Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on äiti, joka lukee 10 vee lapsensa päiväkirjat niin että lapsi on oven takana

Vierailija
22.03.2009 |

ja äiti lapsen huoneessa lukkojen takana nauramassa ivallisesti, repii kavereiden kirjoittamat kirjeet kädestä ja lukee ne ekana itse, kerää lapsen leikkimeikit ja muita pikkutavaroita ja pissaa niiden päälle?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain kuulla muiden mielipiteen, koska itse en oikeasti tiedä onko em. asiat oikeasti tosi sairaan kuuloisia, koska vietin niin hirveän lapsuuden, että normaalin ja epänormaalin raja on jäänyt itselleni vähän epäselväksi. Ilmeisesti kaikki nämä asiat ja muutkin lukuisat äidin tekemät jutut ovat jättäneet jonkinlaisen pahan olon kalvamaan.

Olo kyllä helpottui hieman, kun vasta vuosi sitten pystyin uhmaamaan äitiäni ja pistämään välit kokonaan poikki, olen nyt 29-vuotias. Siihen asti äiti terrorisoi ja manipuloi elämääni.

Ap

Vierailija
22/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen rakkaus vanhempiaan kohtaan on yleensä sokea. Vaikka vanhemmat olisivat tehneet mitä, lapsi yleensä aina rakastaa vanhempiaan. Sama juttu minulla. Syyllistän itseäni ja ajattelen olevani vastuussa vanhempieni käytöksestä. Se ei ole järjellistä, mutta vuosien psyykkaaminen on vaikuttanut, kaikki syyllistäminen istuu mielessäni todella tiukassa.

Omat lapseni ovat minulle rakkainta maailmassa, ja kuten sanoin, en voisi ikinä kohdella heitä niin kuin itseäni on kohdeltu. Nautinkin kovasti lapsiani katsellessa, kun olen onnistunut kasvattamaan heistä iloisia ja reippaita, rakastavia esimurkkuja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän