Lue keskustelun säännöt.
tahdon oikeesti olla sinun,enkä vain leikisti rakastaa...kuka laulaa ja mikä on biisin nimi?
Kommentit (2)
Joka perkuleen häissä tämä sama, ja on jo vähän loppuunkulunu...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aivan sairaan ihana kappale!!