Näkeekö opettajat, koska vanhemmat ovat käyttäneet Wilmaa viimeksi?
Kommentit (22)
rasittavaa laittaa samoja viestejä toisille sähköpostiin ja toisille kännyköihin ja muille wilmaan.
kirjauduttu sisään edellisen kerran.
wilmassa on kyllä kätsy käydä,vie tasan minuutin lukea jos siellä on jotain tiedotettavaa
Siksi sitä Wilmaa käytetään, ettei reissaria enää tarvittais. Nopeempaa kirjottaa viestit koneella kuin käsin, eikä tarvitse tulostella.
Olen itse sanonut, että viestitntään kaytetään vain wilmaa. Yhdellä perheellä ei ole nettiä, ja heille annan mukaan tulostetunn version viesteistäni.
Wilma on niin helppo ja kätevä systeemi!
rasittavaa laittaa samoja viestejä toisille sähköpostiin ja toisille kännyköihin ja muille wilmaan.
Miksi suostut tollaseen?? Mä ainakin olen luokassani sanonut, että käytämme vain wilmaa. Ne keillä ei ollut nettiä käytössä, ilmoittivat sen minulle, ja heille tulostan kirjoittamani viestit.
t. luokanope
eli rehtori, kuraattori, sihteeri opo jne.
Vastaus siis ap:n kysymykseen, että näkeekö opet kuka vanhemmista käyttää Wilmaa ja milloin. Eli opet ei nää mut hallinto näkee.
että viestit todellakin päätyvät vanhemmille asti - ne liput ja laput reissarin välissä kun usein unohtuvat repun pohjalle päiväkausiksi.
eli rehtori, kuraattori, sihteeri opo jne. Vastaus siis ap:n kysymykseen, että näkeekö opet kuka vanhemmista käyttää Wilmaa ja milloin. Eli opet ei nää mut hallinto näkee.
kiitos vastauksista, eli ne näkevät että olen lukenut eli ei tarvitse vastata niihin?
tottakai, missä sun käytöstavat on... se on aivan helvetin rasittavaa arvailla, onko joku lukenut ne! Luuletko, että rehtori ehtii niitä katsella tai koulusihteeri, tai jos sattumatla katsookin, niin ei ne muista/viitsi/ehdi niistä opettajille sanoa...hei mieti nyt vähän.
tottakai, missä sun käytöstavat on... se on aivan helvetin rasittavaa arvailla, onko joku lukenut ne! Luuletko, että rehtori ehtii niitä katsella tai koulusihteeri, tai jos sattumatla katsookin, niin ei ne muista/viitsi/ehdi niistä opettajille sanoa...hei mieti nyt vähän.
mut ei haittaa vaikka klo 3 yöllä. kunhan ette soita silloin=)
pitää tietotekniikasta jotain hyötyäkin olla. ei meillä edes ole mitään vihkoja enää.
käyttää, ap. Jos teksti on koulun yleinen tiedote, et vastaa. Jos se puolestaan on opettajan ja siihen sisältyy vastauspyyntö tms., vastaat. Onko vaikeaa?
koululla on tämä sähköinen järjestelmä,mutta meidän lapsen luokanopettaja ei sitä suostu käyttämään,eikä myöskään tekstiviestejä... meillä on käytössä reissari ja kaiken maailman monistetut liput ja laput...
Paitsi, jos on lähettänyt pikaviestin niin näkee onko se luettu vai ei...