Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan TÖITÄ! ov

Vierailija
11.12.2008 |

Hemmetti,mikään ei onnistu,siivoamaanko mun pitää mennä,että elämme?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi homma kuin äkkiseltään luulisi, voittaa mennen tullen puhelinmyynnin ja kassalla istuskelun, lehtien jakamisesta puhumattakaan. Kyllä tätä (väliaikaisesti) tekee ihan ilokseen :)

Vierailija
42/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään? Olen viimeiset 7 vuotta ollut työelämässä, ja olen "koulutukseltani" ylioppilas. Olen ollut siivoojana, baarimikkona, tarjoilijana, myyntisihteerinä, matkaoppaana ja nyt olen hotellin respassa töissä. Mitenkö? Olen lähettänyt hyviä hakemuksia (sen verran hyvä on pakko olla, että pääsee haastatteluun), ja haastattelussa olen ilmeisesti vakuuttanut haastateltavat; asenne on monesti mennyt koulutuksen ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaisjärjellä ja iloisella mielellä pärjää...

olisi ihana saada lapsiin tottunut ja työhönsä sitoutunut aikuinen ihminen avustajaksi!

Vierailija
44/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luuseriksi luokitellaan niin on vaikee kuvitella olevansa mitään muuta,vaikka kuinka olisi intoa.KAIKKIIN kassahommiin vaaditaan kassakokemusta,jota mulla ei ilmeisesti ole,kun aika on ajanut ohitse.Tiedän pääseväni haastattelussa töihin,puhun ne pyörryksiin ,mutta millä niihin pääsee?

Ja kuten jo sanoin,kouluttautumiseen ei ole aikaa eikä varsinkaan rahaa.Hatuttaa suunnattomasti(vaikka ajasta kotona nautinkin)että tuli "pudottua"kelkasta.Kaikki sitä mulle sanoi,mutta silloin ajattelin,että se on nyt SE juttu ja hoidan lastani ym.V....u kun olisin tehnyt toisin kuitenkin......ap

Vierailija
45/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi kouluttautua hyvin työllistävälle alalle esim. lähihoitajaksi. Jopa 40-vuotiaanakin.

Vierailija
46/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole mikään kouluttamaton, vaan tänä vuonna maisteriksi valmistunut ja oman alan töitä opiskelujen ohessa tehnyt. Mutta kun ei niin ei, kauppaan ei haluta myyjäksi jos ei ole alan koulutusta, oman alan paikkoja on vähän (valtion puolella vähennetään väkeä ja osa paikoista ollut monta vuotta palkkauskiellossa) ja tarjokkaita ihan ylenpalttisesti (siis paikkoihin joihin vaaditaan kandin paperit hakee tohtoreita), alkaa tuntua epätoivoiselta :(

Vierailija
47/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka halua olisikin vaikka mihin,ei tässä tilanteessa pysty. ap

Vierailija
48/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko olla kouluttamattomana koko loppuikäsi??

Vierailija
49/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti meidän maistereiden kannattaa myös hankkia lähihoitajan paperit...

Vierailija
51/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laikkarin hommissa on se paha puoli, että ihmiset huutaa sulle. Työpaikan siivoojalle kun saa huutaa kaikki. Pienestäkin huolimattomuudesta rokotetaan armotta ja lyödään ihmisen koko työ lyttyyn. Tänään tuli pomo mulle huutamaan ( siis oikeasti huusi ) Todella töykeää minusta. Tartuinpa siinä sitten luuriin ja meni 30 sek kun oli uusi työpaikka. Pomolle täytyy vielä sanoa adios ja terveiset ettei huuda kuin mikäkin törppö ihmisille, ei edes siivoojalle, vaikka siivoojaa ei ihmiseksi luokitellakaan. Tällä alalla kun on työntekijän markkinat ja jos ei viihdy niin vaihtaa voi paikkaa kevyestikin.

Vierailija
52/52 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatuttaa,kun kohdellaan kuin vajaa-älyistä,kun olin kotona muutaman vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä