Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko Tove Janssonin lesbous sinulle järkytys?

Vierailija
21.03.2009 |

Minulle oli ja kyllä meni maku Muumi-kirjoistakin. Niihinkin Tove oli halunnut laittaa lesboja ja homoja (Tuutikki ja Nuuskamuikkunen) niin alkoi ihan ällöttää muumit.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
22/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuo asia on ollut tiedossa iät ja ajat. Ei kai se enää kellekään mikään uusi asia ollut?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iät ajat oon sen tiennyt. Ja mitä ihmettä, tuutikki ja nuuskamuikkunen homoja? No jos sen nyt tahtoo niin nähdä. mun mielestä koko muumit on aika yleismaailmallinen ja liberaali sarja, ei siinä mitenkään seksuaalisuus kyllä korostu. Saa todella kaivella niitä homoviittauksia.

Vierailija
24/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsiahan tässä käy sääliksi... Miten käy, jos sinun lapsestasi kasvaa ihana, suvaitsevainen homoseksuaali? Tai tämä taitaa olla provo. Jos ei, niin kurjaa lastesi kannalta, he kun joutuvat elämään ihan "normaali" maailmassa, eikä mummon kirjojen parissa... Tällä palstalla nämä LAPSET tuntuu aika usein unohtuvan kun mietitään vain OMIA, AIKUISEN asioita ja eletään jossain kummassa "pumpulimaassa". Surullista. T. Heteroäiti, jonka mielestä rakkaus ei katso sukupuolta.

Vierailija
25/25 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan oman lapsen lesbous järkyttää, vaikka sekin on ollut jo muutaman vuoden tiedossa. Tuskin toivun siitä koskaan.