Luotettavin raskaustesti?
Hei!
Suunnittelen testien ostoa ja haluaisin kommentteja, suositteluja raskaustesteistä. Laittakaa positiiviset ja negatiiviset piirteet merkistä/merkeistä, jos vaan mahdollista. :8}
Kommentit (9)
Ite luotan kyllä 99% ClearBlue-testeihin, niitä saa apteekeista. On olemassa semmonen joka näyttää jopa 4 päivää ennen menkkoja, sekä niitä "normi" testejä.
Toivotaan että saat plussan!! =)
JOULUN ODOTUKSIA!! =)
=) Lisbet, kp 15/26-31 yk 5.
Se testi kyl himottais ostaa. Kallishan se on, mut varmaan täs tulee sorruttua siihen.
Ja toivottavasti saan sen plussan, että selittyisi nämä raskausoireet oikeiksi. Ja toivottavasti ei keskeydy siinä tapauksessa.
Joulun odotuksia sinullekkin, Lisbet! :)
Kävin ostamassa sen digitalisen testin. 12,90€ oli. :)
jos oikein ymmärsin digitaalinen on hieman erilainen. Siihen tulee tiimalasi joka pari n minuutin kuluttua kertoo sanoin...et ole raskaana tai olet raskaana ja arvioidut raskausviikot perään. Testasin heti samana päivänä kun menkkojen piti alkaa ja näytti että olen 1-2 viikkoa sitten hedelmöittynyt eli raskaana...viikkoja silloin muistaakseni 3-4.
-suosittelen.....
Eilen illalla tuli liuskatestiin haamut ja aamuyöstä tein Clearblue digitaalisella plussatuloksen: 'Gravid Raskaana' luki pienessä näyttössä. :) Kp 27/29. :D
Turhat haamut vain pahoittaa mielen -ainakin minulla...joten sikis tuo digitaalinen on parempi kun näyttää selvästi sen mitä siellä kohdussa tapahtuu :) eikä anna niitä turhia toiveita ja sitten pettymyksiä.
Olen kyllä onnesta soikeana! Mieletön tuuri! Pikkukakkonen kasvaa mahassa jo eka laakista! :)) - Ekaa kun yritettiin se kuusi kiertoa ennen ku tärppäs. :) Nyt vain kun menis loppuun saakka hyvin.. Jee, olen onnellinen! :)
Eilen illalla juoksulenkin aikana alkoivat kuukautiset. Eli se siitä. Loru loppui lyhyeen. Maha on kyllä kipeä. Näyttääköhän raskaustestit vielä menkkojen alkamisen jälkeen plussaa? :(
Olen ostanut kotitesti.fi palvelusta ks. liuskatestejä ja yllätyin 10-20min näytteen jäähdyttämisestä huoneen lämpöseks. Negaa tullu. Herkkyys on sitä 10 yksikköä. Tietysti kiertopäivät ovat vähäiset vielä joten odottelen vielä muutamia päiviä ennen kun toistan testin. Oletteko pettyneet One step-testeihin vai pidättekö niistä? Esikoisesta sain haamuviivat prismasta ostetulla 2 kpl testeil.