Huutonet-valitusta
MItä järkeä on mennä heti kättelyssä huutamaan joku tosi korkea hinta, tyyliin lähtöhinta on 50 e, ja minimikorotus 5 e, niin huudetaan samantien 100e. Siten hinnat vain hilautuu paljon korkeammalle kuin mitä myyjä on edes ajatellut.
Kommentit (8)
tuotteen todellinen hinta on jossain 500 euron huitteilla, niin miksi pitäisi huudella jotain muutaman kympin hintoja, turhaa ajankulua kaikille osapuolille. Ja varsinkin jos tuotteessa on hintavaraus.
Olen lopettanut lasten sisävaatteiden oston huutiksesta. Myyjät eivät vaan näköjään osaa arvioida niiden kuntoa realistisesti. Ulkovaatteiden ostot ovat menneet ok (ehkä ne viat on helpompi kuvailla?), mutta sisävaatteet ovat muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta olleet huonommassa kunnossa kuin olisin kuvauksen perusteella olettanut. Huollan tosin itse vaatteet aika pilkun tarkasti, joten ehkä odotan liikaa. Negaa en ole ilennyt myyjille antaa,
Olen lopettanut lasten sisävaatteiden oston huutiksesta. Myyjät eivät vaan näköjään osaa arvioida niiden kuntoa realistisesti. Ulkovaatteiden ostot ovat menneet ok (ehkä ne viat on helpompi kuvailla?), mutta sisävaatteet ovat muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta olleet huonommassa kunnossa kuin olisin kuvauksen perusteella olettanut. Huollan tosin itse vaatteet aika pilkun tarkasti, joten ehkä odotan liikaa. Negaa en ole ilennyt myyjille antaa,
Kyllä kantsis antaa se nega niin muutkin sitten tietäs ja saatas homma toimimaan =)
jos huutajia tulee 10 tai yli. Jotkut sorttaa kohteet sen huutajamäärän mukaan ja huutamalla heti iso hinta, niin ei tule tuohon huutajien määrä kenttää isoa lukua.
Kummastelen kyllä näitä häntäkärpäsiä, niitä saa huutajaksi enemmän omaan kohteeseen, kun saa alkuun pienillä summilla pyytää kavereita huutelemaan. Tuo huutajien lukumäärän suuruus on kuin kärpästarra niille. Sitten saa ihanasti hilattua hinnan todella huippuunsa.
Näiden vedättäjien vuoksi itsekin, jos näen haluamani kohteen huudan heti sen summan, jonka olen siitä valmis maksamaan. En kuitenkaan huuda kohdetta jossa on jo yli 5 huutajaa (takuulla joku niistä seassa on vedättäjä). Katsokaapa erityisesti oululaisten kohteita.
miksi maailmassa ei ole rauhaa-osastoa? MIstä lähtien pienistä asioista ei ole voinut kirjoittaa? terv ap
Kun kerta kauppa käy, niin toki myyn niitä. En tietenkään heitä roskiin tavaraa, jolle joku antaa vielä jonkin arvon, kuten vaikka 1 euron huutohinnan verran.
Itsekin siis liioittelen kohteen ja tuntuu joskus siltä, että mitä enemmän on vaatetta haukkunut, niin sitä paremmin on siitä saanut takaisin kehuja. Riippumatta tosiaan siitä kuinka kulahtaneesta vaatteesta on kyse.
-se että sinä et ole valmis maksamaan siitä 100 € vai mikä kerro ?????vai se että et saanu sitä.Mä oon tosi onnellinen että jotkut huutaa kunnolla joka sentti on tarpeen kun tulot on 800€ /kk netto 2 hengentalous ja toinen on alle 7 v.Eittämättä kaikki tavarat menee kehäkolmosen sisäpuolelle :D...
ärtsyä kun kuvitteli saavansa vaan 10 euroa ja sit tilille tupsahtaakin sata euroa : (