Apua! 2 1/2 v tytto ruvennut herailemaan yolla. : /
Meilla on sellainen tilanne, etta olen raskaana rv 34+1, mies viikot muualla toissa ja mina kahden lapsen kanssa kotona (kohta 6 v ja 2 1/2 v).
Viimeiset kaksi viikkoa tama 2 v tytto on alkanut heraamaan yolla potalle ja vaatii sen jalkeen paasya viereeni nukkumaan. Ei ole aiemmin juuri yolla heraillyt mihinkaan.Tytto huutaa ja raivoaa, jos ei paase viereen. Olen kokeillut tyton vieressa nukkumista ja se on TAYSIN mahdotonta: aamulla minulla oli elamani eka musta silma, kun tytto vahan potkaisi unissaan... : o On siis aarettoman levoton nukkuja, riehuu ja kaantyilee, lyo ja potkii. Ei tietenkaan itse heraa tahan ollenkaan. On aina nukkunut tuolla tavalla.
Tytto saa paivisin runsaasti huomiota ja sylia, koska esikoinen jo koulussa (asumme Irlannissa) ja teemme tyton kanssa kahdestaan kaikkea kivaa.
Nyt alkaa vasymys painamaan jo siihen malliin, etta apua... Mekkala tulee myos varmasti hairitsemaan vauvaakin, kun syntyy.
Toinen ongelma on myos se, etta kun synnarille lahto tulee, on meille tulossa miehen sisko. En tieda, miten tytto reagoi, jos keskella yota aiti onkin yhtakkia havinnyt ja tati tullut tilalle. Varmaan saa hermoromahduksen... Ahdistaa ja synnytys pelottaa nyt kauheasti. En millaan uskalla jattaa pienta yksin huutamaan hadissaan ilman aitia...Tati oli meilla yhden yon "harjoittelemassa", eika tytto TIETENKAAN herannyt just sina yona. : /
Help! Ideoita?? Tarrat on ostettu ja puhuttu tytolle, etta saa ihanan prinsessatarran aamulla, jos nukkuu natisti. Ei oo yhtaan tarraa voitu viela antaa...Potalla saa tietty kayda vapaasti. Potta onkin aivan tyton sangyn vieressa.
Kommentit (3)
Mulla raskausviikkoja 33 ja esikoinen on 2 1/2-vuotias. Aikaisemmin on nukkunut aivan täydet yöt normaalisti, nyt on ruennut heräilemään ja vain äiti käy öisin. Jos isä menee yöllä apuun huuto on aivan kamala. Tyttö heräilee nyt jopa neljä kertaa yössä, itkeskelee ja haluaa syliin.
Enpä osannut sua kyllä auttaa. Toivottavasti tämä vaan menee ohi jossain välissä.
Toivon siis, etta tilanne rauhoittuu ihan itsekseen.
Mulla kaksi ekaa syntyneet kolmisen viikkoa etuajassa, joten toivon vain, etta aika riittaa. : / Vasyttaa vaan pahasti... Kun pissalla joudun itsekin koko yon ravaamaan.Ja siihen viela raivariheratys paalle...
2 viikkoa tuolla tavalla. Voi olla etta ensi viikolla on jo ihan uudet aanet kellossa, ala panikoi. Makin muistan etta meidan lapsilla oli tuollaisia lyhyita kausia ja ei ne kovin kauaa kestaneet. Meidan tytot nyt 4v ja 8v. Ja sita paitsi, sa olet synnyttamassa, jata kiukunpuuskat tadin huoleksi!!