Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ohjelmaa voisi järjestää 5 v synttäreille?

Vierailija
21.03.2009 |

Antakaa vinkkejä. Kyseessä pojan synttärit jossa mukana lähinnä poikia, mutta myös pari tyttöä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ,olin miettinyt ohjelmaa, mutta kaikkein hauskinta taisi olla vaan yhdessa leikkiminen ja osa leikesita jai totuttamatta. tassa tulee kuitenkin vinkkela:

piiloleikki

tuoli-musiikki-leikki

onginta

etsintaleikki (kuumaa-kylmaa)\

aasinhanta

tarjolla meilla oli jaatelobaari , eli kaikki sai itse valmistaa ja koristella jaateloannoksen mielensa mukaan - tama olis ehdoton menestys!

Vierailija
2/4 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat istuvat lahjansa kanssa ympäyrässä sankarin ympärillä ja sankari laittaa pullon pyörimään. Aina sen lapsen tuoma lahja avataan, ketä pullo osoittaa.

Sitten ne vastalahjuspussit voi piilottaa ja lapset voi etsiskellä ne itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat istuvat lahjansa kanssa ympäyrässä sankarin ympärillä ja sankari laittaa pullon pyörimään. Aina sen lapsen tuoma lahja avataan, ketä pullo osoittaa.

Sitten ne vastalahjuspussit voi piilottaa ja lapset voi etsiskellä ne itselleen.

Meillä oli nämä molemmat "takataskussa". Kummastakaan vieraat eivät innostuneet enkä nähnyt syytä lähteä motivoimaan. Parasta oli saada leikkiä vapaasti. Ei sitä aikaa kuitenkaan liikaa jäänyt kun syötiin rauhassa (siis jopa lapset tällä kertaa).

Mun mielestä ohjelmanumerot on hyvä suunnitella etukäteen, mutta kuitenkin tilanteessa on hyvä mennä tilantaan mukaan. :-)

Vierailija
4/4 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset pomppi hikipäässä musan tahtiin sohvilla (meillä 2:n ja 3:n istuttavat olkkarissa. Lapset tykkäsivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi