Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan varmasti nuo lestoja kauhistelevat ovat niitä jotka

Vierailija
21.03.2009 |

tuntevat syyllisyyttä omasta abortista tai katkeria kun mies ei suostu yrittämään vauvaa vaikka se oli vasta toinen tai kolmas lapsi perheeseen. Ei muuten voi ymmärtää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse ei voi jotain saada niin toisillakaan sitä ei saisi olla...

Onneksi mun ei tarvi olla lestoille kateellinen:)

T. suurperheen äiti, jonka mies suostuu tekemään juuri niin monta lasta kuin minä vain keksin haluta!:)

Vierailija
2/8 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nähnyt sen todellisuuden, mitä kulissien alla on.

t. 7 lapsen äiti, mutta ei vl

tuntevat syyllisyyttä omasta abortista tai katkeria kun mies ei suostu yrittämään vauvaa vaikka se oli vasta toinen tai kolmas lapsi perheeseen. Ei muuten voi ymmärtää.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo just näin!!! Ei voi ymmärtää ap:n ajatusmaailmaa... Olet paha ja syntinen ap, kun tuomitset! Häivy täältä heti! t. kuuden lapsen ateistiäiti, joka ei enää lähde lestakeskusteluun, koska te olette pahoja...Hih ja hauskoja pikkuhihhuleita kanssa. Pusi, pusi... T. lestameihen kanssa lestamuijaa pettänyt... Ps. Oiskohan toi kolmas sun miehen...

Vierailija
4/8 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo just näin!!! Ei voi ymmärtää ap:n ajatusmaailmaa... Olet paha ja syntinen ap, kun tuomitset! Häivy täältä heti! t. kuuden lapsen ateistiäiti, joka ei enää lähde lestakeskusteluun, koska te olette pahoja...Hih ja hauskoja pikkuhihhuleita kanssa. Pusi, pusi... T. lestameihen kanssa lestamuijaa pettänyt... Ps. Oiskohan toi kolmas sun miehen...

Vierailija
5/8 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni riittää kaksi lasta, enkä missään nimessä haluaisi yhtään enempää, jos ehkäisyni(kierukka) pettää, niin 100% varmuudella teen abortin.

Vierailija
6/8 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä abortti ja muuta sontaa.

Olen vain nähnyt lestojen elämää (ja uskon aiheuttamia mielenterveysongelmia yms. sakkaa) niin läheltä että en kunnioita yhtään. Tekopyhyys, toisten tuomitseminen ja ev.lut. kirkossa jäniksenä kulkeminen ärsyttävät. En kertakaikkiaan käsitä miksi heidän pitää olla samaa seurakuntaa meidän tavallisten kanssa kun eihän me edes sinne taivaaseen päästä.

Vierailija
7/8 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä abortti ja muuta sontaa.

Olen vain nähnyt lestojen elämää (ja uskon aiheuttamia mielenterveysongelmia yms. sakkaa) niin läheltä että en kunnioita yhtään. Tekopyhyys, toisten tuomitseminen ja ev.lut. kirkossa jäniksenä kulkeminen ärsyttävät. En kertakaikkiaan käsitä miksi heidän pitää olla samaa seurakuntaa meidän tavallisten kanssa kun eihän me edes sinne taivaaseen päästä.

Komppi, lestat ovat täysin jäniksiä, jotka vois erottaa ev.lut. kirkosta. Luulevat olevansa toisten yläpuolella. Voisivat mennä sinne taivaaseensa ihan omilla rahoilla ja ansioillaan, mielipiteet kun poikkeaa aikalailla ainakin minusta perusluterilaisesta!

Vierailija
8/8 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortteja takana yksi nuoruusajalta, meille syntyi miehen kanssa kaksi vuotta sitten ihana pieni poika ja minä olen se, joka ei halua enempää lapsia. Miehelle käy kumpikin tapa; pienperhe tai suurperhe.