Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paikalla 16kg salilla laihduttanut, haluatteko kysyä jotain (ov)

Vierailija
10.03.2009 |

Tällä hetkellä päästänyt itseni taas paisumaan ja uusi urakka alussa. Nyt sentään tiedän, mitä pitää tehdä ja vanhaa pohjaakin on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa laihduit tuon määrän?

Teitkö muutakin elämäntaparemonttia?

Vierailija
2/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin viiden kilon ylipaino, joten jotain tarttis tehdä. Miten sait itsesi kuriin? Paljonko sinulla oli ylipainoa? Mitä muuta muutit elämässäsi kuin rupesit salilla käymään? Jos muutit ruokatapoja, mistä otit ohjeet? Kerro yleensäkin mitä teit että onnistuit. Ja lopuksi, hieno homma kun onnistuit kerran, kyllä se toisenkin kerran onnistuu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läskin tilalle sain lihasta ja kunto oli tosi hyvä. Ylimääräistä oli treenaamisen aloittaessani sellaiset 15kg ja kunto oli ihan järkyttävä. Motivaatiota ei aluksi ollut, vaan tapasin mieheni ja lähdin hänen seurakseen salille.

Pikkuhiljaa kunto kasvoi ja hommaan tuli kiinnostusta, joten siitä se lähti. Mies teki mulle myös pyynnöstäni ruokavalion, joka auttoi myös asiaan. Aikaisemmin söin ihan mitä sattui, herkkuja ja muuten huonolaatuista ruokaa.

Jopa kahden lapsen synnytysten jälkeen (ikäeroa 1v3kk) olin suht hyvässä kunnossa ja paluu treeneihin ja ruokavalioon onnistui. Nyt on ollut vuoden verran sellaista hässäkkää töissä ja kotona, että liikunta on jäänyt, samaten olen taas sortunut syömään herkkuja ja ihan ylensyömäänkin. Havahduin vasta kun näin tammikuisen ulkomaanreissun valokuvat itsestäni! Myös se harmittaa, etten voi kaupasta ostaa niitä vaatteita mistä tykkään ja vanhat vaatteet eivät mahdu päälle. Eli salille tässä olen taas itseni vääntänyt, vaikka se aluksi tuntuu ihan kamalan hankalalta. Tällä hetkellä ylimääräistä on n.10kg, mutta oikeastaan enää tuo paino ei ole mulle se juttu, vaan haluan hyvään kuntoon ja läskin tilalle lihasta.

Vierailija
4/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihan oikeassa. Etenkin tuo proteiinin merkitys oli mulle ihan uusi juttu, kun ruokavalioon ensimmäistä kertaa perehdyin.

Vierailija
5/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin laihduit siis _sekä_ punttitreenin _että_ ruokavalion ansiosta. Sanoisin, että syömisellä on vähintään yhtä suuri merkitys painonhallinnalle kuin liikunnalla. Tai ainakin helpommin paino tippuu, kun energiansaanti vähenee ja ruokavalio muuttuu esim. enemmän rasvoista ja sokereista proteiiniin.

Vierailija
6/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtua voi vaikka ei liikkuisikaan. Ihan vaan pelkällä ruokavaliolla. Liikunta on hyvä lisä ja kunto kasvaa.

Mutta kuitenkin tsemppiä eteenpäin.

Mä keväällä aina mietin sitä että on kiva olla rannalla kun ei läskit pursu yli:)

...niin laihduit siis _sekä_ punttitreenin _että_ ruokavalion ansiosta. Sanoisin, että syömisellä on vähintään yhtä suuri merkitys painonhallinnalle kuin liikunnalla. Tai ainakin helpommin paino tippuu, kun energiansaanti vähenee ja ruokavalio muuttuu esim. enemmän rasvoista ja sokereista proteiiniin.