Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kulahtanut ja lihonut 30v nainen enää saada itseään kauniiksi?

Vierailija
21.03.2009 |

Nyt vaan itseä niskasta kiinni ja hommiin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut lyhyessä ajassa ulkoisesti todella paljon ja olo on hirveä.

Vierailija
2/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos lenkkeilemään, raitis ilma jo tekee hyvää. Kampaaja, kasvohoidot ym., uusia sopivia vaatteita. Alku aina hankalinta, tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan itseä niskasta kiinni ja hommiin...

Ja toinen puoli asiasta on se, että arvostaa itseään, ja on voimia hoitaa ja huolehtia itsestään.

pikaista liftingiä:

-kampaaja

-kaunis meikki

-värikkäät, hyvännäköiset vaatteet, ei mitään beigeä tai mustaa

-ruokavalio terveelliseksi

-sitten liikuntaa, liikuntaa ja liikuntaa

Vierailija
4/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä 46 vuotiaskin saa. Viisi kiloa pois niin on taas aivan kuin eri ihminen!

Vierailija
5/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen tehoaa lihomiseen ihan kaikissa ikäryhmissä... ;)

Pitkällä tähtäimellä kannattaa panostaa oikeanlaiseen ruokaan (PALJON kasviksia ja hedelmiä), runsaasti vettä ja liikuntaa sopivasti muutaman kerran viikossa.

Lisäksi ulkonäköä voi kohentaa esim: meikillä, uudella kampauksella, uudistamalla vaatekaapin, ruskettamalla (parikin kertaa solariumissa piristää kummasti ilmettä näin kevättalvella). Hyvät ihonhoitotuotteet kehiin! Ja kynnet, kädet ja jalat kannattaa käydä hoidattamassa ammattilaisella ja pitää niistä hyvää huolta!

Vierailija
6/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta itseäsi, terveellinen ruoka ja liikuntaa sopivasti ja positiivinen mieli. Näillä sitä kaunistuu jo kummasti.

Vierailija
7/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva päästä meikkaamaan sinut ja suunnittelemaan uudet hiukset : )

Vierailija
8/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias on vielä nuori !

Liity vaikka painonvartijoihin. Painonpudotus vaikuttaa ulkonäköön kaikkein eniten.

Kuntosaliharjoittelu korjaa nopeasti ryhdin nuorekkaammaksi ja sillä on suuri vaikutus ulkonäköön. Näkyvään muutokseen ei tarvita edes kovin pitkää ja ahkeraa kuntoilua. Riittää kun treenaa hiukan hartia, vatsa- ja selkälihaksia.

Osta korkeampikorkoiset kengät ja yksivärisiä asukokonaisuuksia, ne hoikentavaat ja pidentävät jalkoja.

Sitten vielä vähän meikkiä.

Tarkista kampauksesi. Kaikille niskassa roikkuva rasvainen poninhäntä ei ole se paras ratkaisu. Toisaalta liian lyhyet hiukset tekevät juseimmat jotenkin arkipäiväisen näköiseksi.

Vierailija
9/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin 29-v. 15 kiloa vuodessa kun rupesin toisen äippälomani jälkeen kulkemaan työmatkat pyörällä ja syömään muutenkin terveellisemmin.

Nyt olen 33-v ja kilot on pysyneet poissa :)

Eikä siis mitään poppakonsteja tarvita, vain tuo pyöräily (mulla työmatka 3km eli sopiva) ja vähän katsoo mitä syö. Välillä toki herkuttelen, haetaan viikonloppuna pitsaa yms. mutta pääasiassa yritän syödä terveellisesti. Eli en koskaan töissä syö kahvilla pullaa vaan hedelmiä, jogurttia tai ruisleipää. leivälle ei makkaraa tai rasvaista juustoa vaan jotain vähärasvaista kalkkunaleikettä. Ruoalla täytän puoli lautasta kasviksilla ja salaatilla.

Toinen asia tuo hiusten laitto, olin vuosia blondi kunnes sitten kerran "repäisin" ja värjäsin hiukset tummiksi. Siis miten ihmeessä olin joskus voinut kuvitella että mulle sopii vaaleat hiukset?!? Ihan törkeet.

Nyt vaan rivakasti kevätkuntoon ,kaikki on vielä mahdollista :)

30-vuotias on vielä nuori !

Liity vaikka painonvartijoihin. Painonpudotus vaikuttaa ulkonäköön kaikkein eniten.

Kuntosaliharjoittelu korjaa nopeasti ryhdin nuorekkaammaksi ja sillä on suuri vaikutus ulkonäköön. Näkyvään muutokseen ei tarvita edes kovin pitkää ja ahkeraa kuntoilua. Riittää kun treenaa hiukan hartia, vatsa- ja selkälihaksia.

Osta korkeampikorkoiset kengät ja yksivärisiä asukokonaisuuksia, ne hoikentavaat ja pidentävät jalkoja.

Sitten vielä vähän meikkiä.

Tarkista kampauksesi. Kaikille niskassa roikkuva rasvainen poninhäntä ei ole se paras ratkaisu. Toisaalta liian lyhyet hiukset tekevät juseimmat jotenkin arkipäiväisen näköiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan