Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä olisitte tehneet tässä tilanteessa?
22.03.2009 |
Perjantaina mll:n perhekahvilassa oli äiti kahden poikansa kanssa, toinen isompi heistä arviolta 5-6 vuotias. Poika riehui ja rettelöi eikä äiti tehnyt mitään asialle. Poika tuli ja repäisi nuken tyttöni kädestä ja lähti juoksemaan, äiti ei sanonut mitään. Menin käsi ojossa hakemaan nukkea että annahan takaisin se, toisen kädestä ei saa ottaa. Poika PURI minua ranteeseen. Siis oikeasti tarttui hampailla kiinni. Äiti ei sanonut mitään enkä minäkään järkytykseltäni kyennyt.
Kommentit (2)
sanoa mitään. Ihmettelen todella miten joku äiti voi ajatella että hänen lapsensa oikeus on satuttaa toisia eikä siihen tarvi reagoida mienkään
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
luokse ja antanut tulla piipun täydeltä. Järkytyksestä toettua. Kyllä äidin pitää katsoa oman lapsensa perään ettei tuollaista pääsis tapahtumaan.
Minä koin samanlaisen kokemuksen junassa. Kyllä meinasi pistää vihaksi kun iso poika potki ja teloi pienempiä. Siinäkään ei äiti ottanut kantaa joten kun ei minunkaan huomautus asiasta tepsinyt, moitin itse poikaa ja sanoin että toisille käy kipeää jos niin tekee yms. Ei kyllä olisi muiden homma kasvattaa toisen lasta,