Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäisen lapsesi olet antanut värjätä hiuksensa?
Kommentit (3)
Mä pitkän aikaa mietin sitä että suostunko. Päätin kysäistä kampaajalta ja sain vastaukseksi että, sävy ok. värjäys mieluiten ei. Enää en syytä muista että miksi ei värjäys.
Mun tyttö oli ristiverinen ja tahtoi tummat hiukset, se sai ne. Oli ihan kuin lumikki sen jälkeen, tosi nätti. Molemmat oltiin tyytyväisiä. Ihan mihin väriin tahansa en olisi suostunut esim. punaiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Seuraavan kerran sitten värjäsikin vasta 18-vuotiaana mustaksi.