Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vähän päälle viikon ja aukaisee jo nyrkkinsä.. normaalia??

Vierailija
20.03.2009 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva 3päivää vanhana jo kannatteli itse päätään. ei siis mitään sekunti vahingossa ja sitten kops, vaan ihan oikeasti nosti itse päätään ja jonkin aikaa jaksoi kannatella sitä... mietittiin myös, että onko normaalia, mutta sittemmin tuo tyttönen oppi itse istumaan n. 3kk:n iässä, nousi itse seisomaan 5kk:n vanhana, lähti kävelemään 8kk:n iässä ja 10kk:n iässä käveli, juoksi jne. jo ihan sujuvasti. normaali tai ei, motorisesti kehityksessä ikäisiään edellä.

Vierailija
2/7 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heijasteen on tarkoitus kadota ajan kanssa, eikä niitä heijasteita ole tarkoituskaan testailla kotona. neuvolan henk.kunta on koulutettu niihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin hieman huolissani tuollaisesta. Toimiiko se vasen käsi normaalisti ? Saako sen hyvin nyrkkiin. Puristaako sormeasi kun kosketat kämmentä ? Mitä sanoivat sairaalassa tuosta, että vain yhden askeleen ottaa ?

Vierailija
4/7 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytöllä oli kädet avoinna koko vauva-ajan. Jo synnärillä otetuissa kuvissa oli nyrkit auki. Oikein tarkkailin asiaa, kun olin kuullut, että nyrkissä on yleensä. (Omista vauvakuvistani huomasin, että mulla itselläkin oli ihan samalla tavalla avoinna.)

Motorisesti kehittyi meidän tyttö tosi nopeasti, esim. pinsettiote oli jo tosi varhaisessa vaiheessa.

Ne on varmaan sun äidin hormoonit, jotka sua kiusaa nyt. :) Voithan neuvolassa jutella asiasta, jos sua häiritsee.

Vierailija
5/7 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskonut että itse osasi kääntyä (mutta vain toiselle kyljelle).

Vierailija
6/7 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omat lapseni on aukaisseet nyrkinsä jo ihan syntymästään lähtien.

Pitäisikö sen käden olla vasta syntyneellä nyrkissä koko ajan ? Miten en voi mihinkään tarttuakaan, jos käsi nyrkissä koko ajan.

Vierailija
7/7 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että vauvalla on käsi "auki" melkein kokoajan? Ei siis pidä sitä nyrkissä,oikeaa pitää,vasenta ei?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän