Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Tove Janssonin lesbous sinulle järkytys?

Vierailija
21.03.2009 |

Minulle oli ja kyllä meni maku Muumi-kirjoistakin. Niihinkin Tove oli halunnut laittaa lesboja ja homoja (Tuutikki ja Nuuskamuikkunen) niin alkoi ihan ällöttää muumit.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauselämä, jos eivät ole pedofiilejä.

Vierailija
2/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ei järkytä kenenkään muunkaan homous tai lesbous.

Muumit ovatkin niin seksuaalisia olentoja että pelkkää irstailua kannesta kanteen.

Kun sulla on kerran niin likainen mielikuvitus niin on ihan parempi ettet lue mitään lastenkirjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saavat just olla sitä mitä itse haluavat olla.

Pääasia, että ovat onnellisia.

Minä ja mieheni olemme puhuneet jo nyt lapsillemme, että on ihmisiä jotka tykkäävät samasta sukupuolesta ja hyväksymme KAIKKI sellaisinaan.

Vierailija
4/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän ole hetero itsekään

Vierailija
5/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen voi mennä naimisiin miehen tai naisen kanssa ja mies naisen tai miehen kanssa, ihan miten asian aikuisena parhaimmaksi katsoo.

Vierailija
6/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuon nyt kaikki ole tienneet jo kauan. Itsellä ikää kolmekymmentä+ ja olen tiennyt pienestä asti...

Vierailija
7/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun kyseessä on minulle tuntematon ihminen.

Vierailija
8/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina on onnellsita jos ihmiset ovat löytäneet ihmisen jota rakastavat, ja joka rakastaa myös

Vierailija
9/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosisadalla sinä elät? Muumithan on tosiaan täynnä homoja ja lesboja, kyllä kyllä.

Vierailija
10/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Hohhoijjaa. Ai niin ja Jari Sillanpään homouden takia en ole varma voinko enää elää, kun sen musiikkiakin kuulee ihan väkisin joskus radiosta... Plääh!!!

Vierailija
11/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuon nyt kaikki ole tienneet jo kauan. Itsellä ikää kolmekymmentä+ ja olen tiennyt pienestä asti...

Vierailija
12/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee raskaana oleva lesbo.

Vierailija
14/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedäthän, että myös Selma Lagerlöfin ja Hans Christian Andersenin, luultavasti myös Louisa M. Alcottin teokset sisältää näitä samaisia homopöpöjä!

Lisäksi esim. lastenfilmien animaattoreina toimii monia homoseksuaalisia ihmisiä, iik!!

Vierailija
15/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihminen saa rakastaa ketä haluaa ja jos ei tee kenelläkään pahaa, niin toteuttaa itselleen mielihyvää niin kuin parhaaksi katsoo?

Vierailija
16/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle.

Vierailija
17/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäät paljaana vaan juostaan :)

Vierailija
18/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin osaa kuvitella mielessäni ihmistä, joka järkyttyisi kirjailijan seksuaalisesta suuntautumisesta. Oscar Wilde ja Sofi Oksanenkin ovat jossain määrin biseksuaalin maineessa vähintäänkin, ja silti ovat mahtavía kirjailijoita.

Ja olen konservatiivinen kristitty, joka ei kannata homoseksuaalien parisuhteiden kirkollista siunaamista, ja sen takia minun on vaikea uskoa ap:n olevan ihan todellinen mielipiteissään.

Vierailija
19/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uidessa vaan vedetään pöksyt jalkaan!

Vierailija
20/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen on ainoa hyväksyttävä pariskunnan muoto. Meillä on onneksi mummo (100% hetero!) joka kirjoittaa ihania tarinoita lapsille niin ei tarvitse lukea lesbotätien ja homosetien kirjoja lapsille.

ap

Eikö ihminen saa rakastaa ketä haluaa ja jos ei tee kenelläkään pahaa, niin toteuttaa itselleen mielihyvää niin kuin parhaaksi katsoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi