Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako kestovaippoihin sijoittaa rahaa jos vain osakestoilee ja lapsi 1v:nä päiväkotiin?
20.03.2009 |
Jonne ei saa viedä kestovaippoja vaan kertiksiä joutuu ostelemaan
Kommentit (3)
kotona kestoja. Jokainen keston käyttökerta säästää kuitenkin luontoa ja ehkä lapsikin oppii nopeammin kuivaksi. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos joskus hankit lisää lapsia. On sitten seuraavalle vaipat valmiina. Näin meillä. Osa-aikakestoilua reilu vuosi.
Alue: Aihe vapaa
ja mikä takapajula se päiväkoti oikein on? kyllä pitäisi saada kestoja viedä.