Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun yovytte ystavien/sukulaisten luona tai te heilla, pelkaatteko etta kuulette seksiaania?

Vierailija
18.03.2009 |

Mulla on tallainen fobia. Pelkaan etta kuulisin tuon tuttava pariskunnan harrastavan seksia ja siksi valttelen yokylailyja. Minulle on varmaan jaanyt traumoja lapsuudesta ja nuoruudesta, kun kuulin vanhempien sangyn narisevan ja sitten menivat suihkuun heti sen jalkeen, eipa paljoa jaanyt arvailun varaan mita tekivat. Ja kerran teinina teeskentelin nukkuvani eraassa yksiossa kun kaverini ja taman poikaystavansa ryhtyivat hommiin, se oli karseaa!!

Vielakin ahdistaa. Jos vaikka olisikin oman miehen kainalossa ja kuulisin seinan takaa hommailuaania, ahdistuisin ja tulisin pahalle paalle.

Olen vain taas miettinyt jo esim. juhannuksen viettoa ja paria muuta viikonloppua mutta tuo estaa ja rajoittaa paljon kaikkia jarjestelyita!!!

Olenko ainoa?

Onko muilla mitaan samantapaisia kokemuksia tai mietteita?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eri syystä. siitä syystä etten halua ajatella missä kaikkialla sitä spermaa sitten onkaan, mitä kaikkea täytyy pestä ja missä asteessa ja mihin uskallan koskea... tästä syytä vältän pariskuntien kutsumista kylään, aina välttänyt.

enkä tiedä mitä tehdä kun on kai pakko jossain vaiheessa kutsua ex-mies uusine puolisoineen yökylään, kun asuvat kaukana ja hotelliin en uskalla lapsen kanssa päästää kun vahtiminen holtitonta... eli kutsun kylään ja laitan seksikiellon, vai? kuulostaisin naurettavan mustasukkaiselta, vaikka en sitä todellakaan ole, ällöttää vain...

Vierailija
22/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan olen niitä, jotka kyllä naivat niin kotona kuin kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten mielesta se on itsestaanselvyys ettei harrastateta seksia yokylassa, kun taas toiset harrastavat ja jopa kiihottuvat toisten aanista.

me kyllä ollaan miehen kanssa harrastettu seksiä, vaikka olisi lapset samassa huoneessa.

Mun mielestä omien vanhempien tyyli = seksi on yäk, on huomattavasti ahdistavampi "esimerkki".

Vierailija
24/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus sinänsä. Itse en harrasta moista kyläpaikassa, mutta eipä mua toisten ääntely haittaa... huvittaa lähinnä.

Vierailija
25/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te, joiden mielestä seksi "on luonnollista ja sitä voi harrastaa missä vaan". Jos me mennään sukulaisten tai ystävien luo kylään, niin me mennään sinne heitä tapaamaan ja seurustelemaan heidän kanssaan. Valvotaan illalla yhdessä niin pitkään, että eipä kyllä seksi käy edes mielessä!

Vierailija
26/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhään, saattaa silti olla haluja touhuta muuta.

Eikä kaikkien kodit nyt ole mitään yksiöitä tai kaksioita, missä kaikki olisivat muutaman metrin päässä toisistaan.

Vierailija
27/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaan olette yleensä äänekkäitä suosittelen kokeilemaan seksiä niin, että joku voisi kuulla ja joudutte pidättelemään itseänne. Siitä tulee mukavasti lisää sähköä puuhaan!

Nyt meni metsaan ja pahasti!

Meilla on siis tosi vilkas ja aanekas seksielama ja ehka mina sitten juuri siksi kuvittelen etta jos niin on muillakin tuttavilla ja voisi olla epamiellyttavaa kuunneltavaa sellainen..

Ja se vanhempien aanien kuunteleminen EI ollut hauskaa ja mieluisaa. Ehka mulle on jaanyt siita jonkunlainen trauma tassa aiheessa. En tieda. AP

Vierailija
28/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tuodaan lakanat pyykkikoneeseen, jos on tahroista pelkoa. Eivätkä ne enää seuraavana päivänä mitään märkiä ole. Haloo???

Sperman määrä on noin ruokalusikallinen, ei mikään tulva.

Vierailija
29/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän äitini olevan aika seksuaalisesti aktiivinen yksilö, ja äiti on suunnilleen ainoa henkilö maailmassa, kenen seksiäänet olisivat mulle kiusallisia. Juu ja olen kuullut sitä lapsenakin. Mutta kyllä sekin ongelma hoituisi simppelillä tyyny korvalle -metodilla. Saahan ne äiditkin seksiä harrastaa, ja mummot. ;)

Kaverit on nuorempana harrastaneet seksiä suunnilleen korvan vieressä, mutta ei niiden äänet ole aiheuttaneet kuin ärsytystä siitä, kun eivät anna ihmisen nukkua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi