Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluan TÖITÄ! ov

Vierailija
11.12.2008 |

Hemmetti,mikään ei onnistu,siivoamaanko mun pitää mennä,että elämme?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä

Vierailija
2/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse ilman koulutusta järjestelmään ja tältä vuodelta on kai enää turha moisia koulutuksia odottaa.....;(((( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, usko tulevaan ja työn löytymiseen on mennyt tyystin :-(

Vierailija
4/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan homma on kuule aika vaativaa asiakaspalvelutyötä tänä päivänä, joten toi sun EDES kassalle oli melkoisen alentuvaa suhteutumista. Mene jakamaan Hesareita, sinne haetaan aina porukkaa. Etkä tarvi edes sitä koulutusta, mitä et ole älynnyt/viitsinyt hankkia.

Vierailija
5/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten näinä aikoina saa töitä (puhelin)myynnistä, jos on yhtään sen henkinen. Enkä tarkoita mitään tyrkytysmyyntiä. Entä onko markkinatutkimustoimistoja lähellä?

Vierailija
6/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 15 vuotta ollut kassalla töissä ja myyjänä,kuten minä,niin tiedän kyllä mitä se on.Nykyään en vaan enää kelpaa. ap

Vierailija
7/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonommin ymmärrän tota sun alentuvaa suhtautumista kassatyöhön.

-5-

Vierailija
8/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää itse joka aamu klo 4 ja lähde jakamaan lehtiä. Siinä ei rapakunto auta ja perheenkin kanssa on sovittamista. Itse valitat siitä kun kassalla olemista sanotaan helpoksi. Oletko sitten jakanut esim Hesaria, kun se kerran on niin helppoa?

Vierailija
9/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassatyöhön,mutta sitä nyt KUVITTELIN saavani työkokemuksellani.En ole suurempia haaveilemassakaan nyt,ja kunhan pääsisin edes siihen kassatyöhön,niin olisin onnellinen,koska pidän siitä.Selvisikö pointtini,vai vieläkö haluat ilkeillä mulle?

Vierailija
10/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barona, Manpower, Staffpoint, Adecco, Eilakaisla...?

Vierailija
11/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä tää onkin mennyt ihan reisille koko homma.Ja tsiljoona hakemusta olen täyttänyt,yksi ehkä onnistuu,saa nähdä nyt.Hitto kun ihminen haluaisi tehdä töitä,mutta ei saa,kun on vanha ja pudonnut kelkasta,prkl. ap

Vierailija
12/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti,mikään ei onnistu,siivoamaanko mun pitää mennä,että elämme?

Vierailija
13/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jengi maksoi käteisellä rahalla. Kaikki tilimaksut ym. oli paljon hankalampaa. Sitten kun tuli uudet koodisysteemikassa, niin työ muuttui ihan apinan hommaksi. Anteeksi nyt vain, mutta mitä se kassan työ vaatii muuta kuin tietysti hyviä perselihaksia ja tylsyydensietokykyä?

Vierailija
14/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää itse joka aamu klo 4 ja lähde jakamaan lehtiä. Siinä ei rapakunto auta ja perheenkin kanssa on sovittamista. Itse valitat siitä kun kassalla olemista sanotaan helpoksi. Oletko sitten jakanut esim Hesaria, kun se kerran on niin helppoa?

Vierailija
15/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on ainakin monipuolista ja saat tehdä kassahommiakin, mutta muuta myös. Sinne luulisi pääsevän aika helpolla.

Vierailija
16/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä pääse pikaruokaloihinkaan noin vain, on kuule paljon hakemusia niihinkin!

Vierailija
17/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään työkokemusta asiakaspalvelusta alla ja koulutukselta pelkkä ylioppilas. Vuosi tosin oli 1998, että ehkä silloin oli eri ajat.

T: se, joka ehdotti pikaruokalaa

Vierailija
18/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatuttaa,kun kohdellaan kuin vajaa-älyistä,kun olin kotona muutaman vuoden.

Vierailija
19/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan meidän lapsia, kun itse lähden töihin.

Vierailija
20/52 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä ole edes vanha!! Mut kyllä työnsaanti voi olla oikeasti todella vaikeeta! itse olin myös kotona lasteni kanssa ja eihän sitä missään katsota työkokemukseksi tai muuksi eduksi.

Tsemit työnsaantiin! Kyllä sä vielä jotain löydät :)