Oliko Tove Janssonin lesbous sinulle järkytys?
Minulle oli ja kyllä meni maku Muumi-kirjoistakin. Niihinkin Tove oli halunnut laittaa lesboja ja homoja (Tuutikki ja Nuuskamuikkunen) niin alkoi ihan ällöttää muumit.
Kommentit (25)
Niin kuin ei järkytä kenenkään muunkaan homous tai lesbous.
Muumit ovatkin niin seksuaalisia olentoja että pelkkää irstailua kannesta kanteen.
Kun sulla on kerran niin likainen mielikuvitus niin on ihan parempi ettet lue mitään lastenkirjoja.
Ihmiset saavat just olla sitä mitä itse haluavat olla.
Pääasia, että ovat onnellisia.
Minä ja mieheni olemme puhuneet jo nyt lapsillemme, että on ihmisiä jotka tykkäävät samasta sukupuolesta ja hyväksymme KAIKKI sellaisinaan.
että nainen voi mennä naimisiin miehen tai naisen kanssa ja mies naisen tai miehen kanssa, ihan miten asian aikuisena parhaimmaksi katsoo.
eikös tuon nyt kaikki ole tienneet jo kauan. Itsellä ikää kolmekymmentä+ ja olen tiennyt pienestä asti...
Etenkin kun kyseessä on minulle tuntematon ihminen.
Ja aina on onnellsita jos ihmiset ovat löytäneet ihmisen jota rakastavat, ja joka rakastaa myös
Millä vuosisadalla sinä elät? Muumithan on tosiaan täynnä homoja ja lesboja, kyllä kyllä.
Ei todellakaan. Hohhoijjaa. Ai niin ja Jari Sillanpään homouden takia en ole varma voinko enää elää, kun sen musiikkiakin kuulee ihan väkisin joskus radiosta... Plääh!!!
eikös tuon nyt kaikki ole tienneet jo kauan. Itsellä ikää kolmekymmentä+ ja olen tiennyt pienestä asti...
tiedäthän, että myös Selma Lagerlöfin ja Hans Christian Andersenin, luultavasti myös Louisa M. Alcottin teokset sisältää näitä samaisia homopöpöjä!
Lisäksi esim. lastenfilmien animaattoreina toimii monia homoseksuaalisia ihmisiä, iik!!
Eikö ihminen saa rakastaa ketä haluaa ja jos ei tee kenelläkään pahaa, niin toteuttaa itselleen mielihyvää niin kuin parhaaksi katsoo?
Alapäät paljaana vaan juostaan :)
En jotenkin osaa kuvitella mielessäni ihmistä, joka järkyttyisi kirjailijan seksuaalisesta suuntautumisesta. Oscar Wilde ja Sofi Oksanenkin ovat jossain määrin biseksuaalin maineessa vähintäänkin, ja silti ovat mahtavía kirjailijoita.
Ja olen konservatiivinen kristitty, joka ei kannata homoseksuaalien parisuhteiden kirkollista siunaamista, ja sen takia minun on vaikea uskoa ap:n olevan ihan todellinen mielipiteissään.
Uidessa vaan vedetään pöksyt jalkaan!
Mies ja nainen on ainoa hyväksyttävä pariskunnan muoto. Meillä on onneksi mummo (100% hetero!) joka kirjoittaa ihania tarinoita lapsille niin ei tarvitse lukea lesbotätien ja homosetien kirjoja lapsille.
ap
Eikö ihminen saa rakastaa ketä haluaa ja jos ei tee kenelläkään pahaa, niin toteuttaa itselleen mielihyvää niin kuin parhaaksi katsoo?
rakkauselämä, jos eivät ole pedofiilejä.