Lue keskustelun säännöt.
mä olen kamala.
18.03.2009 |
Mä inhoan mun hoitolastani, en sitä hälle näytä ainakaan en tiedosta näyttäväni. Ja odotan vaan että hoitosopimus päättyy.
Joo'o taidan kuulua näihin ihmisiin, jotka sietävät ja rakastavat vain omia muksujaan. Kamala huomata itsestään tällainen piirre.
Kommentit (2)
kait meitä "väärän" työn valinneita on muitakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistaisin että oot aikaseminkin tästä narissut..