Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Havaintosi lapsen käytöksestä, jota pidit outona?

Vierailija
07.07.2022 |

Minä näin kerran kaupassa tytön, ehkä alle 10 v (hintelä, vaikea arvioida) joka pyöritteli käsissään persimonia (oranssi pehmeämaltoinen hedelmä) ja lopuksi tunki siihen etusormensa kärjen.

Eilen kaupassa noin klo 22:45 ja nainen selitti kassalle jotain syntymäpäiväjuhlien täydennyksestä, jos oikein kuulin. Hän osti energiajuomia tms. ja mukana oli toinenkin henkilö; en vielä tällöin kiinnittänyt heihin paljon huomiota. Olin pakkaamassa ostoksiani. Havaitsin sivusilmällä, että minut kiersi pienikokoinen miespuolinen henkilö, jonka liikkumistapa oli hoiperteleva. Varauduin humalaiseen. Yhtäkkiä tämä henkilö perääntyi ostosten luota, ja poimi maasta pallomaiseksi rypistetyn ostoskuitin - tällöin huomasin henkilön olevan lapsi/nuori - jolla hän samantien "naarmutti" sääreään nilkasta pohkeen puoleenväliin asti. Tämän tehtyään hän siirtyi suoraan takaisin ostosten pariin. Pidin tätä yhtäkkistä tekoa erittäin outona.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo kuitin käyttö joki tic?

Vierailija
2/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku "tic"-oire?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OCD?

Vierailija
4/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
5/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joku lyhyt tyydytys-sessio

Vierailija
6/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASMR

Vierailija
7/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitin pallomaisuus & karheus "kiihotti"? :D

Vierailija
8/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että hankasi vain jalkaansa...

Vierailija
9/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuvailemistasi ihmisistä, mutta sinä vaikutat oudolta, sori.

Vierailija
10/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen "itsetyydytyksen" sukupuolielimillä ymmärrän hyvin. Kaikki muut kiihottumistavat tuntuu erikoisilta, vaikka toisaalta: mikä osa ihmisestä EI olisi seksuaalista??

Vierailija
11/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetistiset maneerit.

Vierailija
12/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipistely, raapiminen, läpsiminen... scratching fetish.

Vierailija
13/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nipistely, raapiminen, läpsiminen... scratching fetish.

https://drmarkgriffiths.wordpress.com/tag/scratching-fetish/

Vierailija
14/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää huoli, mutta mitä voin edes sanoa. Kirjastossa oli äiti usean lapsen kanssa. Olin tietokoneella, ja äiti lapsinern asettautui siihen lähelle taakse. Kun vilkaisin sinne, äiti mitä ilmeisimmin halusi seurata koneenkäyttöä, virnisti silleen rumasti ja epäilyttävästi. Mutta ei se ollut mikä huolestutti, vaan hänen jo aika iso, ehkä noin 10-vuotias tyttö, joka pisti peukalon suuhun ja alkoi tehdä nopeita kyykkyliikkeitä silmöt ymmyrkäisinä. Muut lapset vain tuijottivat hiljaa. Tyttö tuntui pelkäävän minun reaktiota, minähän siinä kumma olin. Lopetti kyykistelyn kun en sanonut mitään. Tuntui että perheessä on jotain vialla, tuli suoraan sanoen jopa hyväksikäyttöepäily.

Vierailija
15/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men hoitoon, ap.

Vierailija
16/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tapaus aloituksessa: fruit fetishism https://drmarkgriffiths.wordpress.com/tag/fruit-fetishism/

Vierailija
17/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jää huoli, mutta mitä voin edes sanoa. Kirjastossa oli äiti usean lapsen kanssa. Olin tietokoneella, ja äiti lapsinern asettautui siihen lähelle taakse. Kun vilkaisin sinne, äiti mitä ilmeisimmin halusi seurata koneenkäyttöä, virnisti silleen rumasti ja epäilyttävästi. Mutta ei se ollut mikä huolestutti, vaan hänen jo aika iso, ehkä noin 10-vuotias tyttö, joka pisti peukalon suuhun ja alkoi tehdä nopeita kyykkyliikkeitä silmöt ymmyrkäisinä. Muut lapset vain tuijottivat hiljaa. Tyttö tuntui pelkäävän minun reaktiota, minähän siinä kumma olin. Lopetti kyykistelyn kun en sanonut mitään. Tuntui että perheessä on jotain vialla, tuli suoraan sanoen jopa hyväksikäyttöepäily.

Ehkä se oli reaktio äidin "emotionaaliseen raiskaavuuteen", masokistinen ratkaisu jolla äidin tunkeilevuuden kestää. Samalla ratkaisu tuottaa häpeää ja tekee surulliseksi, kun siihen joutuu turvautumaan?

Kuvailemasi tilanne 

Vierailija
18/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä oikeastaan niin erikoisilta tunnu, kun niistä kirjoittaa.

Vierailija
19/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia ilmiöitä. Sado-masokismi.

Vierailija
20/77 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parafiliat.