Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonit laitetaan keväällä. Odotan innolla tulosta.

Vierailija
22.03.2009 |

Nyt pikkuruiset tisut,. Otan 3,5 dl täytteet. Kyllä mahtuu, olen kookas nainen. Onko jotain sanottavaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva kun toivotatte onnea.

Vierailija
22/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kanssa menossa huhtikuun loppupuolella, jännittää ihan vietävästi! Konsultaatiokin on vasta edessäpäin, teen lopullisen päätöksen vasta toki sen jälkeen. mulla on aivan eri kuppikoot nyt, imetys onnistui vaan yhdestä rinnasta :( ootan kovasti, että saisin samannaköiset rinnat, koosta ei niin väliä. samalla kuitenkin mietityttää arpeutuminen ja tunnon menettäminen, ja muut mahd. komplikaatiot. ootko löytänyt netistä mitään palstaa jossa olis ASIALLISTA keskustelua tästä aiheesta?

Vierailija
24/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit nostetaan oikealle kohdalle ja täytettä laitetaan, haluaisin 2-3 dl, mutta katotaan mitä leikkaava lääkäri ehdottaa

Vierailija
25/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä rahoillaan niinkuin parhaaksi näkee. Mutta älä retkahda virolaisiin puoskareihin, tekevät hieman halvemmalla mutta eivät ota mitään vastuuta työn onnistumisesta. Ei etukäteis konsultaatioo leikkaavalla lääkärillä ei mitään. Suosi suomalaista!

En ymmärrä miksi pitää morkata jonkun silikonirintoja vaikka itse ei niitä ottaisikaan?? jokainen on itse kropassaan ja jos tuntuu että rinnat kaipaa täytettä niin siitä vaan. Kaikkihan ei sitä kaipaa

Vierailija
26/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä rahoillaan niinkuin parhaaksi näkee. Mutta älä retkahda virolaisiin puoskareihin, tekevät hieman halvemmalla mutta eivät ota mitään vastuuta työn onnistumisesta. Ei etukäteis konsultaatioo leikkaavalla lääkärillä ei mitään. Suosi suomalaista!

En ymmärrä miksi pitää morkata jonkun silikonirintoja vaikka itse ei niitä ottaisikaan?? jokainen on itse kropassaan ja jos tuntuu että rinnat kaipaa täytettä niin siitä vaan. Kaikkihan ei sitä kaipaa

Antavat takuun, jos tulos ei miellytä, niin saa veloituksetta korjaavan leikkauksen

Vierailija
27/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva sulle, jos olet näin päättänyt! Onnea leikkaukseen ja toivottavasti lopputulos on mieleinen.

Vierailija
29/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin itsekin, mutta valitsin talon rakentamisen :)

Vierailija
30/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää uusiakin 10-15 välein.

Vierailija
31/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kadun koska venytti tissit pilalle:(

Vierailija
32/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetetty 3 v. ja nyt tissit uuteen uskoon. ap

Vierailija
33/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin, kommentoikaa nyt mua, ku teen jotain jännää ja erilaista!"

Tuksujen maailma...

Vierailija
34/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos olet muutenkin ylipainoinen. Ja se yhdistelmä ei kuulosta kovinkaan kivalta.

Vierailija
35/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos silikonien laitto nyt niin erikoista on. Ei ainakaan saa erikoisia kommentteja, joita tosiaan odotin.

Erikoista on se että aiemmin pidin silikoneja erityisen idioottimaisena asiana. Mutta mieli muuttuu kun ikää tulee lisää.

Tylsää nähdä oman kehon rapistuvan ja kivaa kun kaiken voi korjata.

En osaa sanoa vielä hintaa arvio tulee piakkoin.

Vierailija
36/41 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysipäinen urheilija ei halua ylimääräistä painoa heilumaan rintamukseensa.

Vierailija
37/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pointin..

Itsekin kolme lasta imettänyt, ja tosiaan ei nämä rinnat kyllä kovin terhakkailta näytä, pienemmät ovat ku ennen imetyksiä ja kaiken lisäksi tyhjät rumat pussit.. Siis ei todellakaan mitenkään eroottiset =D

Itse olen harkinnut todella vakavasti myös rintojen leikkausta, mutta ihan siis vaan sen verran että saa jotain täytettä näihin pusseihin. En missään nimessä haluaisin että olisivat mitenkään huomiota herättävät, vaan kauniit naisellisen muotoiset..

Hienoa ja onnea ap, olet rohkea nainen!

Vierailija
38/41 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että ihmisten on niin vaikea hyväksyä itseään nykyään. Keho muuttuu koko ajan ja vanheneminen on osa elämää. Etkä sinä suuremmilla rinnoilla saa rakkautta yhtään enempää, mutta katseita varmastikin.

Itse pidän kauneusleikkauksiin meneviä ihmisiä turhamaisina, yksinkertaisina ja hölmöinä. Plastiikkakirurgit pitäisi laittaa hoitoon, koska käyttävät sumeilematta hyväksi ihmisten heikkoa itsetuntoa...

M27

Vierailija
39/41 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pieni koon lisäys ei vaikeuta asiaa.

Vierailija
40/41 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ko leikkaus on rutiinia plastiikkakirurgeille, se on silti aina leikkaus.

Haavainfektiot ovat valitettavasti myös mahdollisia ja kehosi voi alkaa hylkiä implantteja. Jälki voi lopulta olla ihan muuta kuin kuvittelit : (

Vuosia leikkaussalissa työskennelleenä, olen näitä nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi