Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sairaanhoitaja Stadia pääsykokeissa käynyttä..kokemuksia
23.04.2008 |
Eli onko ketään paikalla joka tietäisi jotain Stadian pääsykokeista. Sinnehän on kaksi kirjaa tentittävänä ja haluaisin tietää millaisia kysymyksiä siellä on vastassa. Ovatko kysymykset vaikeita, pitääko kirjat osata ulkoa jne. Kiitos jos viitsit vastata
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meillä ei kirjatehtäviä ollut; voin olla väärässäkin, mutta mulla on jotenkin sellainen mielikuva ettei sairaanhoitajillekaan ole ennen ollut kirjatehtäviä vaan se on aika uusi juttu.. korjatkaa jos olen väärässä.