Kittilän lennolla ihan järkyttävät jonot lähtöselvityksessä, oltiin vielä jonossa kun olisi pitänyt olla jo koneessa... Eli ei kannata uskoa sitä että kotimaanlennoilla riittää kun on sen 45min (vai mitä nyt olikaan...) ennen lentoa kentällä, ajoissa kannattaa kyllä mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä